Facebook, instagram ja whatsapp kaatuneet maailmanlaajuisesti
Kommentit (469)
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mitä tekee Kim Kardashian juuri nyt? Repii isokokoisia pikkareitaan?
Kai tajuat että Kim on sijoittanut varallisuutensa hyvin. Hänellä ei ole hätää.
Facebook yhtiönä tässä on ku sessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää jos tää oikeasti ei oo mikään tahallinen alasajo vaan joku yksittäinen tyyppi tehnyt mokan tyyliin Nokian vesijohdot-case. Että semmoinen työpäivä siellä.
Maanantaiaamuna krapula ja vapina..
Normipäivä
Kyllä näitä kyberhyökkäyksiä on ollut jatkuvana virtana yritysten ja henkilöasiakkaiden haitaksi. Meidän yhteiskuntamme on kovin haavoittuvainen, koska kaikki tiedot on siirretty nettiin,
Itse koin tästä katkoksesta vapauden tunnetta. Huomasin, että pärjään hyvin ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Ny toimii taas. Voi perse.
Facebook riippuvainen 50v mieheni joutui eilen olemaan hetken tässä todelliseedessa.
Panaman paperit julkaistiin--->FB "kaatui"
Nyt maailmalla julkaistiin Pandoran paperit ja ylläri FB "kaatui". FB:llä on myöskin tarkoitus todistaa yhdysvaltain kongressissa lähiaikoina. Sais pysyä koko höskä nurin, siitä on vaan haittaa.
Minä uskon myös, että tämä kaatuminen liittyi Panaman papereihin ja Putin on tässä takana ja maailman talouseliitti. Korona "kriisin" alkamisen jälkeen on ollut niin paljon kaikkea käsittämätöntä toimintaa ja kähmintää että niiden pitää liittyä toisiinsa.
Ja kukaan ei epäile taaskaan mitään, jotain outoa ja pahaa on tekeillä,korona shown jälkeen kaikkea muutakin outoa tapahtunut sen jälkeen jatkuvasti.
Nyt toimii taas. Saa hyvin viestiteltyä. Kiva!
Wa:ta mä vain tarviin ja insta on ihan kiva. Vähän kuin pinterest. Fb:ta en käytä.
Pitäisköhän vaihtaa signaliin kuitenkin?
Kavereilta jäi nyt 17 kuvaa päivällisestä ja iltapalasta ja venyttelystä vesisateessa näkemättä. Mutta ei hätää, pyyhin kyyneleet ja tänään tykitän tuplasti kuvia taas maailmalle! Ai kun on ihahanaa!
Toivoiko joku muu että Facebook ei olisi vielä alkanut toimia?
Ahdistaa kun aina pitää seurata tuttuja ja olla tykkäilemässä ja itse ei jaksa juuri koskaan mitään päivittää. Oli eilen illalla jotenkin kevyempi olo kun ei päässyt koko Facebookkiin!
Elämä helpottuu kun ei ole facea, instaa yms,ainoastaan Whatsapp, ja prepaid liittymä eipähän kukaan pääse tietoihin käsiksi:3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instahorot joutuu oikeisiin töihin kassalle tai mäkkäriin.
Ja oiskohan naamakirjan sentraali santroille oikeita vanhan ajan keskus hommia:))
Nyt on sentraali santroilla kiireinen aamu, jotta kerkeää juoruta, olihan lärvikirja eilen toimimatta monta tuntia :o
Mulla kyllä toimii kaikki somet, paitsi facebookista en tiedä, koska mulla ei oo sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa kun aina pitää seurata tuttuja ja olla tykkäilemässä ja itse ei jaksa juuri koskaan mitään päivittää. Oli eilen illalla jotenkin kevyempi olo kun ei päässyt koko Facebookkiin!
Kyllä. Välillä niin kyllästyttää joidenkin siloitellut kiiltokuvakulissit. Harmi että facessa on pari kivaa ryhmää.
Vierailija kirjoitti:
Ny toimii taas. Voi perse.
My thoughts exactly :D
Vierailija kirjoitti:
Ei ahdista kun ei tee tuollaista.
Mikä sen sopivampaa, kun poistella ja muokkailla tietoja taukojen aikana.
"Missä olit, kun Facebook lakkasi toimimasta?"
Olin kotona ja yritin satoja kertoja kirjautua sivustolle, mutta turhaan. Sitten luovutin, ja tein maukasta lasagnea. <3