Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edes yhtenä päivänä -lahjaksi?

Vierailija
27.11.2014 |

Olen ollut pitkään Facebookin Edes yhtenä päivänä maailman tärkein -ryhmän jäsen. Lähinnä siksi, että olen saanut hyvän mielen kun olen huomannut miten paljon vaikeuksia kohdanneet lapset saavat kortteja ja lahjoja. Tai ainakin heille niitä kovasti luvataan, kun osoitteita halutaan yksityisviesteillä. Usein olen silti miettinyt, miksi juuri missään ei ole kertomuksia ja kuvia siitä, kun lapsi saa näitä kortteja ja paketteja. Kun ryhmä perustettiin, sen perustajasta kertovassa lehtijutussa kerrottiin samanlaisesta ryhmästä ja tytöstä joka oli saanut n. 500 synttärikorttia. Kuinka paljon nuo lapset saavat kortteja ja lahjoja nyt – 20 vai 200? Ja ennen kaikkea: mitä heille on lähetetty? Ovatko lahjat olleet mieluisia ja miten lapsi on niihin suhtautunut? 

Itse olen kolmekymppinen, sinkku ja lapsia ei ole minulla eikä sisaruksillani. Serkkuni leikki-ikäisiä lapsia tapaan ehkä noin kerran vuodessa. Usein olen ajatellut, että jollekin lapselle voisin jonkin paketin lähettää, mutta en tiedä mitä minkäkin ikäiselle.

Onko teillä siis kokemusta lahjojen lähettämisestä? Entä saamisesta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, onpas täällä nopee keskustelu, hukkuu tää mun kyselyni kyllä kohta johonkin!

Vierailija
2/2 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusvauvapalstailijalla menee kaikki energia korttien lähettelyn sijaan ilkeilyyn.

En muuten ole tuollaisesta ryhmästä kuullutkaan. Olisi kiva lähetellä kortteja ihmisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi