Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko ryhtyä seurustelemaan tai avioitua miehen kanssa, joka ei tykkää suutelusta eikä sitä myöskään tee?..

Vierailija
04.10.2021 |

Sanoin jo hänelle, että tuskin löytää ketään naista ainakaan länsimaista, jos meinaa ettei suuteleminen missään vaiheessa kuuluu kuvaan. Olenko väärässä?7

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä paljon ihmisiä, joita toisen ihmisen läheisyys inhottaa.

Vierailija
42/67 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisyys inhottaa? Läheisyyttä voi osoittaa eri tavoilla. Tykkään minä läheisyydestä, haleista, silittelystä, suukoista poskille ja otsalle esimerkiksi, mutta en tykkää suulle suutelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen suu on ehkä jumalan suurin erhe tai ainakin siinä olisi hyvä olla joku vetoketju tai pussinsulkija

Seksi sun kanssas on naiselle varmasti aivan mahtavaa.

Vierailija
44/67 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisyys inhottaa? Läheisyyttä voi osoittaa eri tavoilla. Tykkään minä läheisyydestä, haleista, silittelystä, suukoista poskille ja otsalle esimerkiksi, mutta en tykkää suulle suutelusta.

Tuommosta tehdään koiran tai lapsen kanssa, ei parynerin kanssa, jota rakastaa ja haluaa.

Vierailija
45/67 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuommosta tehdään koiran tai lapsen kanssa, ei parynerin kanssa, jota rakastaa ja haluaa.

Logiikkasi on sitä luokkaa, etten lähde vänkäämään tästä asiasta tyhmän ihmisen kanssa. Se on ikuinen suo.

Vierailija
46/67 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä työntää märän kuolaisen kieleni naisen korvaan ja sheivattuja sileitä kainaloita voin myös nuolla

Vierailija
47/67 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen suu on ehkä jumalan suurin erhe tai ainakin siinä olisi hyvä olla joku vetoketju tai pussinsulkija

No se on ihan hänen ongelmansa. Minulle riittää kun olen itse tyytyväinen.

Vierailija
48/67 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nyt oli kysymys siitä mistä naiset innostuvat tai sitten eivät.

Vierailija
49/67 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi kysymykseni, mutta oletko varma, ettei henkesi haise pahalle? Milloin olet poistanut hammaskiveä, hammashygienia? Ei tietenkään välttämättä johdu siitä.

Suuteleminen ei ole itselleni supertärkeää, mutta haluaisin kyllä tietää mistä tuollainen inho on peräisin? Ja mihin muuhun se mahdollisesti liittyy, onko kyseessä pelkkä seksisuhde, koska suuteleminenhan on aika intiimiä. Joillekin jopa intiimimpää kuin seksi.

Ap on tän miehen kanssa vain frendi ja jutellut asiasta.

Miks vtussa oot tommosta menny sanomaan??? Ei kaikki länsimaisetkaan tykkää samoista asioista, voi luoja.

Mieti ku se tekee itsarin nyt ku miettii sun sanoja kun ei tuu löytää ketään.

No miten se nyt mun sanomisista johtuisi?.. hällä ei ole oikein onnea ollut naisten kanssa tähän astikaan, niin että voihan hänelle antaa vinkkejä mitkä saattaisi parantaa tilannetta.

No mietippä kuule sitä. Olet trolli, jätän tämän tähän.

Ilman realistista maailmankuvaa on vaikea saada mitään toimimaan.

Vierailija
50/67 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen pinta-pusuttelu on ok, mutta se että puhdistetaan hammasvälejä kielellä yööööks!

En myöskään tykkää laittaa sormeani "sinne", pinnalta pystyn kyllä hyväilemään. Oon vissiin aika pinnallinen tyyppi 🤔

Oot vissiin mun ex-säätö. Ei vissiin tartte ihmetellä miksi meni fiilarit… jos ei mies pysty sormea sinne laittamaan niin eihän siitä mitään tule. Vähän sama kuin nainen sanois miehelle et voin hipsutella tätä vartta mut tohon päähän en kyllä koske 🤢😂

Vierailija
51/67 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on se syy miksi miesten pitää tehdä se aloite. Siitä näkee haluaako ne oikeesti. Ei nainen halua mitään miehen kanssa, joka ei tunne naiseen halua/himoa.

Vierailija
52/67 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule jotkut naiset innostuvat ihan mistä vain jopa minustakin ei tarvitse kuin olla vain ja möllöttää niin saavat lettunsa siitäkin kostetaksi. Ei mitään logiikkaa niiden touhuissa.

Vierailija
53/67 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on se syy miksi miesten pitää tehdä se aloite. Siitä näkee haluaako ne oikeesti. Ei nainen halua mitään miehen kanssa, joka ei tunne naiseen halua/himoa.

Jep. Ihan eri kohtelua kyllä saa jos mies on aloitteellinen versus jos minä olen tehnyt aloitteen. Jos minä teen aloitteen niin mies on kyllä aina otettu, ja saattaa lähteä “leikkiin” mukaan. Mutta ne miehet jotka sitten oikeasti arvostaa ja palvoo minua naisenaan niin on niitä jotka ovat itse tehneet sen aloitteen.

Vierailija
54/67 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ihan eri kohtelua kyllä saa jos mies on aloitteellinen versus jos minä olen tehnyt aloitteen. Jos minä teen aloitteen niin mies on kyllä aina otettu, ja saattaa lähteä “leikkiin” mukaan. Mutta ne miehet jotka sitten oikeasti arvostaa ja palvoo minua naisenaan niin on niitä jotka ovat itse tehneet sen aloitteen.

Vai oikein palvoo, hyi helvatti

Vierailija
55/67 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule jotkut naiset innostuvat ihan mistä vain jopa minustakin ei tarvitse kuin olla vain ja möllöttää niin saavat lettunsa siitäkin kostetaksi. Ei mitään logiikkaa niiden touhuissa.

Tää on nyt tätä trollailua ollut siitä asti kun hommalaiset miehittivät vauvafoorumin.

Vierailija
56/67 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseen, en pystyisi. Seksi on mulle tärkeä juttu parisuhteessa. Suutelu on ihanaa, vaikka sen ei tarvitse seksiin aina johtaakaan. Mietin myös, että tuskin suuseksikään kiinnostaa tällaista miestä, joten ei kiitos

Vierailija
57/67 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuteleminen on mielestäni vastenmielistä, yök. Ehkä olen bakteerikammoinen.

No miten ihmeessä pystyt sitten sukuelimesi painamaan toisen ihmisen sukuelimiä vasten?...

Vierailija
58/67 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voisin. Ei suutelu ole ainoa läheisyyden muoto, ja sen merkitys vähenee joka tapauksessa vuosien mittaan pitkässä suhteessa. Tai meillä ainakin henkinen yhteys on korostunut ja fyysinen läheisyys mennyt pienempään rooliin vuosien myötä, vaikka tottakai seksiä, halailua ym yhä on.

Vierailija
59/67 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites toi nenien hieronta vastakkain?

Vierailija
60/67 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voisin. Ei suutelu ole ainoa läheisyyden muoto, ja sen merkitys vähenee joka tapauksessa vuosien mittaan pitkässä suhteessa. Tai meillä ainakin henkinen yhteys on korostunut ja fyysinen läheisyys mennyt pienempään rooliin vuosien myötä, vaikka tottakai seksiä, halailua ym yhä on.

No onhan se vähän surkeaa jos edes siinä alussa ei yhtään kipinät lennä? ... se harvoin siitä myöhemmin lisääntyy se roihu... 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan