Facebook, instagram ja whatsapp kaatuneet maailmanlaajuisesti
Kommentit (469)
Onneksi tupakkaa saa vielä kaupasta.
Boomereilta saa ohjeita, miten ennen elettiin. Voin opettaa, miten kasvattaa ruokaa, ( oikeasti, ruoka kasvatetaan). Maitokin tulee eläimestä, nimeltä lehmä. Se hampurilaisen välissä oleva liha, nimeltä pekoni, on tapettua sikaa. T. Boomer.
”Mikäs piuha se tähän on jätetty...”
Vierailija kirjoitti:
Kaivakaa se lankapuhelin mummon piirongin lastikosta esiin, sekä tietosanakirjat kirjahyllyistä. T. Boomer
Ja muistakaa tilata asentaja joka tuo lankaliittymän takaisin jakamoon ja yhdistää puhelimenne lankaverkkoon. Laitetaanko vuokralaite vai ostatteko oman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kaupassa vähän aikaa sen jälkeen kun tämä oli tapahtunut. Tomaattimurska ja makarooni oli jo hamstrattu loppuun. Samoin jauheliha oli loppu. Vessapaperia en löytänyt. Av-kirjeenvaihtaja kuittaa kentältä.
Ostin tänään sattumalta tomaattimurskaa ja vessapaperia ennen tätä kaatumista. Vttu, mä oon meedio!!!
Selkeästi sulla on kuudes aisti. Joka kerta kun tulee kuumottava tarve ostaa veskipaperia ja tomaattimurkaa, sinuna laittaisin tietoa eteenpäin viranomaisille.
Taatusti laitan. Ja mietis vähän. Ostin jo viikonloppuna 3 Muttia, ja silti tuli tänään vielä aivopieru Liiterissä, että ostanpa purkin tomaattimurskaa, kun on niin halpaa, vaikka kaapissa on jo 3.
Missä olit, kun Facebook lakkasi toimimasta?
Tämä on kyberhyökkäys tai muu tietomurto. Uskon siihen.
Jos me tehdään lisää teknologiaa se tuhoaa meidät koska ollaan jo näin koukussa someen.
Teknologia asioita voidaan käyttää myös pahaan. Ja niinkuin joku sanoi että teknologia ei tarvitse päivitystä vaan ihmisten pitäisi oppia käyttämään sitä.
Me ei voida elää tekoälyn ja teknologian kanssa tulevaisuudessa jos siitä tulee hirveä keskustelu kun vähänkin menee pilalle.
Tämä koettelee jo naapureita; seinän takaa kuului "JUMALAUTA!"-huudahdus apinanraivolla höystettynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika outo tapaus. En muista, että olisi koskaan aiemmin kaatunut näin pitkäksi aikaa, ja vielä kaikki... Facebook, Instagram ja Whatsapp.
Vähäsen jännittä itsenikin puolesta, kun Instagram on yksi parhaista mainoskanavistani (taidealan pienyrittäjä). Sen kautta olen saanut valtaosan asiakkaistani viimeisen vuoden aikana. Onhan muitakin mainoskanavia olemassa, mutta Insta on noussut merkittävimmäksi.
Mietityttää myös kaikki omani ja muiden henkilökohtaiset tiedot, joita voi löytyä esimerkiksi Whatsapp- ja Facebook-keskusteluista.
Siis nämä kaikki kolme ovat Zuckerbergin omistuksessa.
Tiedän. Muistan vaan, että joskus on Facebook kaatuillut tai Insta reistaillut, mutta harvoin ovat kaikki kolme olleet alhaalla yhtä aikaa ja useamman tunnin ajan. Eli selkeästi jotain vähän isompaa nyt meneillään.
Nyt joutuu setämiehet pärjään ilman r.nkkumatskua
Kun vain nyt tietäisi edes sen, mokasiko FB ihan itse vai iskivätkö hakkerit...
Hitsi...en saa nyt mainosta noista mustekynistä ja papereista instaan! Möis hyvin!
Pahaa pelkään että vauvapalstakin hakkeroitu ja sulkeutuu näillä näppäimillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika outo tapaus. En muista, että olisi koskaan aiemmin kaatunut näin pitkäksi aikaa, ja vielä kaikki... Facebook, Instagram ja Whatsapp.
Vähäsen jännittä itsenikin puolesta, kun Instagram on yksi parhaista mainoskanavistani (taidealan pienyrittäjä). Sen kautta olen saanut valtaosan asiakkaistani viimeisen vuoden aikana. Onhan muitakin mainoskanavia olemassa, mutta Insta on noussut merkittävimmäksi.
Mietityttää myös kaikki omani ja muiden henkilökohtaiset tiedot, joita voi löytyä esimerkiksi Whatsapp- ja Facebook-keskusteluista.
Siis nämä kaikki kolme ovat Zuckerbergin omistuksessa.
Ja jengi nauraa sille ICON sotkulle, jossa monet menettivät rahansa. Firma, jonka nimi on I Con, osoittautui huijaukseksi.
Entä Zuckerberg, Suckerberg....
Vierailija kirjoitti:
Facebook on kasvanut liian isoksi. Se on yksi opetus. Jo se, että se saattoi asettaa USA:n presidentin pimentoon, osoitti komentosuhteiden menneen pahasti pieleen siellä. Putin ei antanut näiden kävellä ylitseen Venäjällä äsken käytyjen vaalien yhteydessä.
Kyllä. Näille teknologiajäteille, esimerkiksi Amazonin Bezosille oon jopa puhuttu paikkaa YK:sta. Ja Usassa ollaan sitä mieltä, että Zuckerbergillä on enemmän valtaa kuin Bidenilla. Eli nämä johtavat oikeasti Usa:ta ja siten myös EU:ta ja Suomea. Tykkäättekö tällaisesta vaihtoehdosta? Asiasta on kirjoitettu paljon gabissa.
Ensin koronaporona ja nyt tämä?!!
Mikä tää messiz on niinku? Voisko joku äkkii avata!! Haloo minsa aikaa.
Kohtanpimenee koko internet. Keskustellaanpa nyt äkkiä rokoteh ullaantuneista ennenkuin netti pimenee. Vai joko alienit hyökkäsi.