Miten päätätte alkaa seurustelemaan?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:20"]
En ymmärrä kysymykstä. Miten nyt päätös tehdää... Valitsemalla kyllä tai ei...?
[/quote] Niin että kysyttekö esim että seurustellaanko vai mitä helvettiä?:D
No, mun mies kysyi parin seksikerran jälkeen, että onko tämä seurustelua ja minä vastasin, että joo. Vähän ihmettelin kysymystä, koska en kai minä muuten harrastaisi seksiä.
Jäkikäteen tajusin vasta, että hänellä oli kavereita, jotka pyörittivät useaa naista, eivätkä sitoutuneet edes seurusteluun asti. Hän siis ilmeisesti halusi varmistaa minun sitoutumisen.
Edellinen seurusteluni alkoi v.1989, ja silloin emme kysyneet mitään, vaan olimme alusta alken vain yhdessä.
Joo, ymmärrän hyvin, itse tein tuon päätöksen / kysymyksen komesti ennen kuin täytin 19v.
Eli muutaman tapaamiskerran jälkeen kysyin että seurustellaanko. Nyt ollaan vielä sillä kolmannella ja sitä on kestänyt 25 vuotta.
Minä kysyin kerran kun olin menossa kotia yhteisen yön jälkeen, että seurustellaanko me, vai millä tavalla mies näki suhteemme. Sovittiin sitten että seurustellaan ja sitä kesti kaksi vuotta. Toisella kerralla emme ikinä kysyneet virallisesti, mutta joskus kännissä tuli puheeksi että kumpikin pahastuisi jos toinen säätäisi toisen kanssa. Tuossa tuo vielä sohvalla röhnöttää ja kohta vietetään 5 vuotispäivää :)
Mahtoiko käydä niin että olen tuon nelosen kanssa kimpassa :)
t. -5-
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:29"]
Mahtoiko käydä niin että olen tuon nelosen kanssa kimpassa :)
t. -5-
[/quote]
en usko, sillä minun 25-vuotinen päättyi 20-vuoden kohdalla ...
4
Muutaman kk tapailun jälkeen myönsin olevani lääpälläni ja kiinnostunut ihan vakavasta suhteesta ja kyselin mitä mies ajattelee tästä meidän jutusta.... siinä sitten päätettiin että ollaan yhdessä tosissamme ja katsotaan mitä tulemaan pitää. Tuosta on nyt 15v aikaa ja tässä vielä ollaan....
Minun mies kysyi että ootko nyt mun tyttö :)
En ymmärrä kysymykstä. Miten nyt päätös tehdää... Valitsemalla kyllä tai ei...?