Kysymys naispuolisille! Menisitkö isäsi kanssa saunaan alasti
Kommentit (54)
Mennyt kerran ilmaiseksi eksän ja isän kanssa samaan saunaan kännissä. Saunottiin. Ei kai se sen kummempaa ollut.
Mä menen isäni kanssa saunaan joka kerta kun olen kylässä kotona. T: N30
No kai minä menisin, jos olisi joku syy, miksi pitäisi mennä (vaikkapa tuollainen kuvitteellinen tilanne että saisin 1000 €), mutta ei se mielestäni luontevaa olisi, eikä ole koskaan ollut vielä tarvetta mennä. Meillä ei ole ikinä sekasaunottu, enkä muista edes lapsena olleeni isäni kanssa saunassa. En koe jääneeni mistään paitsi. Mielestäni sekasaunominen (kumppanin kanssa saunomista lukuunottamatta) on epämiellyttävää, mutta kukin tavallaan.
No en helvetis ja tuskin isänikään asiasta innostuis. Joo kunnossa on välit ja läheisiä ollaan, mut ei toisiamme haluta alasti nähdä. Yöks! JOs 100 000 tarjottais voisin harkita, mut kyllä se silloinkin ällöttäis.
N40
En sauno vainajien kanssa, edes maksusta.
Saunon faijan kans pari kertaa kuukaudessa eikä tarvii maksaa tonnia. Saunomisessa ei ole mitään seksuaalista. Varsinkaan oman isän kanssa.
Voisin mennä ilman maksuakin mutta toki jos sitä tarjottaisiin sen tietysti ottaisin.
tonnista voisin ihan hyvin mennä, vaikka ei ole ollut tapana sen kanssa saunassa käydä sitten lapsuuden. Mutta eipä siinä mitään kauheaa tai kummallista olisi. Ja tonni on paljon rahaa :)
Oudointa tuossa olisi se tonnin saaminen, se tekisi asiasta jotenkin vaivaannuttavaa. Muuten en näe kauheasti ongelmaa. Vaikkei nyt olla hetkeen yhdessä saunottu niin saunominen ei mielestäni ole yhtään seksuaalista toimintaa. Saati isän kanssa. Paremmin hanskaisin tuon kuin opiskeluaikojen sekasaunat puolituttujen kanssa.
Ei tarvis maksaa tonnia - en sitä huolisikaan. Isän kanssa saunon varsinkin mökillä ihan useinkin, muuten harvemmin. Yleensä mukana ovat myös lapseni ja äitini.
En mä menis, tuntuu oudolta ajatella koko asiaa edes. Siis onhan tonni paljon rahaa mutta ilmankin näköjään pärjäilen tässä.
En todellakaan. En rahasta enkä muutenkaan.
Siis ette ole tosissanne. Me saunotaan Isän kanssa joka viikonloppu!
Viimeksi minulla tais olla t-paita päällä. Vein siis isäni saunaan ja autoin lauteille ja sit peseytymään.
Menisin maksamattakin. Rahaa jos tarjottais niin voitais pistää ukon kaa puokkiin, heh.
Menisin. Ilman maksua en varmaan.