Miesystävä valehdellut työpaikkansa.
Miten toimisit tilanteessa jossa olet tapaillut miestä vakavasti noin vuoden ajan, hän kertoisi olevansa kiinteistönvälitysfirmassa toimistomiehenä, mutta paljastuukin joksikin AIVAN muuksi??
Kommentit (16)
Jos hän paljastuisi esim. Konepajan rautakouraksi, arvonnousu pienipalkkaisesta konttorirotasta olisi huomattava. Jos taas työtä ei olekaan lainkaan, voit urkkii vanhempien varallisuuden?
Miettisin mistä kaikesta muusta on valehdellut ja erittäin todennäköisesti jättäisin tapauksen.
Ihmettelisin kyllä suuresti, että jos mies nyt kerran työpaikkansa valehtelee, niin miksi ihmeessä väittää olevansa kiinteistövälitysfirmassa. Luulisi, että valkkaisi jonkun kiinnostavan/arvostetun työn.
Tuohan on vähän kuin valehtelisi olevansa puhelinmyyjä. Mikä ihme se oikea ammatti sitten on?
Ainut tapaus missä voisin ajatella sallivani ton, on että mies olisi jonkinasteinen julkkis t. hyvin varakas, jolloin on halunnut testata, ettei kuuluisuus/varakkuus ole syynä hänen kanssaan seurusteluun.
Onkohan valehdellut kaikesta muustakin? Väittänyt, että on ollut naimisissa ja että on exän kanssa muutama lapsi? Tapaa muka lapsiaan joka toinen viikonloppu?
Mulla oli tilanne, että mies kertoi opiskelevansa todella miehistä, "seksikästä" alaa, mutta paljasti 3kk jälkeen valehdelleensa ja olevansa eräällä naisvaltaisella alalla!! Oli kyllä totaalishokki :( Selvittiin siitä sit kuitenkin, mutta joku ehkä jäi kytemään, eikä suhde kestänyt.
Ei ollut kehdannut kertoa valettaan, kun juuri siksi olin hävestä alunperin kiinnostunut...
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 19:24"]
Miten toimisit tilanteessa jossa olet tapaillut miestä vakavasti noin vuoden ajan, hän kertoisi olevansa kiinteistönvälitysfirmassa toimistomiehenä, mutta paljastuukin joksikin AIVAN muuksi??
[/quote]
Miksi tai keneksi hän paljastui?
Väittikö hän menevänsä joka päivä töihin, mutta onkin luuhaillut muiden naisten kanssa?
Onks se sitten Habitalla töissä? Ne järjestää jotain homobileitä Virossa.
En todellakaan tiiä miksi valehteli asiasta.. Olen aika järkyttynyt ja en tiedä miksi juuri kiinteistönvälitys kun oikea työpaikka ei liity asiaan milläänlailla.. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 19:34"]
Ainut tapaus missä voisin ajatella sallivani ton, on että mies olisi jonkinasteinen julkkis t. hyvin varakas, jolloin on halunnut testata, ettei kuuluisuus/varakkuus ole syynä hänen kanssaan seurusteluun.
[/quote]
Luulen, että ap:n tapaus on sitä tyyppiä, joka on myös antanut ymmärtää olevansa erittäin varakas. Ja voi ollakin, mutta valitettavasti on myös aivan sekopäinen ja pyörittää useita naisia valehtelemalla kaikille enemmän tai vähemmän. Noin vuodessa ehtii tulla lipsahduksia tai jotenkin muuten alkaa selvitä, että kaikki on ollutkin valhetta. Mutta aina löytyy uusia uhreja...
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 19:43"]
En todellakaan tiiä miksi valehteli asiasta.. Olen aika järkyttynyt ja en tiedä miksi juuri kiinteistönvälitys kun oikea työpaikka ei liity asiaan milläänlailla.. Ap
[/quote]Sairaalloisesti valehtelevat ovat yleensä tuollaisia. Jutuissa on oma logiikkansa, mutta sitä ei terve välttämättä ymmärrä.
Onko hän mieshuora?