Miten poistatte peräaukosta ihokarvat?
Elikkäs otsikossa suoraan ongelma. Miten ihmeessä nämä saa pois pitkäksi aikaa ja vielä itse ottamalla? En millään kehtaa mennä sokeroitavaksi kenelekkään tuntemattomalle. Miten te muut tämän teette?
Minulla kasvaa kunnon karvoitus mys peräaukon suulla ja olen kyllästynyt jatkuvaan sheivailuun. Ei mene kuni pari päivää kun pitää uudestaan höylätä.
Miten muut tämän onnistutte tekemään?
Olisiko linjoilla ketään arabeja tai muita karvaisempia naisia niin vinkit jakoon!
Kommentit (28)
Olen mies ja leikkaan naiseltani karvoja aina silloin kuin meistä tuntuu että karvattomuuttaa halutaan taas kokeilla. Eli karvat käy myös mutta kun vaihtelua halutaan niin minä leikkaan partakoneellaani nuorikkoni pyllistäessä. Kännykän taskulamppu pitää olla apuna muutoin jää yllättävän paljon karvoja vaikka hehkulampun valossa näyttäisi täysin sliksiltä.
Ei jumalauta mitä juntteja täällä pyörii!
Perse sheivataan pöntöllä istuen. Käsisuihkulla ensin huolellinen pesu. Sitten pesuvoiteella vaahdotus ja sheivaus joka ilmansuunnasta. Sormenpäillä voi kokeilla koska on posliini.
Jos peräpeili sheivauksesta ärtyy voi laittaa jotain peppuvoidetta tms. kirvelyä lievittämään.
Toistetaan parin päivän välein tai ennen yhdyntää.
Ja kyllä hyvä rakastaja nuolee myös pepun. Mikään ei ole kiihottavampaa, kuin doggystylessä ensin kiihkeää pepun ja pillun nuolentaa ja sen jälkeen kunnon peppupano!
Ruohonleikkurimella, pinseteillä tai ihan käsin.
Näen sieluni silmissä kuinka partaterä viiltää peräpukamia ja veri roiskuu pitkin seiniä. Kosan kaasupoltin ei vissiin ole vaihtoehto?
Puhalluslampulla olen poistanut. Lämmittää samalla mukavasti
Ei sheivaaminen noin vaan onnistu. Pitäisi laittaa partneri sheivaamaan
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 21:07"]Luoja on luonut perskarvat. Niillä on silloin selvä tehtävä. Perseen kuuluu haista.
[/quote]
De facto, pyllyheinä on turhinta mitä ihmisestä löytyy!!