Nainen, voisitko ryhtyä seurustelemaan tai avioitua miehen kanssa, joka ei tykkää suutelusta eikä sitä myöskään tee?..
Sanoin jo hänelle, että tuskin löytää ketään naista ainakaan länsimaista, jos meinaa ettei suuteleminen missään vaiheessa kuuluu kuvaan. Olenko väärässä?7
Kommentit (67)
Ei tartte ihmetellä sitä että kaikki naiset on aina sen saman miehen perässä, jos hyviä miehiä on näin harvassa...
Eli varmaan voidaan ainakin sanoa, että tämä suutelemattomuus tuo selvän lisähaasteen naisen löytymiselle.
Voisin. Pusut on ok, suutelemisesta en pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen pinta-pusuttelu on ok, mutta se että puhdistetaan hammasvälejä kielellä yööööks!
En myöskään tykkää laittaa sormeani "sinne", pinnalta pystyn kyllä hyväilemään. Oon vissiin aika pinnallinen tyyppi 🤔
Oot vissiin mun ex-säätö. Ei vissiin tartte ihmetellä miksi meni fiilarit… jos ei mies pysty sormea sinne laittamaan niin eihän siitä mitään tule. Vähän sama kuin nainen sanois miehelle et voin hipsutella tätä vartta mut tohon päähän en kyllä koske 🤢😂
Minä en kyllä ole kaivannut sormea "sinne" ikinä. Päinvastoin, minusta on kokemattoman miehen merkki jos lykkii sormea sisään ja kuvittelee naisen nauttivan siitä. Kyllä sen sormen paikka on klitalla.
Kyllä sinne tarvitaan sormi jos muna ei osu oikein...
Ex tyttöystävän exä oli kuulemma oikein hyvä suun käyttäjä ja kielareiden antaja "sinne". Jos ei olisi ollut, niin olisi saanut kenkää jo aikaisemmin. Hengityksenkin tuoksu kuulemma parani oikean paikan suutelun jälkeen. Eli ainakaan hän ei olisi miehen muiden puutteiden takia voinut seurustella miehen kanssa joka ei tykkää suudella.
Kitarisaleikkaukseen, miehelläsi luultavasti törkeät piiloproput kitarisoissa piilossa.