Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskettu aikani on huomenna. Kysyttävää?

Vierailija
27.11.2014 |

:)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ottanut selvää imetyksestä? Muista syödä ja juoda tosi hyvin, imettäminen insi päivinä vie tosi ison ajan päivistä. Yli 12 kertaa päivässä.

Vierailija
22/26 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinulla ehkä kuitenkin kysyttävää meiltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 13:38"]Oletko ottanut selvää imetyksestä? Muista syödä ja juoda tosi hyvin, imettäminen insi päivinä vie tosi ison ajan päivistä. Yli 12 kertaa päivässä.
[/quote]

Olen ottanut selvää, kuten monesta muustakin asiasta :) Ja ok, muistan siis juoda ja syödä hyvin! :D
AP

Vierailija
24/26 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 13:39"]Olisiko sinulla ehkä kuitenkin kysyttävää meiltä?
[/quote]

Arvaa vain, paljonko olen kysellyt teiltä täällä :D
AP

Vierailija
25/26 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitolaituri.fi on hyvä sivusto sitten kun tulee kysyttävää vaikka suihkutisseistä tai raivoavasta vauvasta rinnalla. Muista vaan pysyä rauhallisena, annat maidon ensin valua harsoon ja yhdessä opettelette sen homman.

Viime talvena synnytin itse, rintatulehdus ja se imeyksen alku on aika ikävää mutta kuukauden päivät kun sitä alkua ja kipeitä rintoja kestää, se alkaa sujua itsestään.

Leikkasin vanhan villasukan auki, ompelin reunat ettei purkaannu, ja laitoin sen aina rintojen päälle takin sisään, eipäs tissit palele, ja nehän kyllä palelee herkästi sitten.

Jos tuntuu ettei maito riitä, ota rennosti, syö enemmän, juo paljon vettä ja mikä tärkeintä, imetä enemmän.

Vastasyntynyttä ei voi imettää liikaa.

Joo. Tykkään imettää! Tsemppiä teille.

Vierailija
26/26 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa omat kotimatkavaatteet mukaan synnärille ettei käy kuten mulla ja vielä 2kertaa eli ukko toi ihan väärät eli liian pienet vaatteet :D
Onneksi noista kokemuksista on jo 18 ja 12v että osaan jo nauraa, mut silloin ei nauratranut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi