Penikseni on levossa 1cm pituinen
Erektiossa kuitenkin 17,5cm. Hävettää käydä uimahalleissa ja vastaavissa tämän takia.
Eli kirjaimellisesti lähes munaton kun ei seiso, miltä naisen näkökulmasta tämä kuulostaa? Nauraisitko minut pystyyn ?
Kommentit (42)
Sentin muna levossa? Well that's different...
Tuon luonnonihmeen haluaisin nähdä. Jotenkin en vaan usko tätä väittämää. Tee vaikka YouTube linkki jossa näkyy kasvu 1 cm -17 cm.
Tuhat munaa olen ainakin nähnyt ja niistä ollut kaksi mikropenistä ja ei ne nysät kasvaneet kun pikkurillini kokoisiksi.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:51"]Tuon luonnonihmeen haluaisin nähdä. Jotenkin en vaan usko tätä väittämää. Tee vaikka YouTube linkki jossa näkyy kasvu 1 cm -17 cm.
Tuhat munaa olen ainakin nähnyt ja niistä ollut kaksi mikropenistä ja ei ne nysät kasvaneet kun pikkurillini kokoisiksi.
[/quote]
Youtube antaisi banaania heti jos tuollaisen postaa... Kyllä se vaan näin on, sentistä lähes 18cm. Miten lie piilossa sitten.
Kyllä tämä mahdollista on, meinaan nähty on. Ihan kivankokoinen yhdelläkin kasvoi vaikka levossa helkkarin pieni.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:51"]Tuon luonnonihmeen haluaisin nähdä. Jotenkin en vaan usko tätä väittämää. Tee vaikka YouTube linkki jossa näkyy kasvu 1 cm -17 cm.
[/quote]
Youtube antaisi banaania heti jos tuollaisen postaa... Kyllä se vaan näin on, sentistä lähes 18cm. Miten lie piilossa sitten.
[/quote]
Pakko olla paljon läskiä alavatsalla ja nivusissa.
Millainen keskimitta on mammoille tyydyttävä? Kelpaako erektiossa oleva 15cm kulli?
T: Mies
No joillakin se vaan kasvaa helvetin paljon versus lepotilaan. On näitä nähty, ei siitä lepotilasta voi oikein mitään päätellä.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:49"]
Millainen keskimitta on mammoille tyydyttävä? Kelpaako erektiossa oleva 15cm kulli? T: Mies
[/quote]
Tosta yhdestä ketjusta voisi päätellä, että ihanne mitta on käsivarsi. Täällä pyörii senverran löysäpilluista porukkaa.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:52"]
Onko ap:lla mikropenis?
[/quote]
Etkö osaa lukea.
Penikseni on levottomana 20 cm pituinen (ja tosi levottomana 21 cm, tosin silloin olin vieraan naisen kanssa)
No miehelläni on tosi lyhyt, juuri saman mittainen, mutta hyvin paksu!On jotenkin sisällä vatsaontelossa se penis lepotilassa, vähän kuin hevosella! Mutta kun paisuu, paisuu todella paljon... Ja siis ihanan paksu! Pituutta n. 15 cm. Eli ei ole mikään mikropenis, vaan sellainen sisällä oleva penis jännällä tavalla.
Munkin mies on sen 5 cm levossa, mutta seisokki jotain ihan muuta. Kerran humalassa eräs miehen kaveri alkoi inttämään, että miten voin sen kanssa olla, kun on niin pieni muna, hän on sen saunoessa nähnyt. Vastasin vaan, että nai sitä joskus ja ylläty. Yllätyin itsekkin joskus aika lailla.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:49"]
Millainen keskimitta on mammoille tyydyttävä? Kelpaako erektiossa oleva 15cm kulli?
En tiedä moniko täällä vastaa ihan vain pelkästään vittuillakseen kommenteista päätellen suurin osa mutta totuus on että ei naista kiinnosta miehen munan koko vaan mies kokonaisuutena.
Mun miehellä on jättipallit, jotka vetää pippelin sisään pieneksi rusinaksi. Varmaan on häthätää sentin pituinen. Mutta kun se sieltä nousee pystyyn, niin on vallan toimiva peli! Pituutta ei niin hirveesti ole, mutta on ihan mielettömän paksu vehje. Tykkään!
Jaa-a, näitä kummallisia alotuksia alkaa näköjään taas ilmestyä.
Aika siis mennä nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:31"]
Voin kertoa että miehelläni levossa ei kummoinen ei haittaa eikä haitannu saunoessakaan ennenkuin edes tiesin että kokoa löytyy seisokissa. Oon tyytyväinen, ei valittamista. Tyhmät lorttovitut täälä laukoo noita millimuna juttuja, onks kenties iso pillu siinä vaiheesa ahaaha! !!!
[/quote]
Tämä palsta jaksaa aina vain yllättää. Naisten suhtautumisessa toisiin naisiin. Tässä tuli uusin kauhunimittely: tyhmä lorttovittu :( Miettikää nyt vähän miten kirjoitatte ja millaista kieltä käytätte.