Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jota tapailen oli käynyt stalkkaamassa sosiaalista mediaani ja puhuu niistä aiheista

Vierailija
17.11.2023 |

Kun kyseenlaistin erästä asiaa hänessä, hän sanoi että hänellä on ongelma x ja sekin oli sama kuin profiilissani.

Hän on myös ehdottanut treffejä tilaisuudessa, jossa aihe on erikoinen, mutta sekin löytyy prifiilistani.

Liian outoa?? Tapauksia on jo niin monta että olen varma hänen käyneen siellä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks toi oo ihan perus? Luulitko somesi olevan salainen ja auki vain kutsuvieraille?

Vierailija
2/10 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks toi oo ihan perus? Luulitko somesi olevan salainen ja auki vain kutsuvieraille?

Ei minusta, en minä käy urkkimassa. Ja eikö se ole valehtelua, jos käyttää tekosyytä ongelman selittelyyn, jos on minua miellyttääkseen ottanut selityksen profiilistani. Eikä voi oikeasti puhua ongelmasta kuten kuuluisi.

Ei minua muuten haittaa että siellä käydään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiinnostunut mutta sinä et opi hänestä ihmisenä yhtään mitään. 

Vierailija
4/10 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan normia tsekata miltä kenenkin tutun some näyttää. Jos sulla on salattavaa noista asioista, et käyttäisi suomea tai mainitsi niitä siellä.

Niin yksinkertaista.

Vierailija
5/10 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on ihan normia tsekata miltä kenenkin tutun some näyttää. Jos sulla on salattavaa noista asioista, et käyttäisi suomea tai mainitsi niitä siellä.

Niin yksinkertaista.

Etkö vieläkään tajua, ei minulla ole yhtään mitään salattavaa!

Mutta on vale väittää että hänellä on sama lääketieteellinen ongelma kuin eräässä sivustossa jota seuraan. Vaikka oikea syy voisi esim olla että hän on manipuloiva.

Vierailija
6/10 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kiinnostunut mutta sinä et opi hänestä ihmisenä yhtään mitään. 

Opin hänestä koko ajan kuuntelemalla ja keskustelemalla.

Vierailija
7/10 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä vaan stalkkerille. Joko löysit uuden stalkattavan siis ap? Ainakin yks samanlainen sekopää on olemassa, ap. Toi kai on hakkereiden ja stalkkereiden tapa rehennellä omalla toiminnallaan. 

Vierailija
8/10 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä vaan stalkkerille. Joko löysit uuden stalkattavan siis ap? Ainakin yks samanlainen sekopää on olemassa, ap. Toi kai on hakkereiden ja stalkkereiden tapa rehennellä omalla toiminnallaan. 

Mitä ihmettä sinä selität. Minä en stalkkaa ketään. En muutenkaan ole sosiaalisessa mediassa aktiivinen.

Kiinnostaa ihmisiin tutustuminen ihan livenä.

Vierailija
9/10 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se sinun some ole sitä varten, että siellä käydään?

Stalkkaaminen on sellaista mitä ei ole tarkoitettu eli esim kotinurkilla tai työpaikalla kyttääminen, seuraaminen ym. 

Vierailija
10/10 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se sinun some ole sitä varten, että siellä käydään?

Stalkkaaminen on sellaista mitä ei ole tarkoitettu eli esim kotinurkilla tai työpaikalla kyttääminen, seuraaminen ym. 

Edelleenkään se ei ollut pääsia tässä. Luitko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi