odotan sitä aikaa kun naisen ihannevartalo ei ole enää fitness
Odotan sitä aikaa kun me rehevät ja normaalit naiset ollaan taas myös in, ja kun ei tarvitse tuntea alemmuutta omasta vartalosta ja suklaalevystä ostoskorissa. Odotan sitä, kun facebookin etusivuni ei ole täynnä kehonrakennuskuvia. Odotan sitä kun kahvitauolla ei vallitse enään "jumppasin taas niin ja niin paljon" keskustelu. Mutta, ennen kaikkea odotan sitä, kun ihmiset lopettavat jatkuvan suorittamisen ja itsensävertailun muihin. Ja rupeavat olemaan tyytyväisiä siinä vartalossa minkä sillä hetkellä sattuvat omistamaan.
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:55"]
Antaa niiden paistetun broilerin näköisten vouhkata rauhassa ja nautitaan me elämästä sillä aikaa;)
[/quote]
Ah kuinka kauniisti haukuttiin taas kaikki treenaavat ihmiset. Miksi pitää haukkua, jos toiset ovat valmiit tekemään hommia kroppansa eteen? Vai ahdistaako jotenkin, kun istuu vaan perse homeessa sohvalla suklaata syöden ja samaan aikaan toiset ovat treenaamassa?
Milloin se on ollut ihanne-vartalo? Muistuttaa enemmän miestä kuin naista.
Juu mammat tykkää mussuttaa suklaata ja sipsiä ja päälle siideriä.oishan se hienoa kun se ois trendi!
Kyllä olisikin sitten terve esimerkki nuorille.näin huolehdin itsestäni.varma kakkostyypin diabetes.kolesteroli ja verenpainetauti luvassa.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:49"]No on tämä minusta hemmetin paljon parempi ihanne kuin se anorektisen laiha mallivartalo joka pitkään oli vallalla! [/quote] Mikä teillä fitnekseillä on aina tarve lytätä varsinkin laihoja? "Lihaksikas vartaloihanne on paljon parempi kuin anorektisen laiha, onneksi jalkani eivät ole enää niin sairaalloiset tikut kuin olivat ennen fitnestä, ihanan iso perseeni on taas levinnyt neljä kokoa kyykkyjen ansiosta!!" Monen fitnesbloggaajan blogista on tälläisesta saanut lukea, paksun perseen ja reisien ansiosta ollaan ikäänkuin parempia kuin muut. Mitä helvettiä? Itse olen aina ollut ohutjalkainen rimppakinttu, mutta en tee siitä mitään numeroa. Fitnesämmien pitää ikäänkuin nostaa itseään jollekkin korokkeelle, ja pönkittää sitä itsetuntoaan haukkumalla niitä jotka eivät halua paksuja reisiä ja leveää persettä.
[/quote]
Ottaapa sulla koville. Jospa ottaisit sen pääsi ulos perseestäsi ja lakkaisit ottamasta jokaisen asian niin helvetin henkilökohtaisesti! Minä ajoin tässä esim sitä asiaa että on terveempää se, että nuoret tytöt käyvät salilla ja treenaavat kuin että ne samat tytöt tuijottaisivat mallien kuvia ja yrittävät laihduttaa itseään samoihin mittoihin.
Kyllä normaalipainoinen tiimalasivartalo on ainakin miesten mieleen, vaikkei ois yhtään treenattu. Eikä tarvi olla edes hoikka, itsekin lähentelen ylipainon rajaa, mutta kun on isohkot rinnat ja selkeä vyötärö ja keskikokoinen takapuoli, niin kehuja satelee.
Miksi vartalonsa eteen pitäisi nähdä vaivaa? Kun syö terveellisesti ja liikkuu vaikkapa hyötyliikuntaa ja on henkisesti tasapainossa, ei hätäpäivää. Ei hoikkuus mitään avaruustiedettä ole, psyykkinen hyvinvointi kyllä on useille haasteellisempaa.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:01"]
Kyllä normaalipainoinen tiimalasivartalo on ainakin miesten mieleen, vaikkei ois yhtään treenattu. Eikä tarvi olla edes hoikka, itsekin lähentelen ylipainon rajaa, mutta kun on isohkot rinnat ja selkeä vyötärö ja keskikokoinen takapuoli, niin kehuja satelee.
[/quote]
Minua ei ainakaan kiinnosta mikä on miesten mieleen, eikä sekään mikä on naisten mieleen. Minua kiinnostaa se mikä on minun itseni ja oman mieheni mieleen.
t. hoikka urheilija, mutta ei mikään fitness.
mitä historiaa katsoo niin läskit selluiset lattaperseet eivät ole koskaan olleet muodissa eivätkä tule. Turhaan odotat!
No, mun mielestä me ollaan jo in. Ei laihat tikut ilmeettömät ole enää in. Ei ainakaan yli kolemkymppisissä.
ehkä kiiltokuvaa nuoremmat vielä ihailee...niin paljon jo tiedetään syömishäiriöistä ja kuvien käsittelystä...että normaalit ihmiset alkavat olla in. Koska ihmiset eivät enää halua olla feikkejä. Halutaan aitoja kontakteja. Aitoja ihmisiä ja tunteita.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:02"]
Miksi vartalonsa eteen pitäisi nähdä vaivaa? Kun syö terveellisesti ja liikkuu vaikkapa hyötyliikuntaa ja on henkisesti tasapainossa, ei hätäpäivää. Ei hoikkuus mitään avaruustiedettä ole, psyykkinen hyvinvointi kyllä on useille haasteellisempaa.
[/quote]
Tätä minäkin ihmettelen - jotenkin tässä fitness-trendissä on sellainen tuntu, että vaivaa pitää nähdä ja sen pitää näkyä päälle päin. Ikään kuin itsensä voittaminen on kaiken a ja ö: nauttia ei saa.
Minä ainakin harrastan vain sellaista liikuntaa, josta oikeasti innostun ja nautin. Esimerkiksi tanssia, jumppaa, tennistä. Mitä tahansa, kunhan se on hauskaa ja tuntuu leikkisältä. Mikään ei ole kammottavampaa kuin pakkosuorittaminen hampaat irvessä, mikä tuntuu olevan se fitness-buumin ydin. Päämääränä on tietynmallinen kroppa, ja sen eteen puurretaan. Mihin on kadonnut liikunnan ilo?
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:02"]
[/quote]
Tätä minäkin ihmettelen - jotenkin tässä fitness-trendissä on sellainen tuntu, että vaivaa pitää nähdä ja sen pitää näkyä päälle päin. Ikään kuin itsensä voittaminen on kaiken a ja ö: nauttia ei saa.
Minä ainakin harrastan vain sellaista liikuntaa, josta oikeasti innostun ja nautin. Esimerkiksi tanssia, jumppaa, tennistä. Mitä tahansa, kunhan se on hauskaa ja tuntuu leikkisältä. Mikään ei ole kammottavampaa kuin pakkosuorittaminen hampaat irvessä, mikä tuntuu olevan se fitness-buumin ydin. Päämääränä on tietynmallinen kroppa, ja sen eteen puurretaan. Mihin on kadonnut liikunnan ilo?
[/quote]
johtaa myös useimmiten johtopäätökseen, että jos käy salilla, se on nimenomaan tota "pakkosuorittamista hampaat irvessä", ja unohdetaan että joku saattaa ihan oikeasti puhtaasti nauttia raudan kolistelusta. meitä on moneen lähtöön, eikä pitäisi niputtaa että koska toi tekee noin ne se kokee sen varmasti näin.
Yleistäminen :D :D lihavat haukkuu laihoja, laihat lihavia, kaikki fitnesstä. Ei saisi treenata, koska jollekin tulee paha mieli. Ylistetään itseä mutta samalla siinä pitää haukkua toinen huonommaksi. Miksi ap tunnet alemmuutta ja odotat, että "ihmiset" alkavat olla ylpeitä omasta kropastaan? Sen kuin aloitat itsesi hyväksymisen. Miksei saisi nauttia treenaamisesta? Miksei saisi olla laiha tai lihava? Kysyn vaan, millainen enää saisi olla muiden mielestä?
Itselleni haluaisin fitnesskropan. Ihailen myös kurvikkaita ja muodokkaita naisia, pitkiä naisellisia naisia. Myös hoikat on hyvännäköisiä. Vaikea vaan olla kenenkään kaikkea ja hyväksyminen nimenomaan tarkoittaa kaikkien hyväksymistä muita alentamatta. -27
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:10"]
mitä historiaa katsoo niin läskit selluiset lattaperseet eivät ole koskaan olleet muodissa eivätkä tule. Turhaan odotat!
[/quote]
et vissiin tunne sitten yhtään historiaa.. aika noloa.
Itse arvostan tervettä ja hoikkaa vartaloa. Sellaista, joka on tavallaan timmi, muttei liian timmi.
En ymmärrä ap:n ja hänen kaltaistensa tapaa parjata niitä, jotka ovat tehneet kroppansa eteen paljon töitä. Itse en ole fitnesstyyppi, en nauti sen tyyppisestä liikunnasta, mutta pyöräilemisellä pidän itseni hoikkana ja pepun pienenä ja pyöreänä. Se ei ole muilta pois.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:02"]
[/quote]
[/quote]
Tämä ihmetyttää minuakin. Nykyään tuntuu että ihmiset kokevat liikkumisen jonkinlaisena pakollisena pahana saadakseen hyvännäköisen vartalon. Timmi kroppa on siis se päämäärä, ei liikkuminen ja urheilu itsessään. Itse ainakin liikun koska se tuntuu hemmetin hyvältä ja siinä pääsee testailemaan oman suorituskykynsä rajoja. Urheilu on aikuisten leikkiä!
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:01"]
[/quote]
No tämä. Mullakin on kuulemma "täydellinen vartalonmuoto" ja en tasan tarkkaan treenaa mitenkään ihmeellisesti. Hoikka tiimalasivartalo ja hyvä peppu niin niillä saa jo kehuja älyttömästi...
Täähän on tervein trendi pitkästä aikaa.av mamma trendi tuskin tulee jyräämään,että jos haet hyväksyntää lössähtäneelle ylipainoiselle siiderivalaalle niin enpä usko että saat kannatusta.