Minkä ikäinen ei enää tarvitse joulukalenteria?
Kommentit (51)
Ei siinä taida olla mitään ikää, jos haluaa kalenteein hankkii sellaisen.
- 19-vuotias joka juuri osti itselleen Hello Kitty suklaakalenterin :D
Itse ostin tänä vuonna Veikkauksen arpakalenterin! Fazerinkin kalenteria pohdin, mutta ehkä sitten ensi vuonna.
19, ja tottkai tarvitsen! Myös joululaulut soi, kuuman linjan ja lumiukonkin katson joka joulu, koska jouluna taas lapsi olla saan, huoletonta ja mukavaa aikaa :)
Suurin "jouluntaika" joulukalenterin käytössä taisi olla alle 10 vuotiaana, tosin ihan tavan vuoksi minulla on ollut joka vuosi kalenteri (tai useampi...), mutta tänä vuonna en ole saanut aikaiseksi hommata :(
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 19:08"]
Suurin "jouluntaika" joulukalenterin käytössä taisi olla alle 10 vuotiaana, tosin ihan tavan vuoksi minulla on ollut joka vuosi kalenteri (tai useampi...), mutta tänä vuonna en ole saanut aikaiseksi hommata :(
[/quote]
Vielä ehtii! Tai availe netissä olevia joulukalentereita! :)
Minä tein viime vuonnakin 15-vuotiaalle. Oli puhunut siitä samanikäiselle kaverilleen, ja tämäkin oli sitten toivonut äidiltään myös joulukalenterin.
Meillä on kolme joulukalenteria T. Pariskunta 27v ilman lapsia
Olen 23 ja tarvitsen :D Mieheni on 35 ja tarvitsee. Lapsemme saa ensi vuonna ensimmäisensä :D
Mä ostan aikuisille pojille (21 ja 23) kalenteriarvat. Tunnollisesti raaputtavat yhden päivässä.
Niin ja katselin suklaakalenteria, että jos itselle jonkun ostaisi. Olen 50. vastaaja 33.
Ollaan miehen kanssa 24-vuotiaita ja silti joka vuosi hankimme OMAT joulukalenterit. Mies ostaa minulle myös vappupallon joka vuosi :)
Ostin jouluisen, perinteisen kuvakalenterin ja postikorttikalenterin jo lokakuussa. Joulukuu ilman kalenteria on kuin avaruus ilman olioita, vai miten se menee :D. Olen siis 19v. 11-vuotiaalle veljelleni riittää se kalenteri, mikä tulee Aku Ankan mukana ja 15-vuotiasta siskoa ei vois vähempää kalenterit kiinnostaa. Nuorin siskomme, 7v, halusi kalenterin ja sai samankaltaisen kuin minä.
Olen kuuskymppinen ja ostin partilaisten kalenterin itselleni. Ei tunne ikärajoja kalenterin ostot.
No itse muistan että noin 5-9 vuotiaana vielä jaksoi kiinnostaa. 8-vuotiaana oli kai jonkinlainen huippuvuosi päällä, kun oli 6 eri kalenteria seinällä, myös noita typeriä kuvallisia kalentereita. T. mies.
Ostin juuri miehelleni 52 v. veikkauskalenterin. Ilahtui silminnähtävästi! Itselläni 42 v. on kaksi kuvakalenteria. Ei joulun odottaminen ikää katso. Hauska niitä luukkuja on aamuisin räpeltää.
Meillä 14 v poika päätti sitten kuitenkin haluta salmiakkikalenterin. Ja minä 42 v äiti ostin itselleni suklaakalenterin.
Mun mielestä kaiken ikäiset voi ottaa joulukalenterin jos haluaa. Mulla on suklaakalenteri ja olen 39v äiti, lapsillakin on
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 18:41"]Oon 17-v, enkä ole vuosiin saanut joulukalenteria :D Ihan rehellisesti ei ole tullut edes mieleen pyytää sellaista, olen jotenkin unohtanut koko asian. Viimeksi minulla oli sellainen joskus 12-veenä. Pikkuveli 16-v ja nuoremmat sisarukset hankkivat yhä joulukalenterit, niinkuin 22-v siskokin.
[/quote]
Miksi miinuspeukut? Tykkään muuten joulusta, olen äidin apuna joulusiivouksessa, -ruuanlaitossa ja -koristelussa, ostan ja annan joululahjoja, mutta joulukalenteria en ole enää vuosiin hankkinut :)