Beef / Namu jako Helsingin piireissä
Joku oli jonnekin kommentoinut että Helsingissä jakaudutaan kahteen eri kerhoon. Eli on katu-uskottava Beef-porukka johon kuuluvat ainakin bloggaajat Pinja ja Vivian.
Sitten on kuulemma tämä Namu lössi johon kuuluvat Ruusila, Sieppi, Manuella, Särkkä, Leina ja muu poppoo.
Siis mikä tämä jako juttu oikein on? Ja mitä tällä halutaan kertoa?
Kommentit (72)
Nooo onhan siinä jotain perää, samantyyliset ihmiset vetävät puoleensa samantyylistä porukkaa jne.
Onko se joku status juttu ja onko heillä kismaa keskenään?
We Got Beef on punavuorelainen hipster-uskottava baari. Namu on ydinkeskustassa sijaitseva pintaliitoyökerho.
Beef on hipstereille, Namu näille bimboille.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:16"]
[/quote]
Kyllä siellä Beeffissä on myös nähty näitä bimboja xD
Ei sillä haluta kertoa mitään. Noihin paikkoihin menee sen tyyliset ihmiset kun ihminen sattuu olemaan. Mä en itse ikinä menisi Namuun, sinne pukeudutaan vesirajamekkoihin sun muihin paljettiasuihin ja korkokenkiin. Beefiin voin mennä ryönäisissä ruutupaidoissa ja tennareissa.
Yhtäkään bloggaajaa ei voi sanoa katu-uskottavaksi.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 22:10"]
No jopas on jaottelut :D itse olen parikymppinen helsinkiläisnainen ja voin ihan sulavasti seuran ja mielialan mukaan liikkua just niissä baareissa kun sattuu huvittamaan. Namu, Tiger, Bakers, Beef, Adams, Teatteri, Rillo, Loose, Apollo sekä lukemattomia muita baareja aina olutravintoloista karaokebaareihin ja lähiöpubeista Kallion räkälöihin on tullut koluttua. Kunhan kaikki viihtyy ja kivaa on, niin miten joku jaksaa vielä herran vuonna 2014 valita illanviettopaikan jonkun imagoleiman mukaan.
[/quote]
Osasitko kuvitella Sofia Ruusilaa hesarilla bubissa? xD niinpä. Kyllä niitä imago-tyyppejä on järkyttävän paljon.
Rillo? As in Amarillo?
lol, facepalm ja mitä näitä nyt on... Adamskin on jo suljettu.
Mut onko näillä muita eroja esim. sisäpiirin kesken?
Mäki mietin et mikä Rillo, no näköjään Amarillo xD Tästä ketjusta saakin hyvin vinkkejä seuraavaan baari kertaa minne menee. Jotain uutta onkin kiva kokeilla :)
Jako menee siinä, että kukaan itseään kunnioittava aikuinen nainen ei mene kumpaankaan paikkaan.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 14:25"]
Jako menee siinä, että kukaan itseään kunnioittava aikuinen nainen ei mene kumpaankaan paikkaan.
[/quote]
Minne sitten olisi hyvä mennä?
T: Juuri Helsinkiin muuttanut sinkku nainen
Lols!! Beef on ollut olemassa ikuisuuden ja on nykyään aika nolo mesta hipsteripiireissä. Samoin Namu ja muut Sedulat aika noloja. Hipsterit suosii Kallion ja sen suunnan mestoja sekä mm karaokebaareja ja kunnon pintaliitäjät teatterin vippiä. Namu ja muut sedulat aika noloja wannabe paikkoja.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:16"]
[/quote]
Eipä ole hipsterit yhtään näitä bimboja parempia. Samanlaista sopulilaumaa yhtä idioottimaisine juttuineen. Bimbot tosin sentään yleensä näyttävät näteiltä.
Amarillo, kyllä :D eikä edes ollut niin kamala, itseasiassa kiva ja edullinen istuskelupaikka. Jätättekö oikeasti menemättä johonkin ihan vaan siksi, että teillä on tietty mielikuva paikasta? Itse lähden illanviettoon sen verran avoimin mielin että saa olla kyllä aikamoinen paikka (tyyliin hc-homobaari) jotta jätän menemättä.
Ai hipsterit ei ole nättejä :D siinäpä vasta yleistys. Eikä kukaan sanonutkaan että olisi parempia.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 14:34"]
Ai hipsterit ei ole nättejä :D siinäpä vasta yleistys. Eikä kukaan sanonutkaan että olisi parempia.
[/quote]
Eikös toi Pinja ole hipsteri? Ja jumalaisen kaunis!
Never heard. En noista tyypeistä, enkä jaotteluista.