Ihastunut rumaan kollegaan
Olen ihastunut työkaveriin joka ei ole mielestäni lainkaan viehättävä mutku sillä on niin seksikäs ääni etten kestä! Mikä mua vaivaa :(
Kommentit (5)
Voitko kuvailla, millainen ääni? Ja siitä vaan, mitä rumemmat viehättää, sitä paremmat markkinat!
Siis sellainen todella, todella tumma ja matalan miehekäs ääni. Mun on vaikea olla jos se sattuu yhtä aikaa kahvihuoneeseen tai mikä pahinta tulee puhumaan mulle. Jotenki se rujohko ulkonäkökin alkaa niinä hetkinä kiehtoa jollain kummalla tavalla. Ai kauheeta jos se on vielä hauskakin, tähän asti on puhuttu vaan työjuttuja niin en tiedä.
Mulla on ennenki ollu näitä äänifetissejä. Ja kerran ihastuin lähes vihaamaani maailman ärsyttävimpään ihmiseen joka oli niin röyhkeä ja niin täynnä itseään että teki mieli lyödä ja sitten vietellä rajusti :'D Onneksi jäi ajatuksen tasolle. Ap
Raota pikkariasi ja ota taukohuoneessa hänen raavas lekansa sisääsi... Muutama työntö ja sitten molemmilla on hyvä mieli.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:27"]
Raota pikkariasi ja ota taukohuoneessa hänen raavas lekansa sisääsi... Muutama työntö ja sitten molemmilla on hyvä mieli.
[/quote]
Pentu
Minä ihastuin kerran rumaan mieheen luonteen takia. Meillä oli suhteenpoikanen ja vielä nyt neljän vuoden jälkeen saan positiivisia väristyksiä aina kun törmätään:-)