Haluaisin pussailla parrakasta miestä
Makoilla sohvalla tai sängyssä. Silitellä miehen selkää ja pussailla. Tuntea parta ihoa vasten. 🥰
Kommentit (23)
En ole ikinä edes kokeillut. Mikä siinä niin mukavaa on?
N48
Ahh, niin mäkin. Harmi kun mies ei kasvata partaa, vaikka hänellä kasvaisikin. Tykkäisin.
Onhan se ihanan maskuliinista. Sinä Tarzan minä Jane fiilinki. Parta poskea vasten tai herkkää sisäreittä vasten.
Ihanin on tumman miehen tumma ja voimakas parrankasvu. Niin, että vaikka ajaa partaa, alkaa näkyä heti sellaisina tummina pisteinä siitä huolimatta…
Toiveesi toteutuu n. 12 viikon kuluttua!
T: J. O. Ulupukki
Mua taasen ällöttää katsoakin epäsiistiksi päästettyä partaa ja viiksiä, ei houkuttele. Jotenkin niitä on nyt näkynyt todella paljon, ihan kuin olisi luvalla jätetty hoitamatta ja siistimättä koronamaskin alle.
Täällä olisi partaa vaikka muille jakaa. Siistitty parta(Ei mikää joulupukin parta). Voisin paijailla vähä näin työpäivän päätteeksi :)
M29
Vierailija kirjoitti:
Toiveesi toteutuu n. 12 viikon kuluttua!
T: J. O. Ulupukki
Eipä sovita mitään sivusta.
Sama juttu. Oma parta, mallia Spede, kyllästyttää eikä sitä ole kiva yksin nyplätä niin joku kiva karju olisi mukava kainaloon. Vaimo katselkoot kateellisena vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ihanan maskuliinista. Sinä Tarzan minä Jane fiilinki. Parta poskea vasten tai herkkää sisäreittä vasten.
Ei Tarzanilla ole partaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Tarzanilla ole partaa.
No sitten Cheetah ja Jane...
Parrakkaat miehet ovat ihania. Suuseksissä parta kutittaa kivasti… Parta on seksikäs
Oi niin mäkin. Etenkin yhden Jonin parta ja pussailu kiinnostaisi erityisesti...
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Olen N25.
Ap
Kiinnostuin. Mutta vaimo ei anna lupaa. Rakkautemme on kielletty.