Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne menit eron jälkeen yöpymään jos et heti löytänyt omaa asuntoa

Vierailija
03.10.2021 |

?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies meni vanhemmilleen, soitti parin pv.n päästä sopiakseen, koska hakee tavaransa; sovittiin seuraavalle viikolle. Pysyttelin poissa sen käynnin ajan, kun hakivat ne ex-apen kanssa.

Lisäys tähän: asunto on kokonaan minun, joten muua vaihtoehtoa ei ollut kuin miehen lähteminen muualle.

Omistin minäkin asunnon kokonaan itse, mutten kyllä saanut ex-miestäni noin helposti ulos, sillä hän tunsi oikeutensa ja oli valmis niitä käyttämään, vaikka ero tuli sen vuoksi, että mies löysi uuden naisen. Hauskinta tietysti oli, että eropäätöksen jälkeen mies ei maksanut ruuistaan ja lastemme kuluista senttiäkään, vaan eleli täysin siivelläni uutta rakkauttaan hehkuttaen ja minua haukkuen viisi kuukautta omistamassani asunnossa. Vireille laittamani häätö sai miehen lopulta lähtemään.

Kauhea tilanne, ja olisin itse moisesta pimahtanut.

Vierailija
42/49 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävän ex-kumppani maksoi tälle vuoden vuokrat uudesta kämpästä, omisti itse sen "yhteisen", johon jäi.

Onneksi jotkut erot sujuvat ok.

Ohhoh 😳

No siinä on ollut jo tosi yritystä että pakko päästä eroon hinnalla millä hyvänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävän ex-kumppani maksoi tälle vuoden vuokrat uudesta kämpästä, omisti itse sen "yhteisen", johon jäi.

Alapeukku Aatulle sanottakoon, että kyseessä miespari.

Vierailija
44/49 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh 😳

No siinä on ollut jo tosi yritystä että pakko päästä eroon hinnalla millä hyvänsä.

Voi sinua kyynistä.

Vierailija
45/49 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksä muutti toiseen huoneeseen, silleen meni puoli vuotta ennenkun löysi uuden asunnon.

Kieltämättä loppupuolella alkoi vähän risoa kun deittailin jo toista, mutta ihan asialliset välit meillä oli. Pahimmat riidat oli ennen eroa.

Lypsätitkö reikääsi siis exäsi nenän alla xD

Kai nyt järki sanoo että ei siellä entisessä yhteisessä kodissa ketään käynyt niin kauan kuin oli sama asunto, sillähän se alkoikin risoa.

Vierailija
46/49 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut raha"mies" olla nainen taaskaan.

Ei, kuten ei hänen kumppaninsakaan.

Vierailija
47/49 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähdin lasten kanssa vanhemmilleni. Ei tarvinnut lasten nähdä sitä paskaa enää ja mun kiduttaa itseä, kun eksän uusi siellä jo oli mittailemassa verhoja yms.

Vierailija
48/49 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh sanotaanko näin että mun ei tartte yhden ainutta yötä olla ilman majapaikkaa, jos en halua...

Yleensä minut pyydetään hotelliin...

Vierailija
49/49 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi exän kanssa meidän yhteisessä omakotitalossa joka oli myynnissä. Ex oli riitaisa ja rupesi olemaan uhkaavan tuntuista niin lähdin sitten mökille kunnes vuokra-asunto vapautui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi