poikakaverin kanssa oleminen ei enää kiinnosta.
Hei!
Osaisiko joku sanoa, että kun olemme poikakaverini kanssa seurusteltu vasta vähän aikaa ja olemme tavanneet sillen että olen ollut koiran kanssa ulkoilemassa. Aluksi hän oli kiva ja on edelleen ja hän tykkää minusta ja mä hänestä, mutta tällä viikolla on tullut minulle sellanen olo että en halua nähdä häntä enää. En enää viihdy hänen seurassa niinkuin aluksi, silloin kun tutustuttiin. Mitä mä voisin tehdä, hänen näkeminen hermostuttaa, vaikka olemme tunteneet Toukokuusta asti. Suoraan sanottua EVVK =) ja tämä henkilö on minun ensimmäinen poikakaverini, en ole koskaan ollut parisuhteessa. Kai tämä kaikki johtuu siitä, että olen tottunut olemaan yksin, enkä kenenkään pojan kanssa vai kuinka sen nyt sanoisi?? :-[;) Haluisin olla vieläkin sinkku enkä aina jonkun kanssa kylki kyljessä
Kommentit (4)
Sitten vaan sanot sille sun poikkikselles, ettet halua kiehnätä kylki kyljessä. Tapaile omia kavereitasi ja harrasta niin kuin ennen poikkista. Sille pojallekin tekee hyvää olle joskus erossa sinusta. Ei saa olla liian takertuva. Ei se elämä pysähdy seurustelemiseen, vaikka jotkut niin luulevatkin.
Menehän kyselemään tätä demi-palstalta, teinari.