Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähähiilariset, mitä haluaisitte kahvipöydässä?

Vierailija
04.10.2021 |

Mitä toivoisitte, että teille tarjotaan, kun muille on leivokset ja jotain suolaista piirakkaa. En ehdi tehdä, pitää olla jotain sellaista, mitä löytyy valmiina.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina miettinyt että kuka sitä leipäjuustoa syö. Vhh:t vissiin. Meillä päin Suomea ei oo mitenkään normaali tarjottava.

Vierailija
22/41 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli luantaimakkarapötkö, leipäjuusto ja appelsiini pöytään ja muille vadelmalevokset. Jes.

Ap

Jos joku vhh-ihminen on sinua auttanut ja haluat häntä kiittää, niin ehkä voit jättää vittuilun vähemmälle? Sait apuja vastausten muodossa myös palstan vähähiilarisilta, miksi haluat pilkata?

Nutturaa löysemmälle siellä, se oli sellaista vitsihuumoria!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vhh:t olisivat alun alkaenkin vaivautuneet noudattamaan ruokaympyrää ja lautasmallua, voisivat he nyt syödä oikeaa pullaa jonkin voileipäjuuston sijaan.

Vierailija
24/41 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leipäjuustoa 

Juustoa ja kahvia? Hmm...

Muistan, kun mummo uitti leipäjuustopaloja kahvissa. 

Tää on jossain päin Suomea ok, meillä ei kyllä harrasteta. Suht. eksoottiselta kuulostaa.

Pohjois-Suomessa ainakin ihan perus kahvipöytätarjottavaa. 

Vierailija
25/41 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli luantaimakkarapötkö, leipäjuusto ja appelsiini pöytään ja muille vadelmalevokset. Jes.

Ap

Jos joku vhh-ihminen on sinua auttanut ja haluat häntä kiittää, niin ehkä voit jättää vittuilun vähemmälle? Sait apuja vastausten muodossa myös palstan vähähiilarisilta, miksi haluat pilkata?

Nutturaa löysemmälle siellä, se oli sellaista vitsihuumoria!

Ketoosissa ketuttaa. On tää maailma synkkä paikka.

Vierailija
26/41 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina miettinyt että kuka sitä leipäjuustoa syö. Vhh:t vissiin. Meillä päin Suomea ei oo mitenkään normaali tarjottava.

Meillä Kainuussa sitä syödään melkein päivittäin. Lakkahillon kanssa herkkua. Kahvipöydässä yleinen tarjottava.

Vierailija
27/41 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leipäjuustoa 

Juustoa ja kahvia? Hmm...

Muistan, kun mummo uitti leipäjuustopaloja kahvissa. 

Tää on jossain päin Suomea ok, meillä ei kyllä harrasteta. Suht. eksoottiselta kuulostaa.

Pohjois-Suomessa ainakin ihan perus kahvipöytätarjottavaa. 

Aivan. Etelässä ois vähän sama kuin iskis 400 g edamin kahvipöytään. Ei kuulu kulttuuriin, on erikoinen.

Vierailija
28/41 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustoja ja hyvää makkaraa

Vierailija
29/41 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollataanko mua nyt vai haluaako joku oikeasti syödä kahvin kanssa makkaraa? Ap

Vierailija
30/41 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollataanko mua nyt vai haluaako joku oikeasti syödä kahvin kanssa makkaraa? Ap

Mä ainakin söisin mielelläni espanjalaisia makkaroita.

Vierailija
31/41 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia ja maitoa.

Vierailija
32/41 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa leipäjuustosta annospaloja, laita nätille vadille. Lisäksi lakkoja eli hilloja kulhoon, niin voi halutessaan ottaa lusikalla juuston päälle.

Sitten tummaa suklaata esille vadille tai kulhoon. Jos et löydä konvehteja niin murra suklaalevystä paloja valmiiksi. Ei mitään makkaraa, ellet sitten tee jotain tapastyylistä tarjoilua.

Täytetyt kananmunat voisivat kyllä sopia myös, vähän retroa mutta ihan hyviä.

Vierailija
33/41 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo ihan joka lähikaupassa hillaa etelässä. En muista koskaan nähneeni ees pakkasessa.

Vierailija
34/41 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei tässä mun mielestä sinänsä mitään vittuilua ollut. Kuulostaahan tuo kolmikko aika humoristiselta ja on varmasti omituinen ajatus ihmiselle, joka on tottunut, että juhlapöydässä syödään HERKKUJA, eikä jotain kämäsiä arkimakkaroita sellaisenaan.

Vierailija
35/41 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vhh voi syödä vaika vähähiilarista jädeä. Todellinen ketoilija ei napostele.

Vierailija
36/41 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pähkinät, tumma suklaa, hedelmät, marjarahka

Nämähän maistuukin kahvin kanssa fantastiselle, etenkin hedelmät, eritoten appelsiini kahvin kanssa on huikea makuelämys. 😲

Eikä ne ole vähähiilarisia.

Vierailija
37/41 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihviä maustevoilla

Vierailija
38/41 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tartte varata mitään, olen tyytyväinen pelkkään kahviin. Jos tummaa suklaata on tarjolla ilahdun mutta pärjään hyvin ilmankin.

Vierailija
39/41 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hiilareita välttelevänä en odota että mua palvellaan erikseen. Syön tai olen syömättä. Vähähiilarisuus kuten myöskään vegaanisuus ei tarkoita sitä että maailma kaatuu jos juhlapöydästä saa vähän jotain omaan dieettiin sopimatonta.

Ap:n kahvipöydästä söisin pienen siivun suolaista piirakkaa koska pidän suolaisesta.

Vierailija
40/41 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vähähiilarista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi