Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kertonut eroavansa

Vierailija
03.10.2021 |

Olen ollut suhteessa varatun miehen kanssa. Muutamia viikkoja sitten laitoin suhteen poikki, koska huomasin olevani rakastumassa ja kaipaavani enemmän, ja kerroin tämän hänelle. Nyt kuulin tuttavalta miehen eronneen juuri puolisostaan. Mies ei missään vaiheessa kertonut heidän olevan eroamassa eikä ole ottanut asian suhteen yhteyttä. Ihmettelen että miksi ei kertonut asiasta minulle?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli joku kolmaskin, on sen kanssa nyt.

Vierailija
2/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistäpä me sen voisimme tietää. Älä vaan kysy mieheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on nyt mahdollisuus etsiä uusi nainen.

Vierailija
4/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuksit varattua?

Tää on ihan kuin mun ex-mies. Erosimme heti kun sain tietää miehen tooodella pitkästä salasuhteesta. Pistin miehen pihalle sanan tien.

Vierailija
5/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä olit miehelle varaventtiili, vähän niinkuin apuporras vaikeaan eropäätökseen.

Ei se silti tarkoita, että hän haluaisi kanssasi oikeasti sen enempää.

Vierailija
6/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halunnut että jäät roikkumaan häneen kiinni. Jos olisi kertonut eroavansa, olisit heti halunnut oikean parisuhteen hänen kanssaan? Eron jälkeen tarvitsee aikaa toipumiseen, on hyvä olla yksin.

Vierailija
7/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et juttele asiasta miehen kanssa? 

Vierailija
8/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et juttele asiasta miehen kanssa? 

En haluaisi että hän kokee mitään painostusta tai painetta minun suunnasta, hänellä on varmasti rankkaa muutenkin. Ja silloin kun tein eropäätöksen, totesin että on parasta ettemme ole missään tekemisissä, en kykene olemaan vaan kaveri hänen kanssaan. Olemme tunteneet jo yli kymmenen vuotta, ollaan entiset työkaverit, joista puolisen vuotta sitten tuli muutakin.

9/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voisin itse justiin noin. Olisi nainen jonka kanssa harrastaa seksiä ja saa läheisyyttä, mutta ei halua sen enempää ylipäätään. 

Miksi kertoa eroista ja muista ja antaa toisella tavallaan vinkkiä, jotta jutusta tulisi enemmän, jos ei sitä halua.

Vierailija
10/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan kertonut, jos sitä kiinnostaisi. Sitä paitsi ei ehkä aikonut erota, mutta eukko pani pihalle, kun tämä teidän juttu tuli ilmi. No, semmoista se on.

Vierailija
11/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmaan kertonut, jos sitä kiinnostaisi. Sitä paitsi ei ehkä aikonut erota, mutta eukko pani pihalle, kun tämä teidän juttu tuli ilmi. No, semmoista se on.

Puoliso ei tiennyt meistä.

Vierailija
12/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minun ex-mies jäi kiinni pitkästä salasuhteesta ja laitoin eron vireille niin miehellä oli ehdotus miten jatketaan elämää. Kuulemma niin että asumme yhdessä lasten kanssa edelleen omakotitalossamme, nukumme eri huoneissa ja maksamme kaikki kulut puoliksi. Ja sitten mies vaan viettää avoimesti osin yöt ja osin päivät tyttöystävänsä luona. Mies vielä sanoi, että hänellä ei ole mitään kiirettä osittaa omaisuutta (taloa ja muita varallisuuksia), että ihan hyvin näinkin voi kuulemma elää. No ei voi eikä varsinkaan kun on lapsia.

Otin juristin ja pakotin miehen omaisuuden jakoon. Ja todellakin muutettiin omiin asuntoihin.

Onko kukaan kuullut tällaisesta aiemmin?

Vierailija
13/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli salasuhde työkaverimieheen vuosia sitten. Erosi sitten vaimostaan ja minusta, kun alkoi suhteeseen toisen työkaverimme kanssa. Kinuaa säännöllisesti minua takaisin parisuhdestatuksestaan riippumatta. Täyttä saastaa koko mies.

Vierailija
14/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun minun ex-mies jäi kiinni pitkästä salasuhteesta ja laitoin eron vireille niin miehellä oli ehdotus miten jatketaan elämää. Kuulemma niin että asumme yhdessä lasten kanssa edelleen omakotitalossamme, nukumme eri huoneissa ja maksamme kaikki kulut puoliksi. Ja sitten mies vaan viettää avoimesti osin yöt ja osin päivät tyttöystävänsä luona. Mies vielä sanoi, että hänellä ei ole mitään kiirettä osittaa omaisuutta (taloa ja muita varallisuuksia), että ihan hyvin näinkin voi kuulemma elää. No ei voi eikä varsinkaan kun on lapsia.

Otin juristin ja pakotin miehen omaisuuden jakoon. Ja todellakin muutettiin omiin asuntoihin.

Onko kukaan kuullut tällaisesta aiemmin?

No mun exä olisi kiinni jäätyään halunnut jatkaa suhdetta sekä minun että kakkosnaisensa kanssa. Eikä edes maksanut puoltakaan perheen menoista tai pahemmin osallistunut kodin tai lasten hoitoon.

Vierailija
15/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen olla rauhassa ja hoitaa eronsa loppuun. Hän ottaa aikanaan sinuun yhteyttä, mikäli hän on sinusta kiinnostunut.

Voi olla että sinä vain sysäsit häntä eropolulle, ei ole halukas mihinkään parisuhteeseen kanssasi.

Vierailija
16/16 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli miehen puolelta pelkkää seksiä, joten ei kertonut. Nyt on vapaa sekä puolisosta että sinusta. Näin se menee.