Joko teillä on hiihtolomasuunnitelmat selvillä?
Meillä tuettu loma haettuna, mutta plan B puuttuu vielä.
Kommentit (11)
Joo. Ekaa kertaa kaukolomalle kahdeksi viikoksi.
Suunnitelmat kyllä, mutta perheemme toisen aikuisen loma vielä auki. Hiihtokeskus kutsuu ainakin toista aikuista ja kaikkia lapsia - jokavuotinen perinne, mistä kaikki nauttivat.
Kyllä on, 7 vrk risteily läntisellä Karibianmerellä. Teini jää kotiin, joten tiedossa on a-luokan loma.
Lapsi mennee tätinsä luo hiihtämään ja pelaamaan korttia. Mun loma kuluu jo joulunaikaan.
Jaa, no ei ole vielä joululomasuunnitelmatkaan selvillä. Pitäiskö hakea niitä tuettuja lomia kun myöhästyin joululomahausta, olisi kiva päästä johonkin kylpylään löffäilemään täyshoitoon, ah...
Ei mitään. Mies on talvilomaviikon töissä, minun on pakko opiskella koko viikko koska on muutenkin hommia niin järkyttävästi, ja lapset on siis sen viikon päiväkodissa ihan normaalisti.
Thaimaaseen ajateltiin lähteä kahden päivän matkalle hiihtoloman alkupäiviksi ja sitten loppuviikosta käydään mummilassa Lapissa. Hyvin saatiin äkkilähdöt.
Kyllä. 5.s kerta mennään Lontooseen.
Ollaan oltu jo 3 krt samassa air a b majassa. Meillä on 3 lasta.
Ekan kerran jälkeen omistaja kysyi tarvitsetteko kyytiä.
Mies menee lasten ja matkatavaroiden kanssa kyydillä ja minä julkisilla.
Lähdetään pe illalla ja takaisin seuraavan viikon su päiväkoneella, maksetaan tästä 800 e sis kyydit.
Ihan kävelymatkan päässä metrosta, ympärillä todella kivoja ravintoloita.
Jokainen saa päättää minne mennään syömään ja niin hölmöltä kun se kuulostaakin, parissa ravintolassa meidät jo muistetaan.
On ihanaa, kun meidät tunnistetaan, varattu paras pöytä ja sanotaan suoraan ihana nähdä taas teitä fam meidän sukunimi.
Tosin teemme aina pöytävarauksen ajoissa. Tippaamme ja osaamme käyttäytyä.
Mitä tuossa katselin hiihtolomaviikon sääennustetta niin ihan kivat kelit on tulossa kotimaassakin joten ei ehkä lähdetä mihinkään. )Ollaan Koivukylästä.(
Kyllä vaan, halvat italianlennot on bookattu koko perheelle!