Viinimainos vauvapalstalla
Ainakin mobiiliversioissa. Minusta asiatonta, että äideille tyrkytetään jouluksi alkoa perhesivustolla
Kommentit (21)
Äkkiä tee ilmoitus johonkin!!! Kamalaa!
Jouluna ryypätään, joten ihan hyvä, että sivustolla vinkkejä mitä kannattaa juoda.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:05"]Voi hempskatti :D on kyllä törkeää! Ettekö juo jouluna?
[/quote]Emme todellakaan. Luulin, että alkoholimainontaa kielletään mutta ilmeisesti se onkin siirtynyt palstoille.
Ja mulla näkyy voipakettimainos. Jo on törkeää, että äideille tyrkytetään epäterveellisiä elintarvikkeita. Lihovat pian, ja vielä pikkujoulukaudella! Aika asiatonta, minusta.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:05"]Voi hempskatti :D on kyllä törkeää! Ettekö juo jouluna?
[/quote]Emme todellakaan. Luulin, että alkoholimainontaa kielletään mutta ilmeisesti se onkin siirtynyt palstoille.
[/quote] Sun mies vois juoda tequilaa sun alapäästä :)
Tulihan se sieltä! Odottelin jo eilen, että eikö KUKAAN pahoita mieltään!
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:09"]Ja mulla näkyy voipakettimainos. Jo on törkeää, että äideille tyrkytetään epäterveellisiä elintarvikkeita. Lihovat pian, ja vielä pikkujoulukaudella! Aika asiatonta, minusta.
[/quote]Lapsi ottaa mielummin lihavan kuin kännisen äidin!
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:09"]Ja mulla näkyy voipakettimainos. Jo on törkeää, että äideille tyrkytetään epäterveellisiä elintarvikkeita. Lihovat pian, ja vielä pikkujoulukaudella! Aika asiatonta, minusta.
[/quote]
Sulla on siis itsellä alkoholiongelma? Jos viinipullon kuva tuo sulle automaattisesti mieleen kännin? Noh koeta kestää ja yritä pysyä raittiina!
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:09"]
Ja mulla näkyy voipakettimainos. Jo on törkeää, että äideille tyrkytetään epäterveellisiä elintarvikkeita. Lihovat pian, ja vielä pikkujoulukaudella! Aika asiatonta, minusta.
[/quote]
Minulla näkyy myös lelumainos. Törkeää, sanon minä, pahoittaa ilkeästi lapsettoman mielen. Täytynee vetäistä Yali-kännit tätä mielipahaa lieventämään ja syödä kyytipojaksi puoli kiloa voita.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:09"]Ja mulla näkyy voipakettimainos. Jo on törkeää, että äideille tyrkytetään epäterveellisiä elintarvikkeita. Lihovat pian, ja vielä pikkujoulukaudella! Aika asiatonta, minusta.
[/quote]
Sulla on siis itsellä alkoholiongelma? Jos viinipullon kuva tuo sulle automaattisesti mieleen kännin? Noh koeta kestää ja yritä pysyä raittiina!
[/quote]Ei ole. Mutta varmasti niillä viinamainoksilla vaikutusta on kun nyt ollaan kovasti kieltämässä.
Samaa mieltä Ap: n kanssa. Ei tosin ihme palstan kävijäkunnan tietäen.
Mä oon mainostajan painajainen. En ikinä kiinnitä mitään huomiota mainoksiin - siis ulkona näen niitä kyllä, mut esim. palstalla. Piti oikein katsoa että oliks tässä joku mainos. Se mainoskohta on harmaata "scrollaa ohi" -aluetta. Näköjään oli joku lehti. Ei nytkään jäänyt mieleen, mikä.
Ei se oo tyrkyttämistä, vaan mainostamista. Ei kukaan pakota sua ostamaan sitä viiniä :D ja sitä paitsi, eiköhän aika moni aikuinen tajua, että alkosta voi hakea alkoholia jos haluaa, vaikka sitten jouluksi, tai muuten vaan..
Ja nyt on baileys mainos!! #järkyttynyt#
Anteeksi yläpeukutin vahingossa. Taitaa se mainoksen viini vaikuttaa tänne asti kun näin säheltää.
Miksi mulla ei oo viinimainosta? Aivan epäreilua toimintaa! Kuvailkaa pliis se mainos mulle.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:35"]Miksi mulla ei oo viinimainosta? Aivan epäreilua toimintaa! Kuvailkaa pliis se mainos mulle.
[/quote]mansikkainen viini ( fresita?). Jännä valinta talvella mainostaa moista.
Voi hempskatti :D on kyllä törkeää! Ettekö juo jouluna?