Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatana, kun raivostuttaa

Vierailija
27.11.2014 |

Mikä vittu siinä on, että kun mies lähtee matkalle niin ei voi ikinä laittaa viestiä, että on perillä tai ei voi laittaa viestiä, että on tulossa kotiinsilloin ja silloin. Mies lähti eilen matkalle ja viimeinen viesti oli, että lähtee junaan, joka lähtee sillon ja sillon. Ei mitään muuta. Sen jälkeen ei yhtään viestiä, eikä soittoa. Ei saatana, kun vituttaa aina tämä sama vitun rumba joka kerta. Laittaisi edes sen yhden helvetin viestin, niin ei tarvitsisi hermoilla, mutta kun ei viititä laittaa mitään!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei vaan ajattele saatana. Tiedän tunteesi, joskus ei vaan jaksa edes ajatella koko asiaa kun se on niin ärsyttävä..

Vierailija
2/9 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No news is good news..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina molemmat menneet reissuilleen sillä periaatteella, että niin kauan kun mitään ei kuulu, kaikki on ok.

Vierailija
4/9 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, hauska kuulla että muillakin tämmöisiä miehiä. Elä keuhkoo siellä. Kaippa tuo hengissä on.

Vierailija
5/9 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sille miehelle voi soittaa tai opettaa tavoille, että ilmoitetaan kun on päässyt perille, ei ne muuten opi.

Vierailija
6/9 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tästä samasta asiasta olekaan jankutettu kuin yli puolikymmentä vuotta sille. Ei ole vieläkään tajunut, että olen kuin myrskyn merkki aina sen jälkeen, kun ei ilmoita itsestään mitään, jos on useamman päivän reissussa! Ja minähän en enää soita ensimmäisenä. Nyt riitti. -Ap

Vierailija
7/9 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä soitellut kenellekkään "olen perillä"-puheluita. Kyllä ne poliisit/sairaalasta soittelee jos en perille pääse. Olen nainen.

Vierailija
8/9 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kyllä laittaa viestit ja kyselee... Meillä se olen mä joka noita asioita opettelen. Ei mun mies ole mulle siitä raivonnut...onneks. En uskaltaisi varmaan viestitellä sit ollenkaan.

mies on saattanut kysyä viestillä tai soittaa...että jokos olet perillä tai miten matka meni.

ehkä sä raivoot nyt jostain muusta...mieti motiivejasi. Kyllä sä voit otta kännykän kauniiseen käteen ja ottaa yhteyden. Ei se ole alistumista. Se on sitä teidän suhdetta.  Älä koe itseäsi merkityksettömäksi, vaikkei suuhun otetakaan yhteyttä. Sä olet tärkeä, mutta kaikki ei vaan kommunikoi samalla lailla. Opeta miehellesi ja esitä toiveita, mut ihan turhaa on toi raivo...okei välitätte toisianne. Sitten vaan harjoittelemaan pehmeitä tapoja ilmaista .

Vierailija
9/9 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:39"]

No ei tästä samasta asiasta olekaan jankutettu kuin yli puolikymmentä vuotta sille. Ei ole vieläkään tajunut, että olen kuin myrskyn merkki aina sen jälkeen, kun ei ilmoita itsestään mitään, jos on useamman päivän reissussa! Ja minähän en enää soita ensimmäisenä. Nyt riitti. -Ap

[/quote]

Minä sovin jo etukäteen, että ilmoitat kun olet perillä. Parikymmentä vuotta yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme