Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusallinen vaiva: kysymys teille, jotka sheivaatte alapäätänne

Vierailija
27.11.2014 |

Vedin eilen koko alapään sileeksi sellasel bikinirajoille tarkoitetulla karvanpoistomömmöllä ja loput ihan gilletellä. Oli hirveen freesi olo - sen yhden illan. Nyt alapää on kuitenkin karvanpoiston jäljiltä täynnä punaisia kutiavia näppyjä, ja pistelevä sänki ärsyttää reisiä. Kaiken maailman after shave -lotionit on kokeiltu, mutta mikään ei auta! Kuinka kauan tämä järkyttävä kutina kestää?! Tekis mieli kulkea vaan kädet housuissa ja raapia. :-E

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kutiaa vain, jos karvoitus on liian pitkä tai jos sänki on alkanut kasvaa. Sheivauksen jälkeen ei. Usein vedän koneella isommat ja höylällä loput.

Vierailija
2/23 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärh, tää kutina on sietämätöntä. Ja en tiedä teidän karvankasvusta, mutta mulla tuli sänki jo ainakin vuorokauden sisällä sheivauksesta? Ei kait sitä joka päivä jaksa.. Hygieniasta pidin kyllä huolta, ennen ja jälkeen. Terä ei ehkä ollut ihan pakasta vedetty, mutta suht terävä kuitenkin. Tuota sinkkivoidetta voisi kokeilla, jos joku päivä ehtisi apteekkiin. Noi rsfu:n tai veet:n after shavet ym. ei tosiaan paljon auta. Ehkä mun pitää vaan antaa karvojen kasvaa takaisin ja mennä esim. sokerointiin. Tuo epilaattori alapäässä kuulostaa jo niin hurjalta, että sattuu edes ajatella! Tai sitte mun iho on niin herkkä, että olen tuomittu ikuiseksi "rämemajavaksi". :'''D (MIKÄ SANA!)

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outoa että tulee näppyjä jos on ennenkin sheivannut, mä en kestäis jos niit tulis joka ajon jälkeen. Mul tulee jos on huono höylä tai väärä kulma sheivata :D poiston jälkeen on lähes aina pehmeä normaali iho.. Toki välillä vuotaa verta kun ajelee

Vierailija
4/23 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajellut vuosia posliiniksi, sheivaan välillä joka toinen päivä, mutta vähintään kerta viikkoon. Pitää olla erittäin hyvä terä! Itse käytän aina Venuksen breezeä ja karvanajogeeliä. Eli Se naisten geeli, mikä tulee purkista geelimäisenä ja levittäessä muuttuu vaahtomaiseksi. Samalla tavalla ajan myös kainalot ja sääret. Miesten terää ei missään nimessä kannata käyttää, Se on tarkoitettu kovalle partakarvalle ja naamanahalle. Myös sänki on yleensä kova ja tulee noita punaisia näppylöitä jos miesten vehkeillä sheivaa. En käytä mitään after shave tuotteita. Ikinä ei ole kutinaa, kovaa sänkeä tai punaisia näppyjä vaan on nimenomaan sileä ja pehmeä. Suosittelen.

Vierailija
5/23 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 00:22"]

Mulla on vieläkin näppylöitä ja oon sheivannut 8 vuotta. Välillä pesen antibakteerisella saippualla ennen ja jälkeen sheivauksen, käytän rfsu:n intiimihygieniatuotteita ja rasvaan jälkeenpäin. Näillä olen saanut näppylöitä vähemmäksi ja eivät kutise enää niin paljoa. Muista käyttää hyvää ja terävää sheiveriä!

[/quote]

Miks ihmeessä sä kiusaat itteäs sheivaamalla, kun se selvästi ei ole sinulle hyväksi?

Vierailija
6/23 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkivoidetta saa myös ihan perusmarketeista, vauvahyllystä löytyy. Itsekin vannon sen nimeen, mutta eipä se sitä karvankasvua hidasta, ja itse en ainakaan pysty heti seuraavana päivänä ajamaan sänkeä pois vaikka olisi tarve. Joten: pillu näyttää hyvältä yhden päivän viikossa, seuraavana se vielä menettelee, sitten meneekin 5 päivää ennen kuin sen voi ajaa kunnolla (tämän ajan se näyttää kamalalta) ja sitten sama rundi lähtee alusta. 

Joku päivä vielä poistan kaikki karvat laserilla.

Vierailija
7/23 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan laskenut paljonko aikaa ja rahaa menee tohon? Jos terää pitää vaihtaa usein niin kalliiksihan se posliinin ylläpito tulee...

Vierailija
8/23 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin kesällä ajelemaan. En tee sitä toiste. Kärsin siitä pari viikkoa. Kyllä ne häpykarvat on varmasti suunniteltu sinne kasvaviksi.

Mieheni leikkaa omansa saksilla. En kyllä ymmärrä miksi. Olen kuitenkin ollut avioliitossa niin pitkään että en halua kysellä miksi näin tekee.

Vierailija
9/23 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tule lainkaan näppyjä ja sheivaan pari-kolme kertaa viikossa. Ehkä tottumiskysymys.

Vierailija
10/23 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 01:33"]Onko kukaan laskenut paljonko aikaa ja rahaa menee tohon? Jos terää pitää vaihtaa usein niin kalliiksihan se posliinin ylläpito tulee...
[/quote]

Itse kulutan terät aina aivan loppuun. Ei siitä näppyjä tule, joutuu vain terällä veteleen muutamaan kertaan kun ei ekalla ja tokallakaan kerralla tule enää hyvää jälkeä.. Eli ei ole kallista.

Vierailija
11/23 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 00:53"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 00:37"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 00:34"] :D Sori nyt mutta pimppa ei koskaan ole kaunis! [/quote] Ei ainakaan täysin posliiniksi ajeltuna. [/quote] Minä taas en pidä rämemajavista. Kukin tyylillään.

[/quote]

no mä en pidä noin alatyyliin puhuvista ihmisistä.

Vierailija
12/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vieläkin näppylöitä ja oon sheivannut 8 vuotta. Välillä pesen antibakteerisella saippualla ennen ja jälkeen sheivauksen, käytän rfsu:n intiimihygieniatuotteita ja rasvaan jälkeenpäin. Näillä olen saanut näppylöitä vähemmäksi ja eivät kutise enää niin paljoa. Muista käyttää hyvää ja terävää sheiveriä!

Vierailija
13/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisella partahöylällä ja saippualla me ajellaan, ikinä ei ole ollut mitään näppyjä.

Vierailija
14/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa on tuollaista mut iho tottuu kyllä nopeasti. Kokeile sinkkivoidetta.

Vierailija
15/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli alussa. Nyt muutaman vuoden jälkeen ei enää, ja käytän vain höylää ja saippuaa.

Vierailija
16/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se karvanpoistomömmö on saatanasta!!!

Vedin sillä sileeks kolme kuukautta sitten laiskuuttani kun en jaksanut alkaa keittää sokerointimössöä.. Ne näpyt on vieläkin ja lisäksi mittava sisäänpäin kasvavien karvojen armeija! Koskaan aiemmin ei oo käyny mitään vastaavaa enkä tiedä mitä tekisin :( kaunis pimppa pilalla!!

Vierailija
17/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene parturiin ajamaan karvat pois, koska siellä niillä on oikeat vehkeet siihen.

Vierailija
18/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Sori nyt mutta pimppa ei koskaan ole kaunis!

Vierailija
19/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 00:34"]

:D Sori nyt mutta pimppa ei koskaan ole kaunis!

[/quote]

Ei ainakaan täysin posliiniksi ajeltuna.

Vierailija
20/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lyhennys vaikkapa partahöylällä tai miesten partakoneen viiksitrimmerillä. Sitten käyttöön epilaattori. Valitse sellainen joka toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi