Minua kosittiin.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Ero tulee kuitenki
Ikävää, jos sinun parisuhteet eivät ole kestäneet.
Siellä kihlattiin ja siellä kosittiin, kohta tyhjät rahapussit niin.
Olet siis aivopesty naisraukka, jonka ainoa tavoite elämässä oli päästä naimisiin.
Onneksi olkoon! Toivotan onnea ja pitkää avioliittoa teille!
Oneksi olkoon. Minuakin on kosittu,olen antanut pakit syystä.Lainaten Mae Westi lausumaa: Avioliitto on laitos ja en ole viellä latos kypsä!
Kosiko kenties luudanvarsi 🧹. Onnea Teille ja pitkää liittoa luudan kanssa💍
Mistä käytännössä pitäisi onnitella?
Vierailija kirjoitti:
Olet siis aivopesty naisraukka, jonka ainoa tavoite elämässä oli päästä naimisiin.
Oliko ihan pakko tunkea feminismiäsi tännekin? Ettekö ikinä voi olla onnellisia toisten puolesta?
Ihanaa! Onneksi olkoon?
Milloin hääkellot soivat?
Millainen kihlasormus, haluatko avautua palstalle?
Mukava kuulla tällaisiakin uutisia palstalla. Onnea paljon! Miten kosinta tapahtui, ja tuliko täysin yllätyksenä?
Onnea, onnea, onnea vaan
punainen tupa ja perunamaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ihan pakko tunkea feminismiäsi tännekin? Ettekö ikinä voi olla onnellisia toisten puolesta?
Ei hyvänen aika, olen kauhuissani puolestasi ja erittäin surullinen. Hirveä kohtalo palvelijana sinulla. Siivoa, pyykkää, pese, silitä, anna sitä ihteään, laita ruokaa, toteuta alati kumppanin toiveita, tee kuten kumppanisi käskee, ei omaa aikaa ja oma elämäsi on valunut viemäriin.
:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvänen aika, olen kauhuissani puolestasi ja erittäin surullinen. Hirveä kohtalo palvelijana sinulla. Siivoa, pyykkää, pese, silitä, anna sitä ihteään, laita ruokaa, toteuta alati kumppanin toiveita, tee kuten kumppanisi käskee, ei omaa aikaa ja oma elämäsi on valunut viemäriin.
Olet kyllä ymmärtänyt jotain väärin...
Manguitko sitä? Olit jo alkanut puhumaan naimisiinmenosta eli olit jo kosinut itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä ymmärtänyt jotain väärin...
Sillä lailla AV-ketjuissa kerrotaan. Naiset kertovat kuinka joutuvat tekemään kaiken yksin ja kuinka kumppani ei osallistu. Parin vuoden kuluttua luetaan sinun avauksiasi samoista ongelmista.
Ei kiinnosta. Ero tulee kuitenki