Minkä ikäinen ei enää tarvitse joulukalenteria?
Kommentit (51)
Olen 25 ja sain ystävältäni yllärinä suklaakalenterin :)
Oon 24 ja äiti tekee mulle vieläkin joulukalenterin. :) Siskon kanssa ollaan usein tehty myös äitille ja isille.
Ostin äidilleni ja täytti juuri 50v.
Olen 19 ja asun yksin, silti äiti osti mulle kalenterin ja varmasti ostaa myös seuraavina vuosina tai sitten ostan itse :) itse haluan että joka aamu saa avata sen luukun
Viime jouluna 10-v unohti availla luukkuja, mutta jonkinlainen hankitaan tänäkin vuonna:)
27-vuotiaalle lähti postissa kalenteri.
Olen 20, ja ostaisin suklaakalenterin, mutten taida raaskia kun lähden jo 17.päivä pois maasta..
Olen 27 ja ostin just itselleni kalenterin. :)
Ostan niin kauan kuin lapsi haluaa. Samoin on vappupallon kanssa. Esikoinen taisi luopua joulukalenterista 16-vuotiaana.
14- ja 11-vuotiaat halusivat tänä jouluna kalenterit.
Mun 14 v haluaa dumle- kalenterin. 12 v haluaa minkä tahansa.
Legokalenterit loppui kymmenen ikävuoden tienoilla.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 18:37"]
Olen 20, ja ostaisin suklaakalenterin, mutten taida raaskia kun lähden jo 17.päivä pois maasta..
[/quote]
Voihan ne loput luukut avata kerralla tuollon 17. päivä. :)
Oon 17-v, enkä ole vuosiin saanut joulukalenteria :D Ihan rehellisesti ei ole tullut edes mieleen pyytää sellaista, olen jotenkin unohtanut koko asian. Viimeksi minulla oli sellainen joskus 12-veenä. Pikkuveli 16-v ja nuoremmat sisarukset hankkivat yhä joulukalenterit, niinkuin 22-v siskokin.
Ehkä oli pojalla vielä 8 v mutta sen jälkeen moinen ei kiinnostanut.
Tänään ostin 16v pojalle ja 13v tytölle, olivat ihan tyytyväisiä. :)
Mieheni on 51 vuotta ja ostin hänelle Veikkauksen raaputusjoulukalenterin. Minä olen 47 vuotta ja ostin itselleni Paulig Cupsolo- joulukalenterin. 20- vuotias tyttäremme asuu omillaan, mutta halusi suklaakalenterin ja äitihän osti. Kotona on 16-, 9- ja 7- vuotiaat lapset ja jokainen halusi joulukalenterin ja sai. 23- vuotias poikamme asuu omillaan. Hänen joulukalenteristaan en tiedä.
Mistä syystä ap ajattelet, että ei "tarvitse" kalenteria?
Voihan se olla vaikka joku hyväntekeväisyyskalenteri, partiolaiset esim myyvät omaansa.
Äitini 70-vuotias omistaa suklaakalenterin :")
Olen 22 ja tarvitsen