Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fb kirppiksellä tapellaan ilmaisista Ikean nojatuoleista

Vierailija
26.11.2014 |

Köyhäksi on mennyt, kun facen kirppiksellä suu vaahdossa ollaan ilmaisen tavaran perään ja himoissaan ruvetaan nokittelemaan säännöistä, totta kai silloin niistä pitää olla huomauttelemassa kun oma etu vaatii. :) Ei siinä mitään, hyvää huumoriahan tämä on. :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita feissarimokiin jos on oikein hyvä riita :)

Vierailija
2/6 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varakkaampi rouva, sitä suurempi ilmaisen tavaran haaliminen. Itse tarjoan ensin niille, joilla tiedän olevan tarvetta ja käyttöä ja vasta sitten tarjoan julkisesti. Juurikin sen takia, ei todellinen tarvitsija ehdi varata tavaroita vaan ne menevät jälleenmyyntiin tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitin kerran kissan raapiman sohvan, toivoin että jos nyt jollekin kelpaisi. Itse ostanut käytettynä melkein 10v sitten. Ihan älytön jono ottajia oli, olin tosi hämmästynyt. 

Vierailija
4/6 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 08:24"]Lahjoitin kerran kissan raapiman sohvan, toivoin että jos nyt jollekin kelpaisi. Itse ostanut käytettynä melkein 10v sitten. Ihan älytön jono ottajia oli, olin tosi hämmästynyt. 
[/quote]

Kato ilmainen. :)

Vierailija
5/6 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kerran Tori.fi:ssä yhden lasipöydän (Ikea) ilmaiseksi. Yli 300 viestiä vuorokaudessa. Ja useat suoraan asiaan tyyliin: "sano mistä voin tulla hakee pöydän".

Valitsin lopulta ensimmäisen kohteliaan viestin kirjoittaneen, tosin hänkään ei muistanut kiittää edes.

En anna enää mitään ilmaiseksi. Ihmiset ovat ahneita.

Vierailija
6/6 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä, mitä häh, minäkin haluan ilmaisia ikean tuoleja!!!111

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi