Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siiri-lapset

Vierailija
27.11.2014 |

Oletteko muut huomanneet, että useat noin 5-7-vuotiaat Siiri-nimiset lapset ovat lihavia, ärsyttäviä, itsekkäitä ja rumia?
Aina ovat kinuamassa huomiota tai keksipurkkia tyhjentämässä...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemat on semmosia pieniä sirpsakoita

Vierailija
2/12 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo huomannu. Oonkin vela. Onko ap:n Siiri tytärpuoli vai naapurin mamman lapsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirini on tuttava, mutta ilmiö on nähtävissä myös esimerkiksi kaupungilla. Ap

Vierailija
4/12 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itseasiassa todennut täysin saman.

Vierailija
5/12 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan, vihdoinkin joku joka jakaa kanssani saman mielipiteen Siireistä! Jokin siinä nimessä on aina kalskahtanut korvaani ikävältä, en vain ole osannut pukea sitä sanoiksi, mutta juuri tätä olen hakenut! En ole tainnut eläissäni törmätä hyväkäytöksiseen ja viehättävään Siiriin.

Itse en kyllä lapselleni tätä nimeä antaisi, elää nyt tuollaisen stigman kanssa.

Vierailija
6/12 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiri on usein pönäkkä, punakka naamasta, ilkikurinen tuhmeliini-ilme, likaisenvaalea pottatukka otsiksella ja possun nenä. Ilkeilee ja vaatii karkkia.

Vierailija
7/12 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokallani oli just tollanen Siiri! Tosin oltiin sillon lukiossa... :D

Vierailija
8/12 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmottautuu yksi jo aikuistunut Siiri! Vähän kyllä nyt kammottaa, ei kai ihmiset ajattele minustakin noin? Olen kuitenkin tähän asti ollut ihan tyytyväinen nimeeni...

Vierailija
9/12 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä 9! Voisitko vähän valottaa meitä että millanen sun lapsuus oli? Oliko näitä edellä mainittuja tapoja tai ominaisuuksia?

Vierailija
10/12 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli parin vuoden päästä tyttäreni muuttuu lihavaksi, itsekkääksi, rumaksi ja ärsyttäväksi. Kova homma syödä kun painokäyrä menee miinuksilla. On sellainen pieni ja siro. Hyvä, että osaan kuitenkin varautua ja voin sitten vain syyttää nimeä.

Vierailija
11/12 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10, pakko myöntää, että vähän tavallista pyöreämpi ja räiskyväluonteisempi kyllä olin. Veljeni on aina ollut semmoinen muut edelle pistävä ja kiltti kun minä taas olin hieman itsekkäämpi. Pelottavaa! T. 9

Vierailija
12/12 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:48"]

Siiri on usein pönäkkä, punakka naamasta, ilkikurinen tuhmeliini-ilme, likaisenvaalea pottatukka otsiksella ja possun nenä. Ilkeilee ja vaatii karkkia.

[/quote]

Ehei. Onnistuit kuvaamaan ihan vaan tyypillisen suomalaisen lapsen.