Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä yritän pitää siistinä kaiken

Vierailija
26.11.2014 |

Mutta välillä ei jaksa. Tulin just töistä kotiin. Keittiön lattia on tahmea ja siinä on sokeria? Lapsi oli koulun jälkeen kaatanut mehua vahingossa lattialle. Oli pyyhkinyt mutta pitäisi tuo pyyhkiä uudestaan. Pyykkiä en kerkiä pestä tai silittää sitä mukaa kun tulee. Tai edelliset ei kerkiä kuivua. Joka päivä wc:n lattia on pissatahroissa kun poika ei opi pissaamaan istualleen ( minä vahingossa opetin pissimään seisoen). Koko ajan jotain. Nyt ymmärrän äitiäni joka stressasi myös siivoamisesta. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 16:37"]

Siis tuntuu että teen kaiken väärin tai olen tehnyt. Sitten kun olen yrittänyt lapsille tai miehelle iskostaa tapoja mitä itse haluan niin mies ignooraa ne täysin. Sanoo ettei kannata stressata tuollaisista jne. Ja mulle on kaikki opetettu päin p..tä. Mistään en ole saanut tietää miten muut tekee. Tuo mehu nyt oli vaan yksi esimerkki. En edes tiedä mistä kysyä. Ja joo olen ihan hemmetin tyhmä mutta niin on myös olleet mun kasvattajani.

ap

[/quote]

Höpö höpö- Kyllä sinä saat tehdä juuri siten kuin sinusta hyvältä tuntuu. Koittakaa miehen kanssa löytää joku kultainen keskitie, ainakin useimmissa asioissa. Minunkin mielestäni stressaaminen on ihan turhaa, vaikka siisti koti onkin ihana asia. Luota itseesi, ei sinun tarvitsekaan tietää miten muut asioitaan tekevät.

Vierailija
22/22 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on, kun on lapsia.

Minusta olisi kamalaa, että joku muu sotkisi kämppääni sillä aikaa, kun olen itse töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän