Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko ryhtyä seurustelemaan tai avioitua miehen kanssa, joka ei tykkää suutelusta eikä sitä myöskään tee?..

Vierailija
04.10.2021 |

Sanoin jo hänelle, että tuskin löytää ketään naista ainakaan länsimaista, jos meinaa ettei suuteleminen missään vaiheessa kuuluu kuvaan. Olenko väärässä?7

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen hengitys haisee aina niin pahalle, että mielelläni olen suutelematta. Ja ennenkuin tarjoatte hammaslääkäriä, hammaskiveä, ientulehdusta, proppuja yms., niin kaikki on tarkastettu ja hoidettu, mutta silti haisee ihan viemärille.

Kitarisaleikkaukseen, miehelläsi luultavasti törkeät piiloproput kitarisoissa piilossa.

Vierailija
62/67 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte ihmetellä sitä että kaikki naiset on aina sen saman miehen perässä, jos hyviä miehiä on näin harvassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli varmaan voidaan ainakin sanoa, että tämä suutelemattomuus tuo selvän lisähaasteen naisen löytymiselle.

Vierailija
64/67 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Pusut on ok, suutelemisesta en pidä.

Vierailija
65/67 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen pinta-pusuttelu on ok, mutta se että puhdistetaan hammasvälejä kielellä yööööks!

En myöskään tykkää laittaa sormeani "sinne", pinnalta pystyn kyllä hyväilemään. Oon vissiin aika pinnallinen tyyppi 🤔

Oot vissiin mun ex-säätö. Ei vissiin tartte ihmetellä miksi meni fiilarit… jos ei mies pysty sormea sinne laittamaan niin eihän siitä mitään tule. Vähän sama kuin nainen sanois miehelle et voin hipsutella tätä vartta mut tohon päähän en kyllä koske 🤢😂

Minä en kyllä ole kaivannut sormea "sinne" ikinä. Päinvastoin, minusta on kokemattoman miehen merkki jos lykkii sormea sisään ja kuvittelee naisen nauttivan siitä. Kyllä sen sormen paikka on klitalla.

Vierailija
66/67 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne tarvitaan sormi jos muna ei osu oikein...

Vierailija
67/67 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex tyttöystävän exä oli kuulemma oikein hyvä suun käyttäjä ja kielareiden antaja "sinne". Jos ei olisi ollut, niin olisi saanut kenkää jo aikaisemmin. Hengityksenkin tuoksu kuulemma parani oikean paikan suutelun jälkeen. Eli ainakaan hän ei olisi miehen muiden puutteiden takia voinut seurustella miehen kanssa joka ei tykkää suudella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan