Facebook, instagram ja whatsapp kaatuneet maailmanlaajuisesti
Kommentit (469)
Vierailija kirjoitti:
JUST IN - Facebook employees reportedly can't enter buildings to evaluate the Internet outage because their door access badges weren’t working (NYT)
Mielenkiintoista. Tuskin ne ovikooditkin sentään samassa järjestelmässä on? Miksi heitä ei haluta päästää sinne? Onko tämä siis facen itseaiheuttamaa ja liittyy tuohon tietovuotoon? Vai voidaanko nuo ovijututkin hakkeroida?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoija465 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Facebookin systeemit ovat kaatuneet, ei mikään muu. Miten se voi olla niin järkky juttu teille? Guuglatkaa niin saatte tietoa. Kiinalla on ollut tänään kansallinen sotaharjoitus jolloin sen lentokoneet ovat olleet ilmatilassa ja häirinneet Taiwanin ilmatilaa mutta eivät ole hyökänneet. Samaan aikaan Facebook ystävineen ( insta ja whatsup) lopettaa toimimasta. Luultavasti suuremman luokan päivitys josta ei sen luonteen takia ole ilmoitettu etukäteen) Mikään muu ei ole lakannut toimimasta.
On kuulemma Google, Amazon ja Twitterkin kaatuilleet. Oli MTV3:n otsikoissa/uutisissa.
Eivät ole kaatuilleet. Koko aamun olen ihan normaalisti dataillut, googlannut, twitterikin toimii ja tein ruokaostokset amazonilta parin tunnin ajan kun töiden lomassa täyttelin ostoskärryä.. Asun jenkeissä. MTV on sitten ihan omiaan pistänyt, liekö seuraa tätä palstaa.
Minä myös asun Usassa. Eikä pelitä. Ei ole tpiminut klo 12 jälkeen suunnilleen. Klo 13 huomasin.
Eikö sulla Usassa toimi Googlekaan? Montako tuntia ollut alhaalla?
Aika outo tapaus. En muista, että olisi koskaan aiemmin kaatunut näin pitkäksi aikaa, ja vielä kaikki... Facebook, Instagram ja Whatsapp.
Vähäsen jännittä itsenikin puolesta, kun Instagram on yksi parhaista mainoskanavistani (taidealan pienyrittäjä). Sen kautta olen saanut valtaosan asiakkaistani viimeisen vuoden aikana. Onhan muitakin mainoskanavia olemassa, mutta Insta on noussut merkittävimmäksi.
Mietityttää myös kaikki omani ja muiden henkilökohtaiset tiedot, joita voi löytyä esimerkiksi Whatsapp- ja Facebook-keskusteluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei haittaa mun elämää mitenkään. Hyvin pärjään ilmankin."
Pelkästään FB:llä on 3 miljardia käyttäjää ympäri palloa eli pyöreästi joka toinen maailmankansalainen käyttää sen alustaa. Revi siitä, vähättelijä!
Kuinka moni noista on oikeasti aktiivinen? Minullakin on tili, mutta käyn facessa noin kerran kuussa. Joten ei vaikuta tämän hetkinen sivuston kaatuminen mitenkään.
Vaikuttaa se sen verran että kiire sinulla päästä pätemään mammapalstalle miten sivuston kaatuminen ei vaikuta mitenkään.
Ursula von der Leyen
Euroopan komission puheenjohtaja
Tuli käymään tänään Suomessa uutisissa kerrottiin..
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän palata kaikki joukolla irc-galleriaan niin ei tarvitse olla usan armoilla?
Itse siirryin Kiss fm:n chattiin.
Noniin ja se tästä terveellisestä somepaastosta.
Twitter #facebookdown. Ainoa ongelma ettei pysty jakamaan parhaita meemejä WA:ssa ja Mesessä kavereiden kesken.
Vierailija kirjoitti:
Aika outo tapaus. En muista, että olisi koskaan aiemmin kaatunut näin pitkäksi aikaa, ja vielä kaikki... Facebook, Instagram ja Whatsapp.
Vähäsen jännittä itsenikin puolesta, kun Instagram on yksi parhaista mainoskanavistani (taidealan pienyrittäjä). Sen kautta olen saanut valtaosan asiakkaistani viimeisen vuoden aikana. Onhan muitakin mainoskanavia olemassa, mutta Insta on noussut merkittävimmäksi.
Mietityttää myös kaikki omani ja muiden henkilökohtaiset tiedot, joita voi löytyä esimerkiksi Whatsapp- ja Facebook-keskusteluista.
Facebook omistaa Wa:n ja Instan joten siksi kaikissa on nyt vikaa
Lähetänpä tekstiviestin 🤓
T: Kalkkis
Lähetänpä tekstiviestin 🤓
T: Kalkkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän palata kaikki joukolla irc-galleriaan niin ei tarvitse olla usan armoilla?
Itse siirryin Kiss fm:n chattiin.
Oi, kissin chatti! Mä taisin harrastaa siellä ekan kerran seksiä, vai olikohan habbohotel?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoija465 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Facebookin systeemit ovat kaatuneet, ei mikään muu. Miten se voi olla niin järkky juttu teille? Guuglatkaa niin saatte tietoa. Kiinalla on ollut tänään kansallinen sotaharjoitus jolloin sen lentokoneet ovat olleet ilmatilassa ja häirinneet Taiwanin ilmatilaa mutta eivät ole hyökänneet. Samaan aikaan Facebook ystävineen ( insta ja whatsup) lopettaa toimimasta. Luultavasti suuremman luokan päivitys josta ei sen luonteen takia ole ilmoitettu etukäteen) Mikään muu ei ole lakannut toimimasta.
On kuulemma Google, Amazon ja Twitterkin kaatuilleet. Oli MTV3:n otsikoissa/uutisissa.
Eivät ole kaatuilleet. Koko aamun olen ihan normaalisti dataillut, googlannut, twitterikin toimii ja tein ruokaostokset amazonilta parin tunnin ajan kun töiden lomassa täyttelin ostoskärryä.. Asun jenkeissä. MTV on sitten ihan omiaan pistänyt, liekö seuraa tätä palstaa.
Minä myös asun Usassa. Eikä pelitä. Ei ole tpiminut klo 12 jälkeen suunnilleen. Klo 13 huomasin.
Siitä ymmärtänyt, mitä lukenut eri paikoista, ettäeri puolilla maailmaa kaatuu/kaatuneena, muttei kaikilla selvästikään kaikki eikä koko ajan samoissa paikoissa (paitsi onks Facebook kaikkialla, ja Insta?). Mutta ilmoituksia ilm. kaikkialta. Jollain toimii jokin, jollain ei. Itä-Euroopassa jossain meni wi-fi kans, ihmiset on onnettomina. Haisee, kun liian monta asiaa kummaa. Facebook-paljastus eilen, Pandora. Ym.
Daily Mail:
"Facebook basically don't exist on the internet right now."
https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-10057949/Facebook-Insta…
Internetissä ei ole Naamakirjaa tällä hetkellä ollenkaan... Se on hävinnyt kuin joiku tunturiin.
Huvittavaa seurata kun face pari tuntia nurin niin jengi ihan rikki. Menkää vaikka lenkille tai jotain! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JUST IN - Facebook employees reportedly can't enter buildings to evaluate the Internet outage because their door access badges weren’t working (NYT)
Mielenkiintoista. Tuskin ne ovikooditkin sentään samassa järjestelmässä on? Miksi heitä ei haluta päästää sinne? Onko tämä siis facen itseaiheuttamaa ja liittyy tuohon tietovuotoon? Vai voidaanko nuo ovijututkin hakkeroida?
Totta kai voidaan hakkeroida, siksi en omaan kotioveen ikinä noita älylukkoja laittaisi.
Missään nimessä tämän ei pitäisi olla mahdollista missään olosuhteessa. Jotain todellakin on pahasti pielessä nyt!
Onneksi on AV sentään. Mutta minne mennään kun kello lyö 23? Ööverboordilleko?
Kyllä tää alkaa vaikuttaa tietomurrolta omasta mielestäni koska kaikki facen alla olevat eu toimi.
No sinällään ihan sama mutta onhan se paha jos ihmisten tietoja lähtee ja itsellänikin Whatsapp
Vierailija kirjoitti:
Daily Mail:
https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-10057949/Facebook-Insta…
Internetissä ei ole Naamakirjaa tällä hetkellä ollenkaan... Se on hävinnyt kuin joiku tunturiin.
tervemenoa. ei tarvi vanhusten lätinöitä sielläkään tylsistyneenä lukea. voi vaikka tuijottaa seinää.
Sama täällä