Luulin löytäneeni elämäni miehen :(
Mies oli kaikkea mitä mieheltä toivon (ei mikään miljonääri-malli kuitenkaan, palstan lassukoille tiedoksi.) Hän sanoi miten tunsi kanssani jotain mitä ei ole vuosikausiin tuntenut ja miten hänellä on tunteita minua kohtaan. mies oli myös selvästi mustasukkainen jos edes mainitsin muista miehistä ja kohteli minua tosi kivasti ja teki kivoja huomioonottavaisia eleitä. Sitten eilen päätin tunnustaa ihastukseni ja mies ei vastannut kyseiseen viestiin mitenkään, aikuinen mies. Kylläpä nyt harmittaa, menetin miehessä myös hyvän ystävän jonka kanssa oltiin juteltu syvimmistäkin salaisuuksistamme.
Miten tästä eteenpäin? Emme seurustelleet, mutta tuskinpa tämä tästä normaalisti jatkunee enää.
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:35"]Hetkinen siis, miten tunnustit ja mitä tarkalleen ottaen tunnustit? Jos olette jutelleet vaikka mistä, mies sanonut tunteneensa "jotain mitä eiole vuosiin tuntenut" ja seksiäkin on ollut, niin miten mies ei voi ymmärtää, mitä tarkoitat sillä, että olet ihastunut? Minä ottaisin tuossa tilanteessa oletuksena, että toinen on ihastunut. Oletko sanonut jotenkin epäselvästi tai niin, että mies on voinut tulkita siitä jotain muuta?
[/quote] riidan päätteeksi sanoin miehelle pitäväni hänestä minkä vuoksi käyttäydyn välillä omituisesti, ja siinä selitys ajoittaiselle äksyilylleni kun en ole halunnut vaikuttaa roikkuvalta. (Sovimme seksisuhteesta aikanaan. Eli seksin saamisen vuoksi miehen ei ole tarvinut puhua lämpimikseen.)
Taas yksi prinsessa, joka luulee itsestään liikoja! Kasva, kasva ja kasva!
Oliko lasten nimet jo mietittynä päässäsi? Kirkko varattu?
No säähän jo analysoitkin ongelman ytimen. Teillä fuckbuddysysteemi, joka sopi miehelle kuin sormi pyllyyn. Mies ei ollut ihastunut, mutta ei halunnut että panet muitakaan, ihan normaali eläimellinen reaktio.
Nyt kerroit että sulla on tunteita, mies pakeni koska homma ei enää ollut mitä oli sovittu. Vaikea varmaan palata pelkkään seksiin, mutta ehkä pelkäksi kaveriksi?
Mies ei selvästi halunnut sun kanssa perhettä tai tiivistä seurustelusuhdetta, vaan sillä oli kaikki mitä se halusi jo sulta saatuna valmiiksi. Ja mahdollisuus samalla pitää hauskaa myös muiden kanssa, koska te olitte "vaan kavereita" ilman sitoumuksia.
Sille suhteen kehittyminen olis ollut lieka kaulaan.
Mies vastasi että vastasi myöhässä koska ei ymmärrä mitä tarkoitan. Tuon suoremmaksi ei voi muuttua, etenkin kun aiemminkin olen hyvin vahvasti siihen suuntaan epäsuorasti vihjannut. Hän myös toivoi etten ole pettynyt ja vihainen hänelle. Ei siis kovin lupaavaa.
Harmi että olimme hyviä ystäviä ja seksi luisti, mutta mies ei silti näe minua romanttisena kumppanina. (Koen olevani kauniskin ja miehen entisiä paremman näköinen eli tuskin siitä on kyse ettenkö olisi tarpeeksi viehättävä. Tai ehkä sitten niin...)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 09:10"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 09:01"]Hymähdys ja tirks...Hän sanoi miten tunsi kanssani jotain mitä ei ole vuosikausiin tuntenut...mikä klisee. :D [/quote] näin jälkikäteen mietittynä niinhän se olikin ja kai menin helppoon ja olin tyhmä. Olo silti kamala.
[/quote]
Olet tyypillinen panoalusta.
Hetkinen siis, miten tunnustit ja mitä tarkalleen ottaen tunnustit? Jos olette jutelleet vaikka mistä, mies sanonut tunteneensa "jotain mitä eiole vuosiin tuntenut" ja seksiäkin on ollut, niin miten mies ei voi ymmärtää, mitä tarkoitat sillä, että olet ihastunut? Minä ottaisin tuossa tilanteessa oletuksena, että toinen on ihastunut. Oletko sanonut jotenkin epäselvästi tai niin, että mies on voinut tulkita siitä jotain muuta?
ei tuskinpa ja jatkunee samassa lauseessa.
ja niin minäkin luulin. tosin me seurustelimme. ja nyt hauduttelemme tahoillamme yhteenpaluun mahdollisuutta. aina välillä vajoan epätoivoon, välillä muistan miehen vittumaiset piirteet ja ajattelen, että ihan sama... enpä tiedä. ikävä on kyllä. turha väittää muuta. :(
Ette siis seurustelleet millään tapaa ja nyt olet itkemässä paskaa kohtaloa?
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 08:30"]
Ette siis seurustelleet millään tapaa ja nyt olet itkemässä paskaa kohtaloa?
[/quote]
Ääliö! Tunteet ei katso suhdestatusta.
Malta nyt vielä hetki ennen kun vedät sen suurempia johtopäätöksiä. Ei kai kukaan istu 24/7 puhelin kädessä odottamassa viestiä, johon voisi HETI vastata.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 08:21"]
Mies oli kaikkea mitä mieheltä toivon (ei mikään miljonääri-malli kuitenkaan, palstan lassukoille tiedoksi.) Hän sanoi miten tunsi kanssani jotain mitä ei ole vuosikausiin tuntenut ja miten hänellä on tunteita minua kohtaan. mies oli myös selvästi mustasukkainen jos edes mainitsin muista miehistä ja kohteli minua tosi kivasti ja teki kivoja huomioonottavaisia eleitä. Sitten eilen päätin tunnustaa ihastukseni ja mies ei vastannut kyseiseen viestiin mitenkään, aikuinen mies. Kylläpä nyt harmittaa, menetin miehessä myös hyvän ystävän jonka kanssa oltiin juteltu syvimmistäkin salaisuuksistamme. Miten tästä eteenpäin? Emme seurustelleet, mutta tuskinpa tämä tästä normaalisti jatkunee enää.
[/quote
Jos se on naimisissa/varattu, mutta ei ole "muistanut" kertoa sulle?
No varmasti nähnyt viestin mutta malta silti. Tilanne voi olla jännittävä miehelle. Ehkä se sieltä vielä soittaa. Odota että miehestä kuuluy
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 08:35"]
Malta nyt vielä hetki ennen kun vedät sen suurempia johtopäätöksiä. Ei kai kukaan istu 24/7 puhelin kädessä odottamassa viestiä, johon voisi HETI vastata.
[/quote]
Jos ap:n miehellä olis tunne, että ap olis sen elämän nainen niin sillon olis se luuri kourassa 247...Just saying.
Mies on eronnut ja tiedän sen faktana. Mies on myös puhelimensa perusteella viestin nähnyt. (Whatsappissa sen näkee kun toinen on lukenut viestin.)
Tuntuu vain niin inhottsvalta ettei tunteet kohtaa vaikka mies jopa suoraan niin sanoi ja molemminpuolinen kipinä oli silmiinpistävä.
Jos se on vaan sitoutumiskammoinen ja vapisee nyt yksin sikiöasennossa kylppärin lattialla ja miettii pitäiskö ottaa vai jättää... Jotkut miehet ovat ihan naurettavia pelkureita.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 08:54"]
Mies on eronnut ja tiedän sen faktana. Mies on myös puhelimensa perusteella viestin nähnyt. (Whatsappissa sen näkee kun toinen on lukenut viestin.) Tuntuu vain niin inhottsvalta ettei tunteet kohtaa vaikka mies jopa suoraan niin sanoi ja molemminpuolinen kipinä oli silmiinpistävä.
[/quote]
Eronneellakin voi olla yksi tai kaksi muuta naista ja vaikka siihen päälle vielä poikaystäväkin.
Hymähdys ja tirks...Hän sanoi miten tunsi kanssani jotain mitä ei ole vuosikausiin tuntenut...mikä klisee. :D
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 09:01"]Hymähdys ja tirks...Hän sanoi miten tunsi kanssani jotain mitä ei ole vuosikausiin tuntenut...mikä klisee. :D
[/quote] näin jälkikäteen mietittynä niinhän se olikin ja kai menin helppoon ja olin tyhmä. Olo silti kamala.
Up