Mitä sotilasarvosta voi sanoo?
Lyhyen ja ei niin hienon nettitreffi"urani" aikana olen huomannu, että mitä lyhyempi tukka nii sen varmimmin jaksavat mölistä inttijuttuja vielä kolmikymppisenäkin, lisäksi näitä siilitukkia ei ole koskaan ylennetty miksikään. En nyt ihan tarkkaan muista ketä on se paras, mutta aina kun alkaa tarkemmin kyseleen, niin aina löytyy hirvee lista että ei voinu ylentyy kun se ja se oli niin hirvee ja se vaan pilas kaikki mun saumat. Sen kerran kun oon tavannu (nojoo googlannukin) kersantteja tms, niin öö.. tukka on pitempi, eikä oo hullua pätemisen tarvetta. Näinkö tää nyt sitte menee hah :D
Kommentit (2)
Taas tätä naisten psykologiaa, jota en voi ymmärtää. Sotilasarvo kertoo lähinnä sen, onko ollut halua tai mitään motivaatiota lojua vuotta valtion lihomisleirillä vai onko halunnut nopeasti pois. Jos joku mies ölisee inttijuttuja vielä kolmekymppisenä niin hän on henkisesti vielä 19, kannattaa suosiolla sivuuttaa tällaiset tyypit.
Mieheni on kalju sivari. :) Lyhyeen tukkaan voi olla muitakin syitä kuin inttihulluus, joten älä tuomitse kaikkia pelkän kampauksen perusteella.