Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veet-kylmävaha - onko joku saanut tuotteen toimimaan?

Vierailija
27.11.2014 |

Olen iän myötä saanut ihastuttuvan naisellisen (??) lisävivahteen kasvoilleni, tummia viiksikarvoja :( Tänään ajattelin valmistautua viikonvaihteen pikkujouluihin siistimällä haivenet pois. Ostin tämän tuotteen: http://www.veet.fi/veet-ready-to-use-wax-strips-for-face.php 

ja tein mielestäni kuten ohjeessa neuvottiin, lämmitin liuskan käsissäni, kiristin ihon, sivelin liuskan karvoihin kiinni ja vetäisin ripeällä liikkeellä pois. Tulos: nenänalus ihan vahassa ja punainen mutta YKSIKÄÄN karva ei irronnut!

Hitto tämähän mainio tuote oli! Onko joku muu saanut sen toimimaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii hyvin. Ehkä et lämmittänyt tarpeeksi?

Vierailija
2/11 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse sokerointiaine ja käytä karvojen vetoon esim. lakanakankaasta tehtyjä liuskoja. Toimii, on halpaa ja helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin se on aina toiminut kuin unelma.

Vierailija
4/11 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samalla tavalla kuin aloittajalla. Itse tosin vetäisin vahan suoraan alapäähäni. Liuska kyllä irtosi, sattui niin perkeleesti mutta vaha jäi ihoon kiinni. Eipä ollut vesiliukoista.. Siinä meni ihan kivasti se ilta kun kaikilla mahdollisilla keinoissa yritin sen vahan saada irti. Lopputulos: kaikki karvat jäljellä.

Säärissä toimi hyvin.

Vierailija
5/11 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muinoin koitin niitä samaan tarkotukseen. Mulla kävi samoin. No jos et sitte kuitenkaa saanu lämmitettyy sitä tarpeeks? Mä kuumensin sitä jopa loisteputken päällä että sain edes vähän lämpöä siihen...varo ettei mene liia lämpimäksi. Mulla katko nenää kohti verisuonia ne liuskat...ei sovi couperoottiselle herkästi vaurioituvalle iholle. Maailma ei kadu jos kerran elämässä vaikka höyläät nenän alusen. Itse höylään kahdesti kuussa eikä se karvotus ole yhtään sen näkyvämpi / vahvempi kuin ennen kuin aloin höyläämään viiksiä. 

Vierailija
6/11 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toiminu mullakaan.

Vierailija
7/11 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaikki kokeilemani Veetin tuotteet on toimineet vain sellasiin paksumpiin karvoihin joita mulla kasvaa vain tietyissä kohtaa sääriäni, ei toimi mulla ollenkaan niihin hentoisempiin, jollaisia suurin osa mun ihokarvoista on.

Vierailija
8/11 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyppiminen on vahvstanut karvoja. Siis pinseteillä. Selvä.ero niihin kohtiin, joilla.annan kasvaa.
Kamalaa kun paksuu sänkeä pukkaa parin päivän päästä jo. Pikkusänkeä.ei pysty nyppäsemään.
Tota veetiä olen miettinyt. Ei näköjään kannata.

Vierailija
9/11 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas ei pure esim kaulan vahvoihin (höylättyihin) karvoihin, säärissä pitkät, ei niin vahvat karvat, en muista onko toininut.

Jälleen petyin. Naama vahassa ja karvoja lähti ehkä viidennes. Eipä ole tupte kehittynyt 14 vuodessa yhtään.

Paskan möivät.

Uusi, helppo, pitkäkestoinen löytöni <3

Karvojen poisto lankatekniikalla !!

Suosittelen lämpimästi.

Ennen höyläsin jokatoinen päivä, nyt langoitan 1-2vk välein.

Nyt ekan kerran jälkeen kosmentologi sairastunut ja hätäpäissäni kokeilin Veetiä. Plääh.

Vierailija
10/11 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä lannoitus on?? veetin kylmävahaliuskalla sain herpeksen näköisen kipeän patin huulen yläpuolelle. ei ko todellakaan kiva kun näytti aivan herpekseltä, ei ollut kipeä mutta ruma. pitkään kesti ja arpi vieläkin

Vierailija
11/11 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi. Rahan haaskausta.