Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär asuu lähellä mutta ei käy kylässä kuin 2 viikon välein

Vierailija
03.10.2021 |

Asuu siis noin 15 min kävely matkan päässä mutta käy kylässä vain noin harvoin. Normaalia?itse haluaisin että kävisi kylässä vaikka joku toinen päivä. Harvoin myös käskee kylään. En usko että on kiireinen

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunlaisesi äidit ovat pahimpia

Vierailija
2/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei tykkää kyläilystä yleensä, tai sitten ei tykkää sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi useammin käydä? Iha hyvä väli.

Vierailija
4/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kävisi äidilläni edes kerran kuussa, vaikka asuisin noin lähellä.

Vierailija
5/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti asuu 5 minuutin kävelymatkan päässä ja ollaan nähty kesällä viimeksi. Eikä kumpikaan pidä asiaa mitenkään ongelmallisena.

Vierailija
6/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista että aikuisella on oma elämä.

Vierailija
7/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärelläsi on oma elämä. Ei se aina kerkee nähdä sua vaikka vaikka olisi 1min kävelymatka. Hyväksy se.

Vierailija
8/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äiti on sitä sorttia, että itkee asioitaan Vauva-palstalla, niin en minäkään olisi moisen luuserin kanssa missään tekemisissä. 

Vierailija
9/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko te ennen hänen pois muuttoaan läheisiä ? kävittekö te yhdessä esim. sinun vanhempiesi luona hänen lapsuudessaan ja nuoruudessaan ? 

Meillä oli läheiset välit ja näimme paljon. Myöskin olin itse lapsuudessa saanut viettää paljon aikaa isovanhempieni kanssa, ja nämä olivat myös niin tärkeitä, että niistä on rakkaita lapsuusmuistoja. 

i

Vierailija
10/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikon välein on usein, vaikka välimatka on noinkin pieni. Ei todellakaan ole kovin kiireinen, jos kerkeää 2 viikon välein käymään luonasi.

Toisaalta, jos hän on omaishoitajasi, olisi suotavaa, että hän kävisi useammin.

Vierailija
11/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn kerran viikossa ja minusta se on kohtuu tiheään ja asun puolen tunnin automatkan päässä

Se on kuitenkin aika rajallinen tämä aikuisen vapaa aika ja pitäs kavereitakin nähdä ja viettää aikaa puolison kanssa ja omaa aikaakin tarvii levähtämiseen ja harrastuksiin

Vierailija
12/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän lienee vielä aika nuori tai sitten jo vanhempi, mutta itsenäistyminen on vielä vaiheessa.

Tai sitten hänelle on ihan riittävää kys. kyläilymäärä. Voithan sanoa hänelle että olisi kiva nähdä useammin, mutta ilman että syyllistä tai painostaa.

Vierailija
13/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tietenkään koska olet tyypillinen alhaiseen sosiaaliluokkaan kuuluva suominainen joka vihaa perhettään? 

Vierailija
14/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali määrä.

Vierailija
15/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tytär? Nuorilla aikuisilla on yleensä aika vahva tarve itsenäistyä. Vähän vanhempana alkaa sitten ajatella, että elämä on lyhyt, ja perheen kanssa vietetty aika arvokasta. Oletan siis, että teillä on hyvät välit noin muuten.

Vierailija
16/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen tytär? Nuorilla aikuisilla on yleensä aika vahva tarve itsenäistyä. Vähän vanhempana alkaa sitten ajatella, että elämä on lyhyt, ja perheen kanssa vietetty aika arvokasta. Oletan siis, että teillä on hyvät välit noin muuten.

28v. Muutti kotoa 3v sitten

Vierailija
17/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa itsenäistyä

Vierailija
18/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsi äidin paras ja ainoa ystävä? Se ei ole nuoren syy.

Vierailija
19/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ylä-/alaklikkailijat vain räiskikö ilman ajattelua. Sinun normaali on jonkun toisen helvetti.

Vierailija
20/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tietenkään koska olet tyypillinen alhaiseen sosiaaliluokkaan kuuluva suominainen joka vihaa perhettään? 

Oletko vähän yksinkertainen? Ei riipu mitenkään sosiaaluokasta tms. onko väleissä vanhempien kanssa vai ei. Ihan voi olla rikkaasta ja koulutetusta perheestä, mutta ei pahemmin ole vanhempien kanssa tekemisissä tai ei ollenkaan tekemisissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi