Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tässä ok muistamiset jouluksi...

Vierailija
27.11.2014 |

yhdelle sukulaiselle??

Erikoiskahvia 2 pussia, maustepurkki, konserttiliput, lahjakortti jonnekin juttuun

Olisi ollut vielä yksi lahjajuttu, mutta sen olen onneton hukannut tänne huusholliini, enkä ole sitä enää mistään löytänyt enää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin kelpaisi. Jos ei ihan lähisukulainen, niin minä yllättyisin pelkistä kahveistakin.

Vierailija
2/3 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osta kenellekään mitään ja toivon joka joulu ettei kukaan ostaisi itsellenikään mitään, ettei niin paljoa hävettäisi.. tämä ei johdu siitä että olisin mitenkään pihi, vaan siitä, etten osaa ikinä keksiä mitään lahjoja kenellekään, ja vaikka joskus olisikin joku hyvä lahjaidea mielessä niin sitten on taas joku toinen jonka mielen saatan pahoittaa joko jättämällä ostamatta mitään, tai ostamalla jotkut ei-niin-mielikuvitukselliset villasukat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole vuosiin ostettu aikuisille mitään joululahjoja, ja jos nyt jonnekin kylään menee, niin viedään vaan joulukukka tai jotain pientä jouluista ruokaa/herkkua tms, ei lahjoja.

Ihan vaan sen vuoksi, että kaikilla on nykyään niin kauheasti kaikkea, että kukaan ei oikein tahtoisi mitään lisää, ja lahjakortitkin yms. tuppaavat aina jäämään käyttämättä, tai sitten tulee paniikki ne käyttää eikä se oikein kivalta enää tunnu.

Mutta tiedän, ettei kaikilla ole tällainen tapa, ja nuo lahjasi tuntuvat kyllä oikein kivoilta ja ihan riittäviltä. Oikeastaan aika ylitsevuotavilta, jos kyseessä vain sukulainen, ei esim. omat tai puolison vanhemmat/isovanhemmat tms. tosi läheinen sukulainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi