Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teille, jotka kuvittelevat että miljonäärin vaimona on helppoa. Saa laittaa kommenttia.

Vierailija
03.10.2021 |

Mies on aina töissä. Jos ei ole niin ajattelee töitä. Laskuista ei tarvitse huolehtia.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, mihin vertaa.

Vierailija
2/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihin vertaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään elämä ei ole pelkästään helppoa.

Vierailija
4/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vaimo käy töissä.

Vierailija
5/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on rikas puoliso ei välttämättä tarkoita yhtään sen helpompaa elämää. Ei edes rahallisesti mitattuna. Minun ex mieheni oli varakas, mutta hyvin pihi. Ei ollut todellakaan mitään vapaata rahan käyttöä meillä. Kaikki harkittiin tarkasti ja jos jotain ylimääräistä itselleni halusin niin hyvin piti perustella. Kävin kyllä töissä mutta palkkani oli pieni, ja riitti vain välttämättömään, eikä oikein siihenkään. Mieheni kyllä maksoi isomman osan perus elämisestä, mutta ei kyllä tuntunut että oltaisiin mitenkään rikkaita oltu kun mitään ei koskaan voinut hetken mielijohteesta hankkia, ei matkusteltu juurikaan, ja ylipäätään elintaso oli aika lailla sama kuin nyt sinkkuna.

Vierailija
6/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tärkeintä löytää työ jolla tulen toimeen ja elätän lapset sekä miehellä on työ millä tulla toimeen. Jos mieheni olisi miljonääri, olisi helppoa elää stressitöntä elämää ilman rahahuolia, saisi tarjota kaiken tarpeellisen lapsille ja panostaa samalla itseensä :) Se että miehellä ei olisi nii paljoa aikaa vapaa-ajalla, olisi se jäljellä oleva vapaa-aika kuitenkin yhtä tärkeää. Miljöönäri voisi myös ottaa vapaita tai samalla vähentää töitä rikkaana.

Vierailija
7/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko avopuolisoni miljonääri, mutta hän on sanonut ettei minun tarvitse koskaan enää huolehtia rahasta, ja että hän haluaa että minä saan olla mahdollisiman huoleton ja onnellinen. Elämässäni on ollut ennen häntä kaikenlaista haastetta ja hyvinkin stressaava ja voimavarani olivat aika lopussa. Nyt on kepeää ja kivaa. Ihmiset sanovat, että hehkun. Olo on tasapainoinen ja kestän niitä vähäisiä vielä vastaantulevia negatiivisia haasteita huomattavasti paremmin. Jaksan olla muille tukena ja olo on kaikinpuolin hyvin onnellinen ja hyvinvoiva. Toisaalta puolisoni on pikkuhiljaa downshiftannut rankasti, ja haluaa käyttää aikaansa mahd paljon minun kanssani. Meillä on enää minun yksi lapseni huollettavana ja muut lapset ovat jo aikuisia. Meillä ei ole mitään tarvetta näyttää kenellekään mitään ja halutaan nauttia mahdolisimman paljon elämästä. Pienieleisesti, koska molemmat tykkäämme aika yksinkertaisista asioista kuten luonto, seksi, rakentelu ja muu puuhastelu...

Oma kokemukseni ei toki poista niiden naisten paineita, jotka joutuvat sopimaan johonkin tiettyyn muottiin tai vastaamaan joihinkin ulkopuolelta tuleviin odotuksiin. Minulla. meillä on se mieletön onni, että hyväksymme ja tykkäämme toisistamme juuri sellaisina kuin olemme.

Vierailija
8/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielioppi! Miten ei edes alkeelliset pilkkusäännöt ole hallussa?🙈

Vierailija
9/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille jotka kuvitteleTTE

Heille jotka kuvittelevat

Vierailija
10/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miljonääristä..

Vierailija
11/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaavaa on miljonäärin vaimona. Koskaan ei saa päästää otetta eikä ulkonäköa repsahtamaan....

Vierailija
12/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oikeasti ole kivaa elää toisen siivellä. Olen ollut tilanteessa jossa itse olin työtön ja mies kävi töissä. Oli inhottavaa aina kerjätä rahaa, vaikka hänellä sitä oli, ja antoikin kun vaan pyysin. Mutta aina se tunne että olisi jotain velkaa toiselle kun hän maksoi niin paljon yhteisiä (ja minun henkilökohtaisiakin) menoja.

Vierailija
13/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan miljonäärimammat antavat neuvojaan. :D :D :D 

Vierailija
14/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on yhtä suurella todennäköisyydellä miljonäärin vaimo kuin minä olen Suomen tuleva kuningas :D :D

Vierailija
15/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä on kato luppoaikaa!

Vierailija
16/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stressaavaa on miljonäärin vaimona. Koskaan ei saa päästää otetta eikä ulkonäköa repsahtamaan....

Ha, ha - kylla saa kun elatte molemmat tarpeeksi vanhoiksi. Miljonaarin lokapoksyt nayttaa ihan samalta kuin koyhemmankin eika hanella ole varaa napista sinun hapsottavasta tukasta. :D :D

Vierailija
17/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sutenöörin vaimona on vielä vaikeampaa.

Tai jönglöörarin. Niin vaikeaa, etten edes tiedä kuinka se sana oikeaoppisesti kirjoitetaan.

Vierailija
18/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielioppi! Miten ei edes alkeelliset pilkkusäännöt ole hallussa?🙈

sinä voit työntää ne pilkut jalkoväliisi.

Vierailija
19/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla ainakin on $10,000. slush fund ihan omassa kaytossa, mies ei tieda edes tilin numeroa ja vain minulla on siihen pankkikortti.

Vierailija
20/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla omaa rahaa ja eläkettä maksaa muuten jos jotain sattuu jää tyhjän päälle. Monen miljonäärin puoliso käy työssä vaikka sukupuoli ei vaikuta asiaan . Aina töissä on totuus ja työntekijät odottaa palkkojaan . Ei työ mikään helppo ole se vaatii vastuuta . Ne romut mitä saa ostettua käyttöön on peltiä ja kivoja mutta terveys ja muut asiat tärkeämpää. Monesti köyhällä on enempi aikaa harrastuksiin lopulta . Onni ei siis riipu rahasta jos ei ihan nälkää näe useimmat ei edes syö ettei liho .