Lavuaarin reiässä tumma pitkä kihara hius
Mies oli kotona viikonlopun yksin. Itselläni vaalea suora tukka.
Mitä tekisit?
Mun mies eitakuulla kyllä tunnusta mitään, että sen puoleen kysymys turha.
Kommentit (32)
Nämä pn niitä elämän paskoja hetkiä. Been there, done that.
Meillä oli vessanlattialla pitkä musta hius. Minä olen vaaleatukkainen ja mies oli poissa koko viikonlopun. Lapseni ovat lyhyttukkaisia. No ei täällä ole kukaan käynyt.
Olen pahoillani. Ei noita ilmasta tyhjästä lentele
Sanottakoon nyt tähän provoaiheeseen sen verran että hiuksia voi kulkeutua lähes mistä vaan ihan minne vaan.
Jos joskus poistuu neljän seinän sisältä.
Ota hius talteen ja lähetä dna-testiin. Odota tulokset ennen kuin kohtaat miehesi aiheen tiimoilta.
Joskus talopesulasta tullut hius ja koirankarvoja
Kurkistapa vielä eteisen maton alle. Tai roskapussissakin voi olla tumma hius. Entäpä oletko katsonut tyynyn alle?
Vierailija kirjoitti:
Ota hius talteen ja lähetä dna-testiin. Odota tulokset ennen kuin kohtaat miehesi aiheen tiimoilta.
Mitä hittoa? Ei kai ne nimiä sieltä sano
Se on minun. Harrastimme suihkussa hiusten pesua ja miehesi oli hieman kovakourainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa? Ei kai ne nimiä sieltä sano
Duhh, no selviäisi ainakin se että se on ihmisen karva eikä koiran karva, ja onko se naisen vai miehen. Pitääkö kaikki saada lusikalla valmiina pureksittuna?
Hiuksia voi kulkeutua vaatteiden ja tavaroiden mukana, mutta on tietenkin myös mahdollista että kotonasi on ollut vieraita.
Vierailija kirjoitti:
Ylipitkä pimpsukkakarva?
Joo varmaan jokuhevaritussu.
Mutta eikös miehesi ole Tumma kiharapäinen?
Vai oliko käynyt lampolassa " B-ää , Mää, sää" 🐏🐑
Ihan liittymättä tuohon löytöösi, jos olet lähtökohtaisesti sitä mieltä, että "miehesi ei kysyttäessä tunnusta mitään", niin miksi olet ihmisen kanssa, johon et voi syystä tai toisesta luottaa?
Sun täytyy vaan hyväksyä se että joku tumma heppu poraa miestäsi papanaluukkuun.