Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusallinen vaiva: kysymys teille, jotka sheivaatte alapäätänne

Vierailija
27.11.2014 |

Vedin eilen koko alapään sileeksi sellasel bikinirajoille tarkoitetulla karvanpoistomömmöllä ja loput ihan gilletellä. Oli hirveen freesi olo - sen yhden illan. Nyt alapää on kuitenkin karvanpoiston jäljiltä täynnä punaisia kutiavia näppyjä, ja pistelevä sänki ärsyttää reisiä. Kaiken maailman after shave -lotionit on kokeiltu, mutta mikään ei auta! Kuinka kauan tämä järkyttävä kutina kestää?! Tekis mieli kulkea vaan kädet housuissa ja raapia. :-E

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 00:37"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 00:34"]

:D Sori nyt mutta pimppa ei koskaan ole kaunis!

[/quote]

Ei ainakaan täysin posliiniksi ajeltuna.
[/quote]

Minä taas en pidä rämemajavista. Kukin tyylillään.

Vierailija
22/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa toimiva konsti on pistää dödöä sheivatulle alueelle!! Rasvat ei tosiaan kuivata sitä ihoa, vaan näpyt pääsee hautumaan alkkareissa. Mulla ei tule enää näpyn näppyä kun siirryin deodoranttiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tiedän niin tunteen..! Mutta se tuska loppui siihen kun hankin sinkkivoiteen ja käytän aina sheivatessa miehen parran ajoon tarkoitettua herkän ihon vaahtoa. Nyt ei enää ole tuskaa eikä näppyjäkään ole pahemmin näkynyt.

Se joku intiimialueen sheivailun after-voide ei toiminut mulla yhtään. Liekö ongelma siinä että se sisältää alkoholia ja mun iho on tarpeeksi kuiva kyllä noin muutenkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan