Laihduttaisitko jos sun BMI olisi 22
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Minulla menee vähän tuon alle... Mutta en huomaisi eroa, vaikka menisikin vähä yli :) Aivan normaalipaino, oli sitten kropassa lihasta tai ei.
No tämäpä, kun se on normaalipaino, vieläpä täsmälleen keskellä normaalipainoa. Varmasti suurempi osa ihmisistä on terveitä tuossa painossa kuin missään muussa sattumanvaraisesti valitussa. Mutta täällä aina vihataan, jos joku tykkää olla normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla menee vähän tuon alle... Mutta en huomaisi eroa, vaikka menisikin vähä yli :) Aivan normaalipaino, oli sitten kropassa lihasta tai ei.
No tämäpä, kun se on normaalipaino, vieläpä täsmälleen keskellä normaalipainoa. Varmasti suurempi osa ihmisistä on terveitä tuossa painossa kuin missään muussa sattumanvaraisesti valitussa. Mutta täällä aina vihataan, jos joku tykkää olla normaalipainoinen.
Täällä nimenomaan vihataan, jos joku tykkää olla hoikka, esim. BMI 20. SeKIN on normaalipaino, mutta jos sanot tykkääväsi itsestäsi enemmän sen kokoisena, alapeukkuja satelee. Kuten tällekin viestille.
Käytän elämäni johonkin muuhun kuin tietyn BMI:n tavoitteluun. Suossittelen muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Käytän elämäni johonkin muuhun kuin tietyn BMI:n tavoitteluun. Suossittelen muillekin.
Onko olemassa vain kaksi vaihtoehtoa? Joko käyttää elämänsä bmi:n tarkkailuun tai sitten ei tiedä sitä ollenkaan?
Mulkku-Jussi kirjoitti:
25 on ihan passeli naisen bmi.
Tiimalasivartalloinen vaimoni on kauneimmillaan tuonnkokoisena.
Mikä siinä on että nämä pullukoista tykkäävät setämiehet eksyy aina paikalle kun painosta puhutaan. Ihan sama mikä läs... bodipositiivinen on jossain iltapäivälehden höpöhöpöjutussa, niin siellä on nämä samat tyypit kertomassa kuinka kaunis hän on.
Ei helvetti.
Laihdutin ja laihdutan edelleen. Bmi oli 22,2 ja nyt vähän päälle 20. Rasvaa pitää vielä vähentää. Bmi tosin nousee jos alan käydä taas punttisalilla ja saan lihasta. Silloin ei bmi nousu tietenkään haittaa. Enemmän on merkitystä kehonkostumuksella kuin bmi:llä.
Vierailija kirjoitti:
Mulkku-Jussi kirjoitti:
25 on ihan passeli naisen bmi.
Tiimalasivartalloinen vaimoni on kauneimmillaan tuonnkokoisena.
Mikä siinä on että nämä pullukoista tykkäävät setämiehet eksyy aina paikalle kun painosta puhutaan. Ihan sama mikä läs... bodipositiivinen on jossain iltapäivälehden höpöhöpöjutussa, niin siellä on nämä samat tyypit kertomassa kuinka kaunis hän on.
Ei helvetti.
Tuossakaan koossa ei olla pullukoita, varsinkaan tiimalasin mallisena, eikä siis marginaalikehoisia eikä kehopositiivisuuden tarpeessa. Sitä tietysti sopii ihmetellä, että ketjuun tullaan kommentoimassa muiden eikä omaa painoa, mitä siis kysyttiin.
En, mun bmi on 22 ja olen oikein sopiva
Riippuu täysin yksilöstä. Itse olen lapsesta saakka ollut laiha ja ns. pieniluinen. Olen myös entinen kestävyysurheilija ja kuntoilen edelleen päivittäin. Om BMI ei ole koskaan ollut yli 20, joten jos nuo pari yksikköä lisää lävähtäisi pelkkänä läskinä, olisi laihduttamiseen aihetta.
Sitten taas jollain lihaksikkaalla voimailijalla on BMI reilusti yli 22 eikä mitään syytä laihduttaa.
Itselläni BMI 23 ja yritän laihduttaa BMI 21
Riippuu tosi paljon vartalonmuodosta mille näyttää. Itselläni on tässä painossa nyt kaksaria, joten todellakin yritän tehdä asialle jotain.
Aion vielä jonkin verran pudottaa. Ehkä BMI 21 olisi hyvä.
Mulla on paino noussut ja kroppa kiinteytynyt kivan timmiksi liikunnan myötä, nyt bmi 24. Lössömpänä olin kevyempi ja bmi 22. Että tosi vähän toi lukema kyllä kertoo, pelkästään sen oletko normaalipainon rajoissa.
Olen aina ollut luonnostani varsin hoikka, joten varmaankin laihduttaisin, sillä tuo olisi minulle paljon. Tällä hetkellä painoindeksini on 17,4 ja pari kiloa voisin tähän ottaa päälle, mutten enempää.
En varmasti. Kehonkoostumusta saattaisin yrittää muuttaa mutta laihduttaa en. Itse asiassa minusta bmi 22 olisi aika ihanteellinen, jos kehossa olisi hyvin lihasta.
Useimmat naiset ovat kauneimpia alhaisella painoindeksillä. Mutta terveydelle sillä ei ole väliä, onko BMI 18,5 vai 25.
Olen aina ollut ruipelo, oli työn ja tuskan takana saada BMI nostettua merkittävästä alipainosta nykyiseen (hyvin) lievään alipainoon. BMI 22:n matkaa olisi sellaset 11 kiloa, jota on äkkiseltään vaikea kuvitella. Vetäisin varmaan yleisen voinnin perusteella, nyt on paljon parempi olo kuin mitä ruipelokaudella et jos tollon olis tätäkin energisempi olo niin en varmaan laihduttais.
Varmaan. Ihan normaali BMI, terveellinen. Mutta en ole tyytyväinen edes nykyiseen vartalooni ja olen BMI 17.5. Eli valehtelematta varmaan laihduttaisin.
Oma bmi on tällähetkellä 24, laihduttaisin jos olisi tuo 22