Kauneuskirurgisten hoitojen salailu
Tuli tossa mieleen yhtä blogia lukiessa, että miksi ei voi sanoa suoraan jos on ottanut täytettä jonnekkin ja sen selvästi vielä huomaa? Luulisi nyt olevan ihan ok ja ehkäpä jopa ylpeä kun kalliissa hoidoissa ollut itseään ehostamassa? En mitenkään tuomitse leikkauksia/ehostuksia, mutta ihmettelen niitten salailua?:D
Kommentit (5)
Mun mielestä ne ei vain kuulu kaikille, eikä todella ole mitään velvollisuutta kertoa. Jokainen kertoo jos haluaa tai on kertomatta.
En minäkään esim. työpaikalla kerro kaikkia yksityisasioitani, varsinkaan terveyteen liittyviä ja kyllä nauraisin jos joku työkaveri olisi sitä mieltä että mulla on velvollisuus niistä kertoa.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 23:31"]Mun mielestä ne ei vain kuulu kaikille, eikä todella ole mitään velvollisuutta kertoa. Jokainen kertoo jos haluaa tai on kertomatta.
En minäkään esim. työpaikalla kerro kaikkia yksityisasioitani, varsinkaan terveyteen liittyviä ja kyllä nauraisin jos joku työkaveri olisi sitä mieltä että mulla on velvollisuus niistä kertoa.
[/quote]
Blogi on vähän eri asia, ne monesti keskittyvät juuri omasta ulkonäöstä, tyylivalinnoista ja habituksen ylläpidosta kertomiseen kärjistetysti.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 23:31"]Mun mielestä ne ei vain kuulu kaikille, eikä todella ole mitään velvollisuutta kertoa. Jokainen kertoo jos haluaa tai on kertomatta. En minäkään esim. työpaikalla kerro kaikkia yksityisasioitani, varsinkaan terveyteen liittyviä ja kyllä nauraisin jos joku työkaveri olisi sitä mieltä että mulla on velvollisuus niistä kertoa. [/quote] Blogi on vähän eri asia, ne monesti keskittyvät juuri omasta ulkonäöstä, tyylivalinnoista ja habituksen ylläpidosta kertomiseen kärjistetysti.
[/quote]
Höpöhöpö. Silti on oikeus yksityisyyteen. Mä en edes haluaisi tietää mistään bloggaajien leikkauksista, on se sitten umpisuoli, ärsyttävä luomi nokan kärjessä tai silikonitissit.
Mielestäni vielä jotenkin tosi noloa, jos joku kyselee jostain noin henkilökohtaisesta. Et varmaan itsekään tykkäisi jos työpaikalla sinulta ex-tissitömältä kyseltäisiin operaation jälkeen kahvihuoneessa että mites on Pirjon tissit noin kovasti kasvanut kesäloman aikana?!
No niitähän tehdään juuri oman ulkokuorensa ehostamiseksi, niin eikö nyt ole ihan luonnollista, että muut sen silmillään näkevät. Jos vaikka olisin reippaasti laihduttanut niin odottaisin kyllä edes muutamaa kommenttia siitä. Kyllä ainakin positiiviseen ulkonäön muutokseen voi mielestäni kommentoida ja kysyä keinoja
Suomi vielä takapajula näissä jutuissa.