Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitähän ainetta mun teini oli kokeillut? Oli perjantaiyönä ihan sekaisin ja eilen ei oikein muistanut mitään.

Vierailija
03.10.2021 |

Kaveri soitti pojan puhelimesta, että poika ei muista mistä hän pääsee kotiin. Mies oli käynyt hakemassa ja kun tuli kotiin vastaili ihan omituisia juttuja meille. Päivällä kun heräsi niin huomasin heti, että on unohtanut ihan perusasioita. Ei esimerkiksi muistanut että missä meillä säilytetään särkylääkkeitä. Nyt jälkeenpäin ajateltuna niitä tuskin olisi kannattanut antaa. Ei muistanut myöskään omaa toista nimeään tai meidän talon numeroa. Illalla kysyin uudestaan ja silloin jo muisti ja oli muutenkin paremmassa kunnossa. Ei kuitenkaan mitään myöntänyt.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrmäystipat aiheuttavat tuontyyppistä.

Vierailija
22/53 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketamiiniöverit tai opioideja. Huumetestiin mars ja apua lapselle heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabista

No ei kyllä muisti mene vaikka kuinka vetäisit.

Ai.

Mä kokeilin kerran, muisti tosielämästä meni, illasta muistan vain sen että lohikäärme jahtasi mua pitkin katuja..

Toiste en kannabikseen koske.

Vierailija
24/53 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyrmäystipat aiheuttavat tuontyyppistä.

Apn pitäis opettaa pojalle et ei niitä tyrmäystippoja ole tarkoitus itse ottaa...

LOL

Vierailija
25/53 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli samanlaisin oirein kuudesluokkalainen. Mutta hänellä myös puhe sakkasi. Eli tavut menivät väärinpäin tai jäi välistä.

Mutta ei ollut tullut mistään yöriennoista vaan luokkaretkeltä. Soitin terveyskeskukseen kysyäkseni neuvoja, sieltä kehoitettiin soittamaan välittömästi 112. Siispä lanssia tilaamaan ja sairaalaan. Sairaalassa lapsi oli jo ok ja neurologiset päivystysluontoiset testit ok. Sai kuitenkin lähetteen pään kuvauksiin. Kuvauksissa löytyi vanhempi verisuonitulehdus aivoista tai jäänteitä siitä. Tod.näk jonkin viruksen aiheuttama. Ei sinällään ollut vaarallinen, mutta jonkinasteisia neurologisia oireita jätti jälkeensä.

Isommalla lapsella tai teinillä olisin varmasti itsekin epäillyt ensisijaisesti jotain aineita. Halusin kuitenkin varmuuden vuoksi soittaa tk:seen kysyäkseni neuvoja.

Vierailija
26/53 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset vienyt lääkäriin?

Näin jälkeenpäin ajateltuna olisi pitänyt viedä. Ei vain siinä hetkessä tullut mieleen. Yöllä ajattelin, että on vain niin sekaisin, että puhuu outoja. Päivällä olin huolissani tuosta muistamattomuudesta ja miehen kanssa puhuttiin jo siitä, että jos illalla vielä on omituinen niin käytetään lääkärissä. Se meni kuitenkin ohi ja poika oli illalla jo lähes normaali, vaikka päätä taisi särkeä vielä aikalailla. Mutta voit olla varma, että jos on niin typerä, että uudestaan tekee tuon saman tempun niin vien säälimättä lääkäriin. Mua ahdistaa tuollainen käytös. Ap

Hm…sanoit että typerä, tekee vielä saman tempun, säälimättä…? Entä jos oli aivoverenkiertohäiriö, tai joku laittanut tyrmäystippoja lasiin? Nyt vähän tukemaan poikaa ja tsekkamaan asiat, muuten voi olla ettei poikasi uskalla sinuun tukeutua pian. Mitä edes tarkoittaa säälimättä lääkäriin? Niin typerä poika! Että lääkäriin viedään, kun on niin hankala?

Vierailija
27/53 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabista

No ei kyllä muisti mene vaikka kuinka vetäisit.

Ai.

Mä kokeilin kerran, muisti tosielämästä meni, illasta muistan vain sen että lohikäärme jahtasi mua pitkin katuja..

Toiste en kannabikseen koske.

Ja mua jahtasi tähdet. Voi luoja kuinka pyöräilin kotia, etteivät tähdet saa kiinni. Muuta en muistakaan. Muilla oli kuulemma ollut tosi kivaa ja hauskaa ja itse olin lähtenyt vain kotia taivaalta putoavia tähtiä karkuun. No tulipa kokeiltua sen ekan ja vikan kerran.

Vierailija
28/53 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne huumeet näkyy testissä edelleen

Vierailija
29/53 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadit poikaa kertomaan! Täytyyhän tuo selvittää.

Vierailija
30/53 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut haluaa vielä huumeet lailliseksi...

Vierailija
31/53 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jotkut haluaa vielä huumeet lailliseksi...

Enemmistö suomalaisista kannattaa yrtin (joka ei ole huume) laillistamista.

Vierailija
32/53 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystykseen ja huumeseulat. Jos seulat ovat puhtaat eikä ole käyttänyt lakkaa, niin sitten joku paha aivoperäinen sairaus.

Vierailija
33/53 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi kyseessä?

Vierailija
34/53 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis ja muut paskat tuollaista aiheuttaa ja toiset vielä haluaa ne lailliseksi!

Vierailija
35/53 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabis ja muut paskat tuollaista aiheuttaa ja toiset vielä haluaa ne lailliseksi!

Kyllä nuo oireet kuulostavat siltä, että jos ne johtuvat päihteistä, on kovempi kama kyseessä kuin kannabis. Ehkä pelkkä alkoholi, ehkä lisänä jotain lääkkeitä, opiaatteja, bentsoja tms. AP, kannattaa valistaa lastasi jälkimmäisen yhdistelmän hengenvaarallisuudesta.

Kannabis ei muuta käyttäjänsä todellisuudentajua noin vahvasti ja noin pitkäksi aikaa, vaikka minkä ediblen ottaisi. Vähähaittaisen kannabiksen laillistaminen vähentäisi laitonta huumekauppaa ja siihen liittyviä riskejä (kuten että tuputetaan bentsoja).

Vierailija
36/53 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin huumeseulaan. Näkyy vielä huumeet tietenkin. Soitto vaikka nuorisoasemalle huomenna, sitä kautta pääsee. Jos et toimi nyt heti niin voit olla täysin varma, että tuo tulee toistumaan.

Vierailija
37/53 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita nyt ihmeessä sinne terkkariin ja kysy sieltä mitä arvelevat sen olleen ja olisiko tarvetta jälkitsekkaukselle tai huumeseulalle.

Vaikka päihteillä olisi ollut osuutta asiassa, saattoi tossa olla kyse pohjimmiltaan jostakin muusta neurologisesta häikästä.

Vierailija
38/53 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuorella näkyy huumeseulassa aineita niin eikö ne näy siellä tiedoissa pidemmän aikaa? Mikä vaikutus sillä on nuoren opiskeluihin tai työelämään.

Vierailija
39/53 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nuorella näkyy huumeseulassa aineita niin eikö ne näy siellä tiedoissa pidemmän aikaa? Mikä vaikutus sillä on nuoren opiskeluihin tai työelämään.

Oma on päätöksensä niitä vetää, joten oppi koon heti että siitä on myös seurauksia.

Vierailija
40/53 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy sääliksi seuraukset. Vie poika seulaan, se tarvitsee apua.