Heitin miestä just joulutortulla
Alkoi niin vituttamaan koko äijä. Onneksi oli vielä lisää joulutorttuja, niin en jäänyt sitten ilman.
Kommentit (23)
Nyt vaan torttua tarjolle ja anteeksi pyytämään, ehkä mies siitä leppyy.
:D
Mua alko hymyilyttään "heitin miestä joulutortulla"
Saisinpa minäkin heittotorttua.. =/
Ihanan pippurinen nainen, teillä on varmasti kiihkeä seksielämä. Voin vain kuvitella, saa äijä sängyssä kyytiä :D
Mun mies heitti ruisleipäpussin seinään, (lapsi pelästy ja alko itkeä) ja sen jälkee tarttu mua käsivarresta etten pääse vessaan pakoon, kiroili ja huusi naamalle. Vapaalla kädellä läiskäsin sitä poskelle jotta irrotti...
Vaikkei tätä kysytty niin kunhan jaoin anonyyminä.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:20"]
Ottiko kopin?
[/quote]
Väisti mokoma!
-ap-
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:19"]Mun mies heitti ruisleipäpussin seinään, (lapsi pelästy ja alko itkeä) ja sen jälkee tarttu mua käsivarresta etten pääse vessaan pakoon, kiroili ja huusi naamalle. Vapaalla kädellä läiskäsin sitä poskelle jotta irrotti...
[/quote]
Hakekaa apua, jos ette osaa käyttäytyä. Ei kuulu lasten pelätä vanhempiaan tai nähdä väkivaltaa vanhemmiltaan.
Meillä isäntä raivostu joskus ja linkas lapsen paskavaipan seinään...jäi nätti jälki..:D Voi sitä nuoruuden vimmaa.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:19"]
Ihanan pippurinen nainen, teillä on varmasti kiihkeä seksielämä. Voin vain kuvitella, saa äijä sängyssä kyytiä :D
[/quote]
Jos ap olis mies niin kaikki syyttäis sitä siaksi ja lapselliseksi idiootiksi.
Ei noin saa kohdella toista ihmistä. Haloo, herätkää.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:19"]Mun mies heitti ruisleipäpussin seinään, (lapsi pelästy ja alko itkeä) ja sen jälkee tarttu mua käsivarresta etten pääse vessaan pakoon, kiroili ja huusi naamalle. Vapaalla kädellä läiskäsin sitä poskelle jotta irrotti... Vaikkei tätä kysytty niin kunhan jaoin anonyyminä. [/quote] Hakekaa apua, jos ette osaa käyttäytyä. Ei kuulu lasten pelätä vanhempiaan tai nähdä väkivaltaa vanhemmiltaan.
[/quote]
Mutta pääasia että lapselle kuuluu isä ja äiti, kuten Perussuomalaisten Oinonen sanoo.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:19"]
[/quote]
Jos ap olis mies niin kaikki syyttäis sitä siaksi ja lapselliseksi idiootiksi.
[/quote]
Luultavasti, meillä tuollainen on esileikkiä, yleensä johtaa rajuihin rakastelusessioihin. Kaikilla ei ole samanlainen temperamentti ja jotkut on herkempiä.
Muutenkin meillä hassutellaan monesti ja nainen takoo leikkisästi mun rintaa mukamas pahoinpitelee ja nauretaan kumpikin maha kippurassa, yleensä seksiä sen jälkeen.
Tiedän, että tässä hysteerissä maassa kaikki tulkitaan nykyään väkivallaksi ja ihmiset ylireagoi joka asiasta.
Onneksi raivopää lehmällä oli vielä torttuja jäljellä, vaikka ei osunutkaan mieheen.
Saa miehen rahoilla ostetuilla tortuilla kasvatettua hehtopersettään lisää.
Toivottavasti mies ei tukehtunut. Ensi kerralla syötä hitaammin.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:30"]
Onneksi raivopää lehmällä oli vielä torttuja jäljellä, vaikka ei osunutkaan mieheen.
Saa miehen rahoilla ostetuilla tortuilla kasvatettua hehtopersettään lisää.
[/quote]
Ihan omilla rahoilla nuo torttuainekset ostin :D
-ap-
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:19"]Mun mies heitti ruisleipäpussin seinään, (lapsi pelästy ja alko itkeä) ja sen jälkee tarttu mua käsivarresta etten pääse vessaan pakoon, kiroili ja huusi naamalle. Vapaalla kädellä läiskäsin sitä poskelle jotta irrotti...
[/quote]
Vihaan tuollaisia naisia jotka eivät kykene eroamaan ja pakottavat lapset kestämään helvetillisen lapsuuden.
Itse olen ollut pahoinpidelty lapsi ja äiti vain vierestä katsoi. Mutta kotoa pois muutettuani sitten katkaisinkin kerrasta välit poikki. Onhan se yrittänyt yhteyttä pitää, turhaan.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:20"]
Ottiko kopin?
[/quote]
tuliko seinään reikä?
Väisti mokoma!
-ap-
[/quote]
Mitä jos mies heittää takaisin? Onko hän sika ja naisten pahoinpitelijä?