Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beef / Namu jako Helsingin piireissä

Vierailija
27.11.2014 |

Joku oli jonnekin kommentoinut että Helsingissä jakaudutaan kahteen eri kerhoon. Eli on katu-uskottava Beef-porukka johon kuuluvat ainakin bloggaajat Pinja ja Vivian.

Sitten on kuulemma tämä Namu lössi johon kuuluvat Ruusila, Sieppi, Manuella, Särkkä, Leina ja muu poppoo.

Siis mikä tämä jako juttu oikein on? Ja mitä tällä halutaan kertoa?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 22:56"]

Amarillo, kyllä :D eikä edes ollut niin kamala, itseasiassa kiva ja edullinen istuskelupaikka. Jätättekö oikeasti menemättä johonkin ihan vaan siksi, että teillä on tietty mielikuva paikasta? Itse lähden illanviettoon sen verran avoimin mielin että saa olla kyllä aikamoinen paikka (tyyliin hc-homobaari) jotta jätän menemättä.

[/quote]

Homobaareissahan on yleensä se paras meno. Kunnes pintaliitoheterot tulevat ja pilaavat paikan, jolloin homot joutuvat lähtemään ja paikka menee lopulta konkkaan. Kuten kävi esim. Lostarille.

Vierailija
22/72 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin hc-homobaarilla lähinnä Herculeksen tyylisiä paikkoja, en mitään dtm:ää jossa puolet heteroita :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuuri-ihmiset (lue: kiinnostavat luovat alat)(=elokuva, kirjallisuus, musiikki, kuvataiteet, design) kaikista ikäluokista käyvät Coronassa ainakin silloin tällöin ja jossain vaiheessa iltaa. Se tekeekin paikasta kiinnostavan, älylliset, mutta rennot ihmiset kaikissa ikäluokissa. Beefissä käy samat jätkät kuin aluksikin, mutta mimmit on ehkö juuri 20. Sedulassa, yhdessäkään, ei koskaan ole käynyt kukaan itseään kunnioittava. Kallio elää, Punavuoressa ihmiset sisustavat kotejaan tylsyyteen saakkaa liian suurilla mainostoimistopalkoillaan ja siellä haukotuttaa joka askeleella. 

Vierailija
24/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa mikä baari vain! Kuhan on hyvässä seurassa ;)

Vierailija
25/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:38"]

Tarkoitin hc-homobaarilla lähinnä Herculeksen tyylisiä paikkoja, en mitään dtm:ää jossa puolet heteroita :D

[/quote]

Herkussahan ei nimittäin ikinä ole heteroita. Koskaan.

Vierailija
26/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 00:41"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:38"]

[/quote]

Herkussahan ei nimittäin ikinä ole heteroita. Koskaan.

[/quote]

Jotain kyllä kertoo Helsingin yöelämän rajuudesta ja diversiteetistä, että jopa minä, hetero täti-ikäinen nainen, olen käynyt Herkussa. Siellä oli kyllä joku Euroviisu-ilta, joten ei varsinaisesti HC-meininkiä.

Vierailija
27/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt dtm:ään verrattuna huomattavasti "homompi" mesta, sitä nyt tuskin voi kukaan kieltää. Naisasiakkaita kohdellaan välinpitämättömämmin, naisten vessaa ei ole jne.

Vierailija
28/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoilla on mannstreet ja herkku missä voivat homoilla keskenänsä. Näissä paikoissa ei käy heteroita.

Olin Namussa viime viikonloppuna ja mielestäni paikka oli aivan perseestä. Täynnä neekereitä, vitun ylimielisen näköisiä 20-vuotiaita pikkutakit päällä, musiikki paskaa, helvetin ahdasta, törkeän kallista ja kaikinpuolin negatiivinen kokemus.

Teinit olivat olemuksesta päätellen sitä porukkaa, joka on 5-10 vuoden päästä pyrkimässä teatterin vip-puolelle

Vierailija
29/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:20"]

Ei sillä haluta kertoa mitään. Noihin paikkoihin menee sen tyyliset ihmiset kun ihminen sattuu olemaan. Mä en itse ikinä menisi Namuun, sinne pukeudutaan vesirajamekkoihin sun muihin paljettiasuihin ja korkokenkiin. Beefiin voin mennä ryönäisissä ruutupaidoissa ja tennareissa.

[/quote]

Minä en oikein ymmärrä luokitteluja tietynlaiseksi vaatteiden perusteella, ne on vaan vaatteita ja itselläni ainakin tyylini ei ole minä. Jos pitäisi pukeutua pääkopan mukaan, käyttäisin varmaan jotain galaxipaitoja, hevibändirannekkeita ja mustia revittyjä farkkuja. Miksei tuollaisiakin voisi pitää aina välillä, mutta en vaan koe esteettisesti niitä aina yhtä kauniina kuin muita vaatteita. Itse tykkään vaihdella paljon pukeutumistyyliä ja joku päivä voi olla ruutupaita ja tennarit, tai paljettimekko ja korkkarit. Silti tykkään käydä missä vaatteissa nyt milloinkin erilaisissa paikoissa. Omituista olisi jos joku jossain katsoisi kieroon vaatteiden perusteella, kertoisi ihmisistä aika paljon jos lokeroidaan heti ulkonäön perusteella. Ei se tarkoita, että olisi tyhjäpää jos tykkää joskus laittautua naisellisemmin. Mielestäni ihmiset ovat kovia tuomitsemaan ulkonäön perusteella... Että jos menee kivassa mekossa jonnekin "äijähipsteri" paikkaan niin heti voi olettaa että on joku bimbo väärässä paikassa. Kaikilla kun ei ole tarve kuulua mihinkään tiettyyn "kerhoon" jota pitäisi vielä pukeutumisella aina viestittää. Nämä siis yleisiä ajatuksia joita tuosta kommentista tuli mieleen:)

Vierailija
31/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:04"]

Joku oli jonnekin kommentoinut että Helsingissä jakaudutaan kahteen eri kerhoon. Eli on katu-uskottava Beef-porukka johon kuuluvat ainakin bloggaajat Pinja ja Vivian.

Sitten on kuulemma tämä Namu lössi johon kuuluvat Ruusila, Sieppi, Manuella, Särkkä, Leina ja muu poppoo.

Siis mikä tämä jako juttu oikein on? Ja mitä tällä halutaan kertoa?

[/quote]

Siis mikä tämä jakojuttu on? :D Mitä tällä halutaan kertoa? :DDDD Ehkä yksi noloimmista avauksista ikinä.

Ruusila, Sieppi, Manuella, Särkkä, Leina... ketä vittuja? Bloggaajat Pinja ja Vivian? Seuraako ihmiset oikeasti bloggaajia kaupungin yössä? Suomalaisia nobody blogikirjoittajia? Tsiisus.

Vierailija
32/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 01:18"]No onhan se nyt dtm:ään verrattuna huomattavasti "homompi" mesta, sitä nyt tuskin voi kukaan kieltää. Naisasiakkaita kohdellaan välinpitämättömämmin, naisten vessaa ei ole jne.
[/quote]

Häh? Herculeksessa on ollut VUOSIA ihan omat vessat naisille ja miehille. Naistenvessa erittäin siisti ja hyvinvarusteltu (pönttöjä muistaakseni 2-3 kpl). Palvelu myös ystävällistä. Käymme vuosittain työporukalla Herculeksessa, jossa hyvä meno.

Vierailija
33/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko herkussa vielä niitä darkroomeja, joissa on rasvaa ja vessapaperia?

Vierailija
34/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 11:21"]Onko herkussa vielä niitä darkroomeja, joissa on rasvaa ja vessapaperia?
[/quote]
Hys! Tänään ei saa pitää ääntä homojen pienistä etuoikeuksista ;) Heteropaikoissa voisi nousta meteli vastaavista tiloista..

Vierailija
35/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkäs on niitä nykyajan parhaimpia hipsteri baareja? Roska, Bar Bäkkäri, Kaiku ja Kuudes Linja?

Vierailija
36/72 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö joku tänään namuun tai beeffin?

Vierailija
37/72 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:26"]Kohta näyttäisi olevan.
http://nyt.fi/a1305890445693
[/quote]
Vanha uutinen. Ollut kiinni jo toista kuukautta.

Vierailija
38/72 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/72 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on jaottelut :D itse olen parikymppinen helsinkiläisnainen ja voin ihan sulavasti seuran ja mielialan mukaan liikkua just niissä baareissa kun sattuu huvittamaan. Namu, Tiger, Bakers, Beef, Adams, Teatteri, Rillo, Loose, Apollo sekä lukemattomia muita baareja aina olutravintoloista karaokebaareihin ja lähiöpubeista Kallion räkälöihin on tullut koluttua. Kunhan kaikki viihtyy ja kivaa on, niin miten joku jaksaa vielä herran vuonna 2014 valita illanviettopaikan jonkun imagoleiman mukaan.

Vierailija
40/72 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roska on ok. Kaikki on Kalliossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi