Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko apteekista saatuja ruiskuja desinfioida?

Vierailija
26.11.2014 |

Keittämällä vedessä, niinkuin tutit? Pitäisi annostella lääkettä lapselle

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annostella suuhun vai? Ruiskut ei kestä keittämistä, mutta voit pestä sellaisen käsitiskiaineella ja kuumalla vedellä = melkein desinfioitu, riittävän puhdas vauvan suuhun.

Vierailija
2/8 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet suun kautta antamassa jotakin lääkettä??

En minä niitä keittelemään lähtisi, ihan tiskiaineella olen pessyt ja hengissä ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta uusi. Ei ne NIIN kalliita ole. Äläkä ala pistämään, se kuuluu ammattilaisille.

Vierailija
4/8 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi keittää vedessä vartissa, desinfioida valkaisuaineella, tai kloriitilla. Mittaukseen ja suun kautta tms. antamiseen ok, mutta iv:n ei.

Vierailija
5/8 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 21:56"]Osta uusi. Ei ne NIIN kalliita ole. Äläkä ala pistämään, se kuuluu ammattilaisille.
[/quote]

Pitäisi annostella pikkulapselle suuhun kuumelääkettä, eikä apteekki ole keskellä yötä auki. Ja kaikki ruiskut olen antanut saunaleikkeihin lapsille.ajattelin voiko desinfioida yhden nyt tähän hätään...en siis ole pistämässä ketään millään neuloilla :D

Vierailija
6/8 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuumassa vedessä käytät, et varsinaisesti keitä, on ihan varmasti riittävän puhdas suun kautta annettavaan lääkkeeseen. Johan se vatsakin "tappaa " luonnostaan paljon pöpöjä.

Vierailija
7/8 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä tiskaan huolella niin kai se sit riittää..ei kuitenkaan ole vauvalle menossa..

Vierailija
8/8 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko liian vaikeata keittää 15min esim. kattilassa? Otat männän irti pumpusta ja nakkaat pohjalle ja vaikka lusikan tms. päälle, ettei nouse pintaan. Idiootit palstalaiset luulee, ettei pysty keittämään vaikkei taaskaan mitään tietoa asiasta. Oon ite keittänyt satoja kertoja, jos ei ole ollut autoklaavia käytössä. https://www.google.fi/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=injektioruisku%20keitt%C3%A4minen Siinä vielä linkkejä aiheeseen, ettei tarvitse alapeukutella mutu tuntumalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi