Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies veti itseään turpaan

Vierailija
27.11.2014 |

Riitelimme illalla. Riita lähti jostakin ihan pikkuasiasta, en edes enää muista. Itkin ja pyysin, että sovittaisiin. Mies sai niin kovan raivokohtauksen, että hakkasi itseään, veti itseään kirjaimellisesti turpaan. Sitten makasi vain hiljaa paikoillaan sängyllä. Yritin puhua, sopia, silitellä, lohduttaa, pyysin anteeksi useita kertoja. Minulla on ollut masennusta ja ahdistusta lapsettomuudesta ja työasioista ja mies sanoo olevansa väsynyt siihen, että olen niin pahalla mielellä jatkuvasti. Käyn terapiassa, mutta mies ei suostu hakemaan itselleen apua, vaikka hänkin on samoista syistä ahdistunut. Meillä ei ole lapsia. Miksi mies tekee noin ja mitä voin tehdä hänen auttamisekseen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermot lopussa hänelläkin. Meillä meni joskus niin pahaksi, että mies löi päätään seinään, se kuulemma koski vähemmän kuin minun sanani.

Vierailija
2/8 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 11:06"]

Riitelimme illalla. Riita lähti jostakin ihan pikkuasiasta, en edes enää muista. Itkin ja pyysin, että sovittaisiin. Mies sai niin kovan raivokohtauksen, että hakkasi itseään, veti itseään kirjaimellisesti turpaan. Sitten makasi vain hiljaa paikoillaan sängyllä. Yritin puhua, sopia, silitellä, lohduttaa, pyysin anteeksi useita kertoja. Minulla on ollut masennusta ja ahdistusta lapsettomuudesta ja työasioista ja mies sanoo olevansa väsynyt siihen, että olen niin pahalla mielellä jatkuvasti. Käyn terapiassa, mutta mies ei suostu hakemaan itselleen apua, vaikka hänkin on samoista syistä ahdistunut. Meillä ei ole lapsia. Miksi mies tekee noin ja mitä voin tehdä hänen auttamisekseen?

[/quote]

minuakin vituttaisi totaalisesti jos akka olis koko ajan pahalla päällä. 

lähtisin varmasti suhteesta.  

Vierailija
4/8 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kattonut liikaa fight clubia! mutta tosissaan, niin teidän varmaan kannattaisi hieman miettiä onko teillä edes mitään tulevaisuutta yhdessä? jos te tarvitsette jotain terapiaa sietääksenne toisianne, niin enpä sanoisi tuossa olevan paljoakaan järkeä.

Vierailija
5/8 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies hakkaa itseään myös toistuvasti yleensä ennen perheterapiaa. Aiheuttaa kivaa, kun terapiassa kuvitellaan että minä hakkaan miestä ja mies saa kaiken myötätunnon...

Vierailija
6/8 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tajuaa onneks ettei voi toisia satuttaa. Hatunnosto. Olisi tietty hyvä opetella jotenkin muuten purkamaan paha mieli, ettei itseäänkään satuttaisi.

ymmärtää masennukseksi, mutta ei vain jaksa. Käytkö terapiassa?

Sinulla on empaattinen mies. Voimia teille molemmille.

Vierailija
7/8 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se tekee sinusta rikosilmoiutksen, että sinä löit ja saa tekosyyn jättää sínut, kun ei nyt raaski.

Vierailija
8/8 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä että????