Laskettu aikani on huomenna. Kysyttävää?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 13:13"]Jännittääkö? :)
[/quote]
Todellakin! Tämä on esimmäinen lapseni :)
AP
Voi että! Kohta se pieni ihme on täällä :) Voi toki jonkun aikaa vielä antaa odotuttaa itseään.
Apua onnea! Veikkaatko, että syntyy lähipäivinä vai meneekö yliaikaiseksi? :)
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 13:18"]Kumpi tulossa?
[/quote]
Poika :)
AP
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 13:18"]Voi että! Kohta se pieni ihme on täällä :) Voi toki jonkun aikaa vielä antaa odotuttaa itseään.
[/quote]
Niinpä! En malta odottaa :)
AP
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 13:18"]Apua onnea! Veikkaatko, että syntyy lähipäivinä vai meneekö yliaikaiseksi? :)
[/quote]
Kiitos! Veikkaan, että taitaa syntyä tämän kuukauden aikana :) AP
oletko yhdessä lapsen isän kanssa?
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 13:26"]oletko yhdessä lapsen isän kanssa?
[/quote]
Kyllä :) Olemme kihloissa.
AP
Pakko antaa yksi vinkki (vaikka itse inhosin niitä neuvoja vinkkejä raskaana ollessani). Jos olet yhtään palelevainen niin ota villasukat mukaan synnärille. Hih, olen ihan fiilisissä ap! Se loppu raskaus on niin jännää kun se on semmoista odottelua! -5-
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 13:29"]Pakko antaa yksi vinkki (vaikka itse inhosin niitä neuvoja vinkkejä raskaana ollessani). Jos olet yhtään palelevainen niin ota villasukat mukaan synnärille. Hih, olen ihan fiilisissä ap! Se loppu raskaus on niin jännää kun se on semmoista odottelua! -5-
[/quote]
Niinpä! Ja kiitos vinkistä :)
AP
Minullakin la tänään! :) vauva ei taida haluta tulla ulos millään :D
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 13:30"]Minullakin la tänään! :) vauva ei taida haluta tulla ulos millään :D
[/quote]
Onnea! :)
AP
Oi ihanaa! Itselläni on LA vasta reilun kuukauden päästä, mutta ootan jo ihan kärsimättömänä :D Oletko yhtään ajatellut etukäteen haluatko mahdollista lääkkeellistä kivunlievitystä (jos, niin millaista)? Onnea ja tsemppä! :)
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 13:33"]Oi ihanaa! Itselläni on LA vasta reilun kuukauden päästä, mutta ootan jo ihan kärsimättömänä :D Oletko yhtään ajatellut etukäteen haluatko mahdollista lääkkeellistä kivunlievitystä (jos, niin millaista)? Onnea ja tsemppä! :)
[/quote]
Kiitos ja onnea sinullekin! :) Ja olen ajatellut epiduraalia.
AP
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 13:30"]
Minullakin la tänään! :) vauva ei taida haluta tulla ulos millään :D
[/quote]
Onnea! Ajatelkaa jos kirjoitta 15 ja ap pötköttelevät jo huomen aamuna synnyttäneiden osastolla pikkuisten kääröjensä kanssa :)
Voi kunpa oisin saanut nauttia raskaudesta nuo viime metrit... Poikamme syntyi keskosena hätäsektiolla. Nauti jokaisesta hetkestä kohta se on ohi :)
Jännittääkö? :)