Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko tämä iskuyritys?

Vierailija
12.11.2014 |

Meille tuli mieheni kanssa kränää, kun kerroin mitä eilen tapahtui kotimatkalla. Mieheni mielestä minut yritettiin iskeä, omasta mielestäni kyse oli juttuseuran kaipuusta.

Olin odottamassa ratikkaa kotiin ja sieltähän tuli vanha ratikka, jossa on korkeat lattiat, joten tarvitsin nostoapua vaunuihin. Kysyin vieressä olevalta mieheltä, että onko hän menossa samaan ratikkaan ja voisiko nostaa vaunut toisesta päästä.

Kyseinen 50+ mies auttoi minut vaunujen kanssa ratikkaan ja avasi siellä keskustelun, miten vaunut ovat muuttuneetkaan siitä ajasta, kun hänen lapsensa olivat vauvoja. Mies oli varsin puhelias ja juttelimme siinä hyvän tovin lapsista ja mies avautui juuri päättyneestä avioerostaan. Kävi ilmi, että jäämme samalla pysäkillä pois, mies auttoi minut pois ratikasta vaunujen kanssa ja ennen kuin tiemme erkanivat, niin hän pyysi minua kahville.

Ajattelin, että hän on mahdollisesti yksinäinen, kaipaa juttuseuraa tms, mutta mieheni mielestä minut on tulkittu yksinhuoltajaksi ja mies selvästi yritti iskeä. Mikähän motiivi 50+ miehellä on pyytää lähes tuntematon 20+ pienen vauvan äiti kahville?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän luulet?

Vierailija
2/12 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen sitten kai sinisilmäinen, kun en missään vaiheessa ajatellut, että mies yrittää iskeä. En edes tajua, mistä ihmeestä on päätellyt minut yksinhuoltajaksi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä juttu. Ei sillä ole merkitystä oletko yksinhuoltaja vai et, voihan sitä silti lykästää vaikka olisitkin varattu. Aina kannattaa yrittää jos kemiat on kohdillaan.

Vierailija
4/12 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan tuo kahvikutsu vaikutti iskuyritykseltä, sitä ennen normaalia pälinää.

Vierailija
5/12 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys on Suomessa valtava ongelma. Uskon, että mies oli vain yksinäinen ja kaipasi erityisesti juttuseuraa nyt kun oli eronnut. Kyllä sellainen saa ihmisen pois tolaltaan ja kaipaamaan muiden ihmisten tukea ja seuraa.

Vierailija
6/12 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei tarvitsisi olla kiukkuinen, vaan pikemminkin olla vaan onnellinen siitä, että on saanut napattua itselleen naisen jota niin moni muukin haluaisi..! =)

Vierailija
7/12 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin näin kuin numero 6. Lisäksi mitä ihmettä joku vanhempi mies näkee vastasynnyttäneessä naisessa, joka on kiinni koko ajan pienessä vauvassa, joka vieläpä on jollekin toiselle miehelle?

Vierailija
8/12 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naapuriini on muuttanot eronnut mies, jolla lapsia. Siis miksi tämän tiedän? Koska olin valittanut häntä ennen asuvan röökaamisesta ja melusta läpi yön, mutta "fiksu" talkkari valittikin tälle uudelle asukille. Mies sitten laittoi minulle lapun, jossa vuodatti tätä. Vastasin ystävällisesti että ei ole hän minua häirinnyt koska hän ei ollut kotona (rimpautin ovikelloa). No, arvasin ettei olisi kannattanut mitään vastata, sillä koti-iltana soi ovikello. Mieheni meni ovelle, ei ole sen jälkeen kuulunut mutta tein virheen koska vastasin. Herkässä mielentilassa ihmiset helposti "tarkertuvat", sama ratikkamiehessä. 

Vierailija
9/12 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulkitsen, että sä yritit iskeä kun käännyit tämän miehen puoleen?! Eihän sun sitä meille ventovieraille tarvi niin kauheena selittää.

Vierailija
10/12 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:30"]

Mä tulkitsen, että sä yritit iskeä kun käännyit tämän miehen puoleen?! Eihän sun sitä meille ventovieraille tarvi niin kauheena selittää.

[/quote]

Eli jos pyytää apua vauvanrattaiden kanssa niin yrittää samalla iskeä auttajaa? Järjetön mielikuvitus!

Vierailija
11/12 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:35"]

[/quote]

Eli jos pyytää apua vauvanrattaiden kanssa niin yrittää samalla iskeä auttajaa? Järjetön mielikuvitus!

[/quote]

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa;)

Vierailija
12/12 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:45"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:35"]

[/quote]

[/quote]

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa;)

[/quote]

Tää nyt ainakin on provo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme