Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset jankuttavat mMIIIIIELIpidettä?!

Vierailija
26.11.2014 |

Maailman ärsyttävin sana on MIELIPIDE. Sitä käytetään aivan liikaa puhuttaessa ja silloinkin kun kyseessä ei edes olisi mikään mielipideasia.
Oletteko esim. netin keskustelupalstoilla kuulleet jankutettavan seuraavan tyylistä aivan mitäänsanomatonta mantraa joka syvemmällä kuulostelulla on vain puhetta puheen vuoksi koska ei keksitä muutakaan sanottavaksi ja luullaan että sitä "mmjiiiiieelipidettä" hokemalla kuulostetaan jotenkin fiksummalta ja nokkelalta? "No mä sanoinki vaa mun mielipiteen! No se on sun mielipide! Jokaisel on oma mielipide, sul on sun ja mul on mun. Saa sanoo oman mielipiteeeensä jos haluu. Mua ei kiinnosta sun mielipiteet tai jos mä sanon mun mielipiteen niin se tulee siihe sanoo sen mielipiteen ja omg siis niinku tää oliki vaa MUN mielipide! No se onkin SUN mielipide! Munnei tarvi kuunnel kenenkää toisen mielipiteit kosk mul o omatki ja mielipiteet on niinku p*sereijät, jokaisel on omasa." Jne.. Mielipide sitä ja mielipide tätä. Ja vielä oikein venyyyytetään sitä "mmmiiieli" -sanaa ja loppuosa "pide/piteet" livautetaan oikein nopeasti. Se kuulostaa 10x samassa lauseessa jankutettuna aivan älyttömän idioottimaiselta. Etenkin teinit viljelevät tuota jutuissaan paljon. Eikö kellekkään tule mieleen korvata sitä jollakin muulla sanalla tai edes miettiä mitä se ainainen "jotakin mielipidettä oleminen" ylipäätään tarkoittaa tai onko kyseessä edes mielipideasia? Voisiko joskus ilmaista itseään muuten kuin tuomalla esiin näitä "mmjiiiiiiielipiteitä"? Joka kerta kun kuulen jonkin teinin tai nuoren aikuisen takertuvan tuohon mielipide-sanaan ja jäävän toistelemaan sitä tarpeettoman monta kertaa minuutin aikana, tekisi mieleni repiä korvat irti siltä. Kertakaikkiaan raivostuttavaa verbaliikkaa (lue: sen puutetta). Meillä on kaunis äidinkieli, älkää tylsistyttäkö sitä yksitoikkoisuudella ja pelkillä mmmiiiiielipiteillä.
Ajatelkaa enemmän sitä, mitä haluatte sanoa.

Just saying..! Tää nyt oliki vaan mun miiiieelipide!

N25

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaunis äidinkieli. Just saying.

Vierailija
2/4 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:50"]Meillä on kaunis äidinkieli. Just saying.
[/quote]

No se on SUN mielipitees! Sä saat pitää sun mielipteen jokaisel on omansa sul on sun mielipide ja mul on mun mielipide ei sun tartte tulla kertoon tänne sun mielipiteit koska mul on jo mun mielipiteet ja mua ei kiinnosta sun mielipiteet ja tää onkin vaan mun mielipide!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteillä ei ole mitään merkitystä. Pysyttäisiin vaan tosiasioissa.

Vierailija
4/4 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien mielipiteet eivät ole saman arvoisia.