Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista aluetta on Helsingin Puistola?

Vierailija
04.09.2006 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan viihdytty puistolassa mainiosti! Ihanan rauhallinen alue. Paljon lapsiperheitä ja puistoaluetta. Lähinnä omakotitaloja, paritaloja ja rivareita.

Yhteyden on hyvät. Juna kulkee 15-20 minuuttia keskustaan (riippuu otatko I vai K junan), myös bussit liikkuu kiitettävästi.

Suosittelen!

Vierailija
2/17 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistolassa ei ole montaa vuokra-asuntoa, lähinnä siis omistusasuntoja. Puistolassa ei ole ainuttakkaan kerrostaloa, eli mistään lähiöstä ei ole kysymys. Erittäin rauhallista aluetta ja koulut hyvää tasoa. Paljon luontoa.

Mistä osoitteesta olet kiinnostunut?

Paikan laatu riippuu hieman sijainnista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän Puistolassa ja Tapulikaupungissa liikkuu se pedofiili, josta tarhat ja koulutkin ovat varoitelleet.

Vierailija
4/17 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapuli onkin järkkyä aluetta. Oikein kunnon pahamaineinen lähiö. En vaan ymmärrä miksi yhdistät sen puistolaan.

Puistolassa asuu aika paljon näyttelijöitä ja jokunen muusikko sekä poliitikko. Heikinlaakson puolella taas muita taiteilijoita.

Oman lapseni koulusta ei ole ainakaan tullut mitään ilmoitusta pedofiileista enkä ole tuttaviltanikaan semmoisista lapuista kuullut. Olen lukenut asiasta ainoastaan tällä palstalla.

Tosin lapseni ei ole tapulissa koulussa, etten tiedä josko siellä jotain tommosta on. kannattaa kyl muistaa et pedofiili ei varmaankaan ihan oman asunton/asuinpakkansa lähistöllä saalista vaan luulatavammin tulee jostain muusta paikasta

Vierailija
5/17 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistolassa muuttaisin itse heikinlaakson puoleiselle osiolle

Vierailija
6/17 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen opiskelijana asunut lähellä asemaa. Sen lähellä on paljon kerrostaloja ja epämääräistä sakkiakin liikkui ihan kiitettävästi. En kyllä ihan heti lapsiperheenä sinne muuttais. Yöks. Harmaa ja onneton lähiö.

Vierailija
7/17 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä mun mielestä voi yhdistää mitenkään toisiinsa vaikka ovatkin vierekkäin. Puistola on aivan ihana pientalo alue, jossa varsinkin lapsiperheen on hyvä asua ja omasta puolesta voin sanoa, että koulut tällä alueella ovat todella hyvät.

Oma poika on Puistolassa koulussa eikä mun korviin ole vielä kantautunut ainakaan koulusta mitä varoitusta. Ainoastaan tällä palstalla olen kuullut kyseisen jutun. Onkohan edes totta.

Vierailija
8/17 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tapuli onkin järkkyä aluetta. Oikein kunnon pahamaineinen lähiö. En vaan ymmärrä miksi yhdistät sen puistolaan.

Oletko huomannut, että Tapulissa on myös omakotitaloja ja rivitaloja?

Ja ihan omistusasuntojakin!!

Jos jossain asemalla on epämääräistä, ei se tarkoita, että niin on koko asuinalueella.

Voi jösses teitä...

Tämä on ihan sama kun se, että koko Kontula on perseestä sen takia, että metroasema on levoton.

Miksi sitten keskustassa asuminen on tosi siistiä, vaikka Rautatieasema se vasta levoton onkin!?

Vierailija
9/17 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et lähellä ovat toisiaan mut onneksi toi rata erottaa et tapulilaiset ei paljoo puistolaan eksy.

Mitäpä ne puistolassa tekiskään.

Puistola on kuitenkin ihan toisenlainen paikka kuin tapuli, niillä ei ole muuta tekemistä keskenään kuin asema. Kun asuu puistolassa ei ole pakko käydä tapulissa lainkaan.

Puistolassa on oma kirjasto, koulu, kauppa jne.

Vierailija
10/17 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Puistolassa ei ole montaa vuokra-asuntoa, lähinnä siis omistusasuntoja. Puistolassa ei ole ainuttakkaan kerrostaloa, eli mistään lähiöstä ei ole kysymys. Erittäin rauhallista aluetta ja koulut hyvää tasoa. Paljon luontoa.

Mistä osoitteesta olet kiinnostunut?

Paikan laatu riippuu hieman sijainnista.

Vierailija
11/17 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisella puolella rataa Puistolan pientaloalue. Tapuli levoton mutta Puistolan puoli mielestäni kivaa aluetta (enitse asu siellä). Muuta tarkkana kannattaa olla jos ei aluetta tunne, usein olen nähnyt myös Tapulin puolta markkinoitavan Puistolana.

Vierailija
12/17 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei kyllä mun mielestä voi yhdistää mitenkään toisiinsa vaikka ovatkin vierekkäin. Puistola on aivan ihana pientalo alue, jossa varsinkin lapsiperheen on hyvä asua ja omasta puolesta voin sanoa, että koulut tällä alueella ovat todella hyvät.

Oma poika on Puistolassa koulussa eikä mun korviin ole vielä kantautunut ainakaan koulusta mitä varoitusta. Ainoastaan tällä palstalla olen kuullut kyseisen jutun. Onkohan edes totta.

Vierailija
13/17 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt kuitenkin yritin kuvata asiaa kansankielellä. Itse en asu puistolassa vaan heikinlaaksossa mikä taas ei ole lähiö virallisesti eikä myöskään kansankielellä.

Lähiö kansankielellä yhdistetään vuokrakerrostaloalueeseen.

Vierailija
14/17 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
15/17 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin Tapuli on ihan jees. Tietysti mukaan mahtuu monenmoista tallaajaa, mutta asuin Tapulissa kolme vuotta ja viihdyin hyvin. Asuimme siellä vähän kauempana asemasta, oli tosiaan ihan rauhallista ja naapurit mukavia. Mutta siis Tapulin läheisyys ei MITENKÄÄN saa Puistolan puolta rauhattomaksi. Harmittaa oikein, että piti Tapulista muuttaa pois.

Vierailija
16/17 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/17 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin pahoinpidellyksi tuntemattoman mieskolmikon toimesta kesällä Puistolassa. Ei siis Tapulikaupungissa vaan Puistolassa.